1 of 2 |  1 2 > 
Musical sterren, Herkennen ze ons?
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Okee, voor de meeste musicalfans op dit forum is het altijd een feestje om even langs de AU te gaan voordat de musical begint of nadat de musical is geindigd.

De vraag is, herkennen musicalsterren ons ook als ze ons voor de tweede x ontmoeten.
Ik heb er 1 ervaring mee.

Toen ik voor de eerste keer naar Les Miserables was geweest ben ik op de foto geweest met Freek Bartels,
Bij Joseph herkende die mij toen nog.

Laat de verhalen maar los!!

  [ # 1 ] 14 December 2009 08:54 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

Ik denk dat het eraan ligt hoe vaak je ergens naar toe gaat.
ik ben in de periode van Sunset Boulevard eens een paar keer achter elkaar last minute gegaan…... een stuk of 3/4 keer ben ik geweest, niet elke keer au… maar toen ging ik naar londen en toen vroeg Pia, was jij er ook niet bij de laatste voorstelling van Sunset? nouwja, ja dus want toen benk wel naar de au gegaan….
ze vertelde dat ze me herkende aan me opvallende bril….haha…

Ik ben niet zo van het elke keer naar de au gaan, want ik hou niet van mensen stalken, maar ik denk wanneer mensen elke keer dat ze naar een musical gaan naar de au gaan, dat op eeng gegeven moment musical sterren ze wel herkennen.

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 2 ] 14 December 2009 09:16 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Mij herkennen ze nooit en dat vind ik trouwens ook totaal niet belangrijk/erg. Ik weet nog die tijd dat ik zoveel naar The Wiz ben geweest en dat ik dan ook altijd naar de artiestenuitgang ging samen met een vriend. Die vriend herkenden ze altijd, omdat hij altijd nogal overdreven aanwezig was. En mij herkenden ze nooit, omdat ik altijd wat op de achtergrond blijf en gewoon daar kom om een foto en meer niet.
Toen ik met die zelfde vriend voor de eerste keer bij Les Miserables was, kwam Jamai ook uit het raam hangen en riep hij mijn vriend (noem expres zijn naam niet, maar sommigen kennen hem wel) zijn naam. Die vriend vond dat geweldig, maar ik had alleen maar plaatsvervangende schaamte, want volgens mij waren Jamai en nog iemand (geen idee meer wie het was) hem gewoon voor de gek aan het houden, omdat hij altijd zo raar en druk doet bij de a.u.. Nee, dan heb ik toch liever dat ze me niet herkennen.

  [ # 3 ] 14 December 2009 10:32 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  118
Geregistreerd  2008-08-22

—-

[ Gewijzigd: 05 October 2013 06:45 PM by just-_-me ]
  [ # 4 ] 14 December 2009 12:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Haha ja mij herkennen ze wel :ohoh:
Ach, en al zouden ze dat niet, ik vind dat niet erg.


@ Lisa: ja toen bij Les Mis was ik erbij.
Iedereen naar dat raam, en ik vond dat maar raar toen, ben lekker bij jou blijven zitten 😉


Ik heb sowieso soms plaatsvervangende schaamte voor mensen bij een a.u…
Ik noem een incident bij Tarzan, we waren aan het wachten op John, maar die had nog een feestje na afloop.
Een paar meiden die er stonden gingen toen op de ramen kloppen en eisten zowat dat John naar buiten kwam.
Weet niet of hij het gezien of gehoord had maar ik schaamde me echt kapot!
Na een tijdje gingen die meiden weg en kwam John nog ff naar buiten en konden we hem nog ff feliciteren (hij was jarig die dag 😄) en hebben we nog leuk met m staan praten.


Maar sommige mensen vinden dat een artiest maar alles moet laten vallen en naar hen toe moet komen omdat ZIJ daar staan, en dat vind ik verschrikkelijk.
Volgens mij… ga ik een beetje off-topic he.
Naja wat ik wil zeggen: je zou toch niet willen dat artiesten je op DIE manier (raam kloppen) gaan herkennen!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 14 December 2009 01:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Volgens mij herkennen musicalartiesten mij niet. Nou moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd niet heel veel meer naar de au ga, ligt er echt aan met wie ik ben. Ik vind het ook geen ramp dat ze mij niet kennen. Ik vind het leuk kom te laten weten dat ik de show goed vond, dat ik hun prestatie goed vond. Dit door het te zeggen of door een kaartje, maar de fase van cadeaus geven ben ik wel voorbij. Een foto en handtekening als aandenken vind ik leuk, maar ik heb niet de illusie vrienden met ze te worden, of dat ze me moeten herkennen. Laat mij maar rustig achteraf staan, en een fototje, dan is het al lang goed.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 6 ] 14 December 2009 02:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Marcel Rocha herkende me toen ik 2 dagen achter elkaar naar Hairspray was geweest!

