Holding the man / Londen
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Gewoon omdat ik het even kwijt moet:

Een heel aantal jaren geleden (eind jaren ‘90) kreeg ik van een Australische vriend het boek “Holding the man” kado. Tot heden is het één van de ontroerendste en eerlijkste boeken die ik gelezen heb en het staat dan ook in mijn top 3 favo lijstje. Tot mijn grote vreugde kwam ik er laatst achter dat er nu van dit boek een toneelstuk is. Het stuk is in Australie overladen met prijzen en is nu (deels met de originele acteurs) voor een “limited run” in Londen te zien.

Daarvoor ben ik met plezier naar Londen getogen en mán wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Wat een prachtig stuk. Ik heb veel gelachen en tranen gehuild en was van begin tot eind volledig geboeid. Ik kan zowel het boek als het stuk van harte aanraden, zeker als je affiniteit hebt met één of meer van de volgende thema’s hebt:  Australié, de jaren eind 70-80-begin 90, hiv/aids, en/of een ontroerend liefdesverhaal kunt waarderen 😊

[ Gewijzigd: 05 May 2010 11:09 AM by Mark ]
   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 1 ] 25 May 2010 11:53 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  689
Geregistreerd  2005-01-31

Hoi Mark,

Ik ben afgelopen vrijdag geweest en was erg onder de indruk van deze productie.
De vrijwel uitverkochte zaal gaf dan ook een luide staande ovatie en wel 5 curtain calls, wat zeer bijzonder is in Londen. Gaat dat zien!

  [ # 2 ] 26 May 2010 08:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Wat leuk Brian. Leuk om te horen dat je er ook van genoten hebt en dat het publiek de voorstelling omarmt. Ik heb er ook hele goede herinneringen aan.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

‹‹ Kortingen Disney      Lady Gaga kaartje ››