2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Waar kijk jij het meest naar uit in 2010?
  [ # 16 ] 31 December 2009 02:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Ik kijk het meest uit naar: Notre Dame de Paris

  [ # 17 ] 31 December 2009 04:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Jeans, Mamma Mia! en Hairspray qua producties die ik dit seizoen nog ga zien.

Legally Blond, Petticoat, Mary Poppins en Into the woods qua musicals die gaan komen.

En daarnaast natuurlijk mijn vakantie naar Londen!

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 18 ] 01 January 2010 09:50 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2009-08-23

Ik kijk uit naar Notre dame de paris (april) en wicked (mei). Ik zit alle lange tijd op beide producties te wachten Komen dromen toch uit 😉

[ Gewijzigd: 01 January 2010 09:53 PM by musicalwandelaar ]
   Handtekening   

though fate wont always do what we desire
still we can set the world on fire!
(jekyll and hyde)

Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kunt

  [ # 19 ] 02 January 2010 12:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ik kijk sowieso uit naar alle leuk nieuwe musicals die gaan komen, maar het meest kijk ik uit naar Mary Poppins!!! En als Urinetown in de theaters komt, dan ben ik er ook zeer zeker bij!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 20 ] 02 January 2010 12:24 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

In volgorde van voorkeur 😉 :
Wicked (Londen)
Sister Act (Londen)
Hairspray (Londen)

Legally Blonde (NL). Op een of andere manier ben ik om mbt Kim-Lian. Denk dat zij het toch beter gaat doen dan menigeen verwacht.
All Shook up -  Love Me Tender (NL)
West Side Story (NL)
Chicago (NL)

Hairspay (NL). Deze gaan we over een aantal dagen zien! Hoop met William als Link!
Mary Poppins (NL). Staat laag omdat dit soort televisiecasting mij niet zo aanstaat. Begrijp me niet verkeerd, vind het vermakelijk om te kijken. Wij gaan alleen als Noortje wint. Dat zeiden we ook bij Evita, toen speelde Marjolein. Dus hopelijk wint Sophie en speelt Noortje als wij gaan 😊! Eigenlijk raar, omdat we dan niet zouden gaan. Ach ja… je moet toch een of andere eigen logica maken, anders wordt het leven ook zo saai.
The Sound of Music (NL). Al gezien, maar ontzettend benieuwd naar Alexandra Alphenaar als Liesl. Zag op de site van de Efteling dat zij zelfs u/s is voor Maria. Nou ... dat had ik niet verwacht! Heeft iemand anders haar gezien als Liesl / Maria?

Het is een hele lijst. We Will Rock You slaan we over, mits er een leuke aanbieding komt. Ik ben ten eerste onbekend met het verhaal, ten tweede geen grote Queen fan en daarnaast lijken me er voorstellingen veel leuker om naar Nederland te halen dan deze. Zorro de musical is toch nog niet officieel aangekondigd of wel? Die lijkt me dan weer wel leuk, Gypsy Kings zijn geweldig! La Cage Aux Folles is mij ook niet bekend. Mocht de cast bekend zijn gemaakt en ik me eens in kan lezen over het verhaal. Wordt een reizende voorstelling toch? Nou, als die naar Nijmegen komt wil ik er nog wel over nadenken 😉

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 21 ] 02 January 2010 12:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Er is veel waar ik in 2010 naar uitkijk. Ik merk dat ik eerst veel bezig was met een bepaalde voorstelling meerdere keren te bekijken, terwijl ik nu liever alles gezien wil hebben. Soms ook meerdere keren, maar ik heb liever alles gezien dan dat ik 1 voorstelling 5x heb gezien en een paar anderen helemaal niet. Producties die ik graag wil zien in 2010:
Love me tender, Mamma Mia!, Legally Blonde (NE), Urinetown, Mary Poppins en op nr.1 in mijn wenslijst staat Hair in Londen.

  [ # 22 ] 02 January 2010 02:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik verheug me het meest op ‘Love Never Dies’ hoewel ik besef dat dat ook op een enorme teleurstelling kan uitdraaien. Hetzelfde geldt voor de Nederlandse ‘Mary Poppins’ met het idee van de verkeerde Mary op de verkeerde plaats en de aanpassingen ten opzichte van het origineel. Maar voor beiden geldt eerst zien tijdens de eerste preview dan pas oordelen.

Ik kijk ook erg uit naar ‘Kristina’ in de Albert Hall en de Duitse ‘Wicked’ in Oberhausen.

Van de Nederlandse produkties probeer ik de meeste die me interesseren wel te zien maar dat zijn er eigenlijk niet zo heel veel. Ik heb nog kaarten voor ‘Chicago’ en ‘The Full Monty’. Bij de Stage produkties van ‘We Will Rock You’ , ‘Zorro’ en ‘Petticoat’ ligt de interesse niet. Net als voor V&V’s ‘Legally Blonde’.

