Aida - de musical - 10 juni in het Kennemertheater in Beverwijk
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2008-09-26

Op 10, 11 en 12 juni speelt musicalvereniging The Cast uit Castricum Aida - de musical in het Kennemertheater in Beverwijk.

Het is het verhaal van de onmogelijke liefde tussen de Nubische prinses Aida en de Egyptische legerkapitein Radames, wat zich afspeelt in het oude Egypte van de farao’s.

Er zijn nog kaarten beschikbaar voor de premiere op donderdag 10 juni of voor de matinee op zaterdag 12 juni. En nee, Nederland hoeft dan niet te spelen 😉

Kaarten zijn te bestellen via de website van het theater http://www.kennemertheater.nl en kosten 20,- per stuk, inclusief garderobe en pauzedrankje.
Zie ook http://www.thecast.nl

  [ # 1 ] 10 June 2010 10:18 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Ik kom net terug van de voorstelling. Wat een waanzinnige twee solozangeressen. Voor de rest een ensemble dat staat als een huis, met mooie choreografieën. En dat gold niet alleen voor de dames. Ook de heren gingen er 100% in. Leuk om te zien en ik heb genoten.

  [ # 2 ] 12 June 2010 06:01 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik zat er vanmiddag en heb een geweldige voorstelling gezien! Was even vergeten dat Aida toch wel een hele lekkere show is. Maar dit was overigens absoluut geen amateurvoorstelling meer, de stemmen van de hoofdrolspelers waren meer dan professioneel. Maar ook het ensemble, een koor van circa 50 man, dat Gezegend Nubië zingt… daar wordt je toch vrolijk van!  :tanden:

Alles klopte