  [ # 7 ] 14 December 2009 02:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Ik word nog steeds heel trouw herkend door Lucas (Theisen), maarja, die heeft niet zoveel fans. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 8 ] 14 December 2009 02:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Owja Vera, dat klopt ja. Jij was daar toen bij! En jij wist waarschijnlijk ook wel meteen over wie ik het had, haha.
Maar goed, ik associeer het herkennen van een fan door een musicalster nu vooral met een slecht iets in mijn vorige post. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Ik snap best dat wanneer je vaak gaat, bepaalde mensen je uiteindelijk gaan herkennen en dat hoeft dan helemaal niet zo te zijn, omdat je je raar gedraagt. Dat is alleen wel een ervaring die ik toevallig daarbij heb. Dat verhaal hiervoor dat ik dan lees over Pia is totaal iets anders. Trouwens ook wel lief dat ze dat doet 😉

  [ # 9 ] 14 December 2009 05:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Sommigen herkennen me wel als ik ze al een aantal keren bij de au heb gezien, maar er zijn er ook genog die me niet herkennen en dat vind ik ook prima. Van sommigen stond ik echt versteld dat ze me herkenden, dat waren:
Vera Mann: Ik was in Almelo bij ‘ode aan ramses’ geweest en toen ik daar voor de 2e keer naartoe ging, wist ze nog wie we waren, ze wist zelfs nog dat wij een puppy zouden krijgen.
Melise de Winter: had ik gezien bij de laatste Assepoester en toen ik in Antwerpen naar Assepoester ging herkende ze me nog.

En van Laura van Bussel vond ik het ook wel grappig, want die had ik eens ontmoet bij ‘the sound of music’ in januari dit jaar. Pas geleden stuurde ik haar een krabbel dat ik haar zou gaan zien in Joseph en toen krabbelde ze terug: ‘jij bent toch ook naar ons groepje komen kijken in tsom?’

[ Gewijzigd: 14 December 2009 05:48 PM by Sandra12 ]
  [ # 10 ] 14 December 2009 05:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik herken de acteurs nooit buiten een voorstelling, dus ik vermoed dat ze mij ook niet zullen herkennen.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius GrĂ¼n

http://www.clownzoey.nl

  [ # 11 ] 14 December 2009 07:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

een van de leukste keren was dat we na de 5de keer Joe de zaal in het M-Lab verlieten en aangesproken werden door Casey, dat ze ons zo vaak hier zag en of wat we er zo mooi aan vonden! Echt super lief

  [ # 12 ] 14 December 2009 08:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

vergeet marit niet he jouke 😉 maar dat ligt net even anders 😊

Maargoed herkennen ach het boeit me niet echt, mits je een speciale band met die persoon hebt, dus geen ster/fan relatie maar dat je elkaar echt kent. Dat komt alleen niet zo vaak voor… al denken sommige fans van wel en hebben ze een verkeerd beeld van vriendschap

Wat ik wel leuk vind is dat het personeel van het m-lab en mensen die er vaker optreden vaste bezoekers herkennen, dat maakt het leuk en persoonlijk en geeft iets extras aan het m-lab

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 13 ] 14 December 2009 09:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

wat ik heb gehad dat was dus niet bij een AI of een AU
maar tijdens een huiskamerconcert van Remko harms
toen we zaten te wachten in de auto werd er op een gegeven moment tegen het raampje getikt en wij het raampje opendraaien staat daar dhr harms en vraagt wie er allemaal zitten
wij opnoemen
zegt ie tegen mij
zo ivon dat is lang geleden (het laatst was voor mij dus het concert in mei in nuenen (dit voorval was in nov) dat vond ik wel leuk
maar dat is toch echt anders dan bij de AI of AU

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 14 ] 14 December 2009 10:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Een huiskamerconcert?

Wij zaten gisteren in de Schouwburg Hasselt en het eerste wat Marjolein doet na haar optreden is naar ons toekomen…“zo leuk dat jullie zijn gekomen”

  [ # 15 ] 14 December 2009 11:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Haha ja die reactie van Marjolein!
We waren de 2e helft op de 1e rij gaan zitten en ze zei: Ik kwam op en ik keek naar rij 1 en dacht: hee die ken ik! Hee die ken ik ook! Hee en nog een bekende!
Naja hoe zij t vertelde was te grappig :tong:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

 1 2 > 
1 of 2