2010 wordt voor mij een goedkoop musicaljaar in Nederland, voor het buitenland ligt dat anders vermoed ik ...

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 23 ] 03 January 2010 01:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  120
Geregistreerd  2008-04-14

Ik ga 30 januari eindelijk naar Wicked in Londen, dus daar kijk ik heel erg naar uit!

Verder ben ik benieuwd naar Petticoat en Mary Poppins

   Handtekening   

Don’t look back because you might fall over what is right infront of you…

  [ # 24 ] 03 January 2010 02:23 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ben ontzettend benieuwd naar Hairspray, die ik over 10 dagen ga zien, en Love me tender, waar ik voor het eerst in maart naar toe ga. Verder ook naar Mary Poppins en Notre Dame de Paris. Wicked in Oberhausen, al heb ik die show in principe al gezien..maar zou het heerlijk vinden om nog eens te gaan! Ben ook héél benieuwd naar Legally Blonde en Zorro…Zorro heb ik in Londen gezien en kan niet wachten om ‘m nog eens te zien. Legally Blonde heb ik live niet gezien, maar wel de MTV versie en ben heel benieuwd naar Kim Lian (en de rest vd cast).

  [ # 25 ] 03 January 2010 02:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Ik kijk het meest uit naar Stephanie J. Block in Londen 28 februari! En hoogstwaarschijnlijk vlieg ik vanuit Londen door naar New York, dus daar zie ik zeker weten Next To Normal. Dus tja.. Al dat erop zit kan mijn jaar niet meer stuk!!

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 26 ] 03 January 2010 03:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Mary Poppins en Legally Blonde, ben heel benieuwd hoe die worden.

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 27 ] 03 January 2010 04:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

naast love never dies en mary poppins kijk ik ook naar love me tender, legally blonde (al heb ik legally blonde wel in NY gezien, en ook hairspray heb ik al in NY gezien maar ben ook zeer benieuwd in nederland
chicago ga ik in april zien en wwry in london in maart maar ook in ned staat die op mijn lijstje

Wicked in oberhausen heeft ook mijn interesse al heb ik wicked al gezien in stuttgart
maar urinetown en into the woods kijk ik ook zeker naar uit

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 28 ] 07 January 2010 10:26 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2009-11-16

Ik kijk ook uit naar Mary Poppins. En vooral hoop ik dat ik er dan zelf in meespeel als Jane
Ik zit nu nog op de Mary Poppinsschool. Heb 9 lessen gehad en 12 december te horen gekregen dat ik door mag met de MP school. In mei gaan we weer verder. Het is zo leuk om van Herma en Simone les te krijgen. Hopelijk weet ik in juli of ik mee mag doen als Jane in de Musical Mary Poppins. Dus ik kijk uit naar de rol van Jane In MP!!
Grtn, Isha Ferdinandus

  [ # 29 ] 07 January 2010 10:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Isha - 07 January 2010 10:26 AM

Ik kijk ook uit naar Mary Poppins. En vooral hoop ik dat ik er dan zelf in meespeel als Jane
Ik zit nu nog op de Mary Poppinsschool. Heb 9 lessen gehad en 12 december te horen gekregen dat ik door mag met de MP school. In mei gaan we weer verder. Het is zo leuk om van Herma en Simone les te krijgen. Hopelijk weet ik in juli of ik mee mag doen als Jane in de Musical Mary Poppins. Dus ik kijk uit naar de rol van Jane In MP!!
Grtn, Isha Ferdinandus

Erg leuk voor je! Ik hoop dat je het wordt! Laat je het ons tegen die tijd dan wel weten?

  [ # 30 ] 07 January 2010 11:30 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

nahpetS - 02 January 2010 12:24 PM

In volgorde van voorkeur 😉 :

The Sound of Music (NL). Al gezien, maar ontzettend benieuwd naar Alexandra Alphenaar als Liesl. Zag op de site van de Efteling dat zij zelfs u/s is voor Maria. Nou ... dat had ik niet verwacht! Heeft iemand anders haar gezien als Liesl / Maria?

Ik heb haar nog niet gezien als Maria, wel als Liesl en dat doet ze goed. Van Anouk geloofde je meer dat ze 16 was dan van Alexandra, maar ja…Anouk was 21 toen ze die rol speelde en Alexandra is al 28. Maar ze doet het zeker niet slecht. Ik zou het niet erg vinden als ik een keer ga en Alexandra speelt Maria, ben wel benieuwd hoe ze dat gaat doen. Maar ik vind Wieneke zo goed in die rol dat ik haar gewoon graag wil zien spelen 😉

 < 1 2 3 > 
2 of 3