1 of 103 |  1 2 3 >  Last ›
Irritaties
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vroeg me af waar jullie je ontzettend aan kunnen ergeren. Hier is mijn lijstje:

- mensen die in een lift op het knopje drukken terwijl iemand anders al op dat knopje heeft gedrukt. Het knopje geeft dan dus licht.
- mensen die op het perron staan en dan op het knopje drukken om de deur open te doen, terwijl er ook mensen bij de deur staan die naar buiten willen. Alsof ze in de trein gaan wachten tot iemand buiten op het knopje heeft gedrukt.
- mensen die niet snel kunnen pinnen.
- mensen die op een volle roltrap gaan lopen, terwijl er een gewone trap naast is.
- als je in een winkel de spullen die je wil kopen bij de kassa neerlegt en de verkoper vraagt: ‘deze doen?’. Dan heb ik altijd zo de neiging om te zeggen: ‘nee, hoezo?’.
- als je in een winkel wil pinnen en de verkoper zegt: ‘u mag uw pas doorhalen’. Alsof dat een keuze is.
- als ik op mijn werk wordt gebeld door een klant en die zegt zijn naam niet, maar begint meteen over zijn probleem te praten. Dat vind ik zo onbeschoft. Als hij dan uitgepraat is kan ik het niet laten om te vragen: ‘met wie spreek ik?’.
- als je in een winkel bijvoorbeeld iets hebt gekocht van 10,20 en je geeft een briefje van 20,- en je vraagt of je er 20 cent bij zal doen dat sommige verkopers dan echt in een soort paniek schieten, omdat ze niet weten wat ze dan terug moeten geven.
- mensen die in blinde paniek om zich heen beginnen te kijken als de trein heel even stilstaat onderweg.
- mensen die meteen in een soort hoe-durf-je-houding schieten als je een keer grap over Hitler of iets dergelijks maakt.
- mensen die politiek saai vinden, want dat is het echt niet.

Dit is het wel zo ongeveer. Ik geef toe dat het ook wel eens lekker kan zijn om je te ergeren. Ben benieuwd of er mensen zijn die mijn irritaties delen.

  [ # 1 ] 15 January 2010 02:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Er zitten een aantal irritaties tussen, waarvan ik vind dat je overdrijft… Wat zal jij een zwaar leven hebben…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 2 ] 15 January 2010 02:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

met de reactie van scarletwoman ben ik het dus helemaal eens

goh wat een zwaar leven heb je zeg

take it easy zeg

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 3 ] 15 January 2010 02:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

Ik vroeg me af waar jullie je ontzettend aan kunnen ergeren. Hier is mijn lijstje:

- mensen die in een lift op het knopje drukken terwijl iemand anders al op dat knopje heeft gedrukt. Het knopje geeft dan dus licht.
- mensen die op het perron staan en dan op het knopje drukken om de deur open te doen, terwijl er ook mensen bij de deur staan die naar buiten willen. Alsof ze in de trein gaan wachten tot iemand buiten op het knopje heeft gedrukt.
- mensen die niet snel kunnen pinnen.
- mensen die op een volle roltrap gaan lopen, terwijl er een gewone trap naast is.
- als je in een winkel de spullen die je wil kopen bij de kassa neerlegt en de verkoper vraagt: ‘deze doen?’. Dan heb ik altijd zo de neiging om te zeggen: ‘nee, hoezo?’.
- als je in een winkel wil pinnen en de verkoper zegt: ‘u mag uw pas doorhalen’. Alsof dat een keuze is.
- als ik op mijn werk wordt gebeld door een klant en die zegt zijn naam niet, maar begint meteen over zijn probleem te praten. Dat vind ik zo onbeschoft. Als hij dan uitgepraat is kan ik het niet laten om te vragen: ‘met wie spreek ik?’.
- als je in een winkel bijvoorbeeld iets hebt gekocht van 10,20 en je geeft een briefje van 20,- en je vraagt of je er 20 cent bij zal doen dat sommige verkopers dan echt in een soort paniek schieten, omdat ze niet weten wat ze dan terug moeten geven.
- mensen die in blinde paniek om zich heen beginnen te kijken als de trein heel even stilstaat onderweg.
- mensen die meteen in een soort hoe-durf-je-houding schieten als je een keer grap over Hitler of iets dergelijks maakt.
- mensen die politiek saai vinden, want dat is het echt niet.

