stanley burleson als bernardo
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

Zojuist wild ik op wikepedia wat info opzoeken over Stanley Burleson en bij zijn laatste musicalrol staat dat hij de rol van Bernardo speelt bij Joop van der Ende. Kan iemand mij dit uitleggen, ik dacht dat dit een amerikaanse versie was en Stanley staat nu toch in disney liedje. Of vergis ik me nu.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 1 ] 27 December 2009 11:02 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

rozereneetje - 27 December 2009 10:13 AM

Zojuist wild ik op wikepedia wat info opzoeken over Stanley Burleson en bij zijn laatste musicalrol staat dat hij de rol van Bernardo speelt bij Joop van der Ende. Kan iemand mij dit uitleggen, ik dacht dat dit een amerikaanse versie was en Stanley staat nu toch in disney liedje. Of vergis ik me nu.

Wikipedia wordt gemaakt en bijgewerkt door iedereen en niemand, dus wie weet heeft iemand dit ingevuld en bevestigd, die er eigenlijk niet genoeg vanaf wist..

  [ # 2 ] 27 December 2009 11:55 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Dit is ingevuld door een anonieme gebruiker, net zoals de stukjes dat Jim Fiyero wordt, Anouk Maas Glinda etc etc. Maar het staat er al wel sinds 2 oktober, dus was nog niemand opgevallen…Er staat ook dat Stanley’s rol in Disney Musical Singalong die van “schurk” is, nou volgens mij is hij gewoon een solist.

  [ # 3 ] 27 December 2009 12:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

Even off-topic:

Hans, er zijn wel degelijk ‘rollen/types’ bij DSAL en dat is in diverse pr-uitingen ook zo gecommuniceerd: Chantal als prinses, Jamai als held, Stanley als schurk en Casey als heldin.

Nou mag je daar van alles van vinden 😉, maar Stanley als ‘schurk’ is dus niet uit de lucht gegrepen.

  [ # 4 ] 27 December 2009 01:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

En dan weer terug naar waar het om ging:

Perry Dosset is degene die in zowel de Ballet van Vlaanderen als de van den Ende productie de rol van Benardo op zich nam. Nu hebben Stanley en Perry veel samen gewerkt, dus misschien heeft iemand ze gewoon door elkaar gehaald!

Greetz Peter!