musicalkaartjes die gewonnen zijn bij de postcodeloterij
change_status
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Op marktplaats worden momenteel veel musicalkaartjes te koop aangeboden die gewonnen zijn bij de postcodeloterij. Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand een idee hoe het in zijn werk gaat met reserveren, kan je bijvoorbeeld zelf de plaatsen die je wil aangeven?

  [ # 1 ] 11 December 2009 07:57 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Wij hebben wel eens kaarten gewonnen. Je belt dan naar See tickets en selecteert in een speciaal computermenu bijvoorbeeld “sponsor bingo loterij winnaars” en je wordt in de wacht gezet. Je krijgt (meestal na een paar minuten, hangt er vanaf hoe druk het is) iemand aan de telefoon en je reserveert op bepaalde data. Daarbij geef je een speciale winnaarscode door. Je kan vrijwel nooit op vrijdag, zaterdag en zondag. Dus je kiest een doordeweekse dag en de computer selecteert plaatsen. Je weet je plaatsen pas als je de kaarten binnen krijgt. Zo ging het in ieder geval bij ons! Hoop dat je er wat aan hebt….

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 2 ] 11 December 2009 10:43 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-12-06

Ik heb ook via marktplaats kaarten overgenomen voor Joseph.
Ik heb de winnaarskaart van de aanbieder opgestuurd gekregen en met haar code geboekt. Ik kon uit verschillende data in januari kiezen en heb geboekt voor zaterdagavond. Ook de matinees kon ik kiezen. Het leek erop of voor alle voorstellingen waar nog vrije plekke waren geboekt konden worden.

Ik kreeg niet door welke plaatsen ik heb. Weet alleen dat het eerste rang is, want dat stond op de kaart van de postcodeloterij.

Wat verder onhandig is, dat de kaarten niet naar je eigen adres opgestuurd kunnen worden, maar naar de loterij winnaar gaan. Ik heb nu afgesproken dat de kaarten dan weer naar mij doorgestuurd worden.
Nu maar hopen dat het goed komt…..

  [ # 3 ] 13 December 2009 12:51 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ook gewonnen kaarten voor Joseph overgenomen. Deze zijn ook gewonnen met de postcodeloterij. Maar bij deze is het zo dat de computer plaatsen selecteerd en dat kan voor alle rangen zijn. En bij mij worden de kaarten wel naar mijn adres gestuurd. Ik ga maar even een datum opzoeken waar alleen nog eerste rang plaatsen beschikbaar zijn…

  [ # 4 ] 13 December 2009 01:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Bij de Sligro-actie van Joseph kon ik geen plek kiezen. Uiteindelijk werd het de laatste rij op het tweede balkon. Nou ja een bijna gegeven paard…

  [ # 5 ] 14 December 2009 07:12 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Ik heb ook gewonnen. En het is inderdaad voor bepaalde data en je kan de plaatsen niet uikiezen.
Maar ik ben er wel heel blij mee ook al heb ik de musical al tig keer gezien.
1e rang is een ruim begrip hoor in het Beatrix. Bijna de hele zaal ook vrij achteraan wordt als 1e rang beschouwd.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 6 ] 14 December 2009 12:48 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ja, dat had ik ook gezien op de zaalplattegrond. Tot en met rij 26 is eerste rang. Vanaf rij 20 zit je volgens mij wel erg ver weg… Nou ja, hopen dat de computer een beetje goede plaatsen selecteerd.