Dit is het wel zo ongeveer. Ik geef toe dat het ook wel eens lekker kan zijn om je te ergeren. Ben benieuwd of er mensen zijn die mijn irritaties delen.

Dit vind ik een beetje raar, dat je dat irritant vind :omg:

Als je rond de 80 of 90 bent, en je wilt gaan pinnen, zou jij dan nog snel kunnen pinnen?
Of mensen die met krukken lopen, of weet ik veel wat, als jij dat zou hebben, en mensen zouden dat over jou zeggen, dat is toch raar, of niet?
Of is het nou raar dat ik dit zeg?

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 4 ] 15 January 2010 02:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

- mensen die niet snel kunnen pinnen.

Gruwelijk irritant!

Als ik ga pinnen dan weet ik al wát ik op wil nemen en ook dat het er op staat. Dan zul je zien dat er altijd iemand voor je staat die eerst het saldo gaat checken en die je dan ziet nadenken over het op te nemen bedrag… En dat duuuurt lang.

Hoe moeilijk kan pinnen zijn, haha.

  [ # 5 ] 15 January 2010 02:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Tim - 15 January 2010 02:48 PM
martijn-j - 15 January 2010 02:33 PM

- mensen die niet snel kunnen pinnen.

Gruwelijk irritant!

Als ik ga pinnen dan weet ik al wát ik op wil nemen en ook dat het er op staat. Dan zul je zien dat er altijd iemand voor je staat die eerst het saldo gaat checken en die je dan ziet nadenken over het op te nemen bedrag… En dat duuuurt lang.

Hoe moeilijk kan pinnen zijn, haha.

Had je ook gelezen van wat ik zei, want dat vind ik ook wel waar!
Wat jij zegt is ook wel waar, maar wat ik zei over die oudere mensen, dat vind ik ook wel waar.

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 6 ] 15 January 2010 03:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Wat vatten we het serieus op mensen. Het is natuurlijk allemaal met een knipoog bedoelt. Tim begrijpt het tenminste.

Nog een puntje:
- mensen die het concept ‘sarcasme’ niet begrijpen. Al denk ik niet dat de mensen die ik hiermee bedoel zich aangesproken voelen.

  [ # 7 ] 15 January 2010 03:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

martijn-j - 15 January 2010 03:02 PM

Wat vatten we het serieus op mensen. Het is natuurlijk allemaal met een knipoog bedoelt. Tim begrijpt het tenminste.

Nog een puntje:
- mensen die het concept ‘sarcasme’ niet begrijpen. Al denk ik niet dat de mensen die ik hiermee bedoel zich aangesproken voelen.

Hoezo met een knipoog bedoeld?
Dit topic is toch wel serieus, of is het gewoon voor de lol gemaakt?
Het lijkt mij dat je al die irritaties niet voor jan met de korte achternaam hebt neergezet, of wel?

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 8 ] 15 January 2010 03:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Timmie1992 - 15 January 2010 03:14 PM
martijn-j - 15 January 2010 03:02 PM

Wat vatten we het serieus op mensen. Het is natuurlijk allemaal met een knipoog bedoelt. Tim begrijpt het tenminste.

Nog een puntje:
- mensen die het concept ‘sarcasme’ niet begrijpen. Al denk ik niet dat de mensen die ik hiermee bedoel zich aangesproken voelen.

