Blood brothers met Melanie C
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  243
Geregistreerd  2009-03-31

Gisteren was het dan zo ver: Eindelijk naar Blood Brothers met Melanie C als Mrs. Johnston. We hadden via theatremonkey tegen een zeer goede prijs twee kaartjes op de eerste rij geboekt. Deze stoelen waren helemaal super! Goed zicht op het podium dat misschien iets aan de hoge kant was, maar ja, Blood Brothers is toch geen show met ingewikkelde choreografieen, dus het was prima.

Goed, Melanie C, daar kwamen we voor en we hebben haar gezien hoor! Wow, wat een geweldige prestatie zet ze daar neer! Dit is haar vierde week in Blood brothers, maar het lijkt of ze er jaren in staat. Ik ben dol op de stem van Melanie, heel distinctief. Ze zingt in haar eigen ‘poppy’  voice en dat past prima in de show.
Haar acteerprestaties zijn goed, zo niet uitstekend. Ze weet Mrs. Johnston op een geloofwaardige manier neer te zetten, geen moment vraag j eje af wat die vrouw bezielde of iets in die geest. Je gaat er helemaal in mee. De laatste scene is hartverscheurend en Melanie zet een geweldige prestatie neer in die scene, haar verdriet, onmacht, alle emotie komt eruit. Hoe ze dan nog dat laatste nummer zingt is me een raadsel, want iedereen in de zaal is tot tranen toe geroerd.

De gehele cast kreeg een staande ovatie, uitzonderlijk voor shows in Londen. En de spelers verschenen zelfs tot 5 keer toe terug op het toneel om het applaus in ontvangst te nemen.

Kortom: Ga haar zien, ze doet het fenomenaal en ik hoop dat ze in de toekomst ook voor andere rollen gevraagd gaat worden.

Detail dan nog: ze draagt hele dikke panties om haar tattoes te verbergen, dus als je denkt: wat lelijk! Denk aan de tattoes die eronder zitten.

  [ # 1 ] 21 November 2009 01:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Leuk om te lezen. Ik ben je jaloers op je. Hoe zijn de tattoos op haar polsen opgelost? Ik neem aan met make-up, maar zie je daar wat van?

  [ # 2 ] 22 November 2009 01:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Bedankt voor je verslag. In december heb ik helaas geen tijd voor ‘Blood Brothers’ maar ik hoop Melanie Chisholm dan in februari te kunnen zien.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 3 ] 22 November 2009 04:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Dankjewel voor het verslag!

  [ # 4 ] 25 November 2009 08:20 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  243
Geregistreerd  2009-03-31

martijn-j - 21 November 2009 01:44 PM

Leuk om te lezen. Ik ben je jaloers op je. Hoe zijn de tattoos op haar polsen opgelost? Ik neem aan met make-up, maar zie je daar wat van?

Dat weet ik dus niet! Mijn vriendin dacht op een gegeven moment dat ze een soort van sleeve aanhad (a la Elphaba in Wicked), maar ik heb helemaal niets gezien. Geen sporten van tattoos, geen enkel spoor van een dun truitje.
Ik heb dus geen idee hoe ze dat hebben opgelost, maar mij is het op rij 1 dus niet eens opgevallen. 😉

  [ # 5 ] 26 November 2009 03:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

leuk verslagje; hoop volgende maand ook nog mooie kaarten te kunnen kopen. Maar uitverkocht is Blood Brothers toch nooit