Hoezo met een knipoog bedoeld?
Dit topic is toch wel serieus, of is het gewoon voor de lol gemaakt?
Het lijkt mij dat je al die irritaties niet voor jan met de korte achternaam hebt neergezet, of wel?

Bedankt voor het geven van een prachtig voorbeeld bij mijn laatste punt.

  [ # 9 ] 15 January 2010 03:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

martijn-j - 15 January 2010 03:15 PM

Bedankt voor het geven van een prachtig voorbeeld bij mijn laatste punt.


yw

Edit Tim: Overdadig quote ingekort.

[ Gewijzigd: 15 January 2010 03:50 PM by Lance ]
   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 10 ] 15 January 2010 03:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

martijn-j - 15 January 2010 03:15 PM

Bedankt voor het geven van een prachtig voorbeeld bij mijn laatste punt.

Oke oke ik begrijp het al Martijn, je begrijpt heus wel dat oudere mensen niet snel kunnen pinnen, en dat als jij later oud bent, het ook niet leuk vind dat mensen zeggen dat je niet snel kunt pinnen, maar je wou het alleen maar zeggen, net zoals Tim zei,over dat als je snel geld wilt opnemen, dat je dan mensen voor je hebt die sloom pinnen, zo snap ik het toch xD?
   
 
 

Edit Tim: Overdadig quote ingekort.

[ Gewijzigd: 15 January 2010 03:49 PM by Lance ]
   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 11 ] 15 January 2010 03:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

martijn-j - 15 January 2010 03:02 PM

Wat vatten we het serieus op mensen. Het is natuurlijk allemaal met een knipoog bedoelt. Tim begrijpt het tenminste.

Nog een puntje:
- mensen die het concept ‘sarcasme’ niet begrijpen. Al denk ik niet dat de mensen die ik hiermee bedoel zich aangesproken voelen.

Je vraagt toch om reacties, want je wilde weten of mensen jouw irritaties deelden, nou niet dus.
Nu wordt er gereageerd en dan ga je zitten zwammen over sarcasme omdat mensen niet dezelfde mening hebben als jij.
Prima als dit jouw soort van humor is, maar niet iedereen deelt jouw soort van sarcastische humor (ik niet iig).

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 12 ] 15 January 2010 03:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Scarletwoman - 15 January 2010 03:35 PM
martijn-j - 15 January 2010 03:02 PM

Wat vatten we het serieus op mensen. Het is natuurlijk allemaal met een knipoog bedoelt. Tim begrijpt het tenminste.

Nog een puntje:
- mensen die het concept ‘sarcasme’ niet begrijpen. Al denk ik niet dat de mensen die ik hiermee bedoel zich aangesproken voelen.

Je vraagt toch om reacties, want je wilde weten of mensen jouw irritaties deelden, nou niet dus.
Nu wordt er gereageerd en dan ga je zitten zwammen over sarcasme omdat mensen niet dezelfde mening hebben als jij.
Prima als dit jouw soort van humor is, maar niet iedereen deelt jouw soort van sarcastische humor (ik niet iig).

Daar ben ik het wel mee eens Scarlet!!

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 13 ] 15 January 2010 04:13 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou ik vind dat Martijn wel leuke punten heeft hoor, sommige wat serieuzer genomen dan anderen, maar je mag toch best even je EI kwijt. Beetje sarcasme mag toch wel lijkt me.

Ook een irritatie: mensen die bij de weegschaal in de supermarkt een kwartier bezig zijn om het juiste plaatje te vinden met wat ze op de weegschaal hebben liggen….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 14 ] 15 January 2010 04:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Nog een irritatie:

Mensen (vooral vrouwen), die voor een stoplicht staan, en die dan nog even hun haar of dergelijke moeten goeddoen, en dan het groene stoplicht niet zien!

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 15 ] 15 January 2010 04:33 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Niet kunnen slapen terwijl je doodop bent, dat kan mij irriteren. En groter als, dat kan ik ook niet hebben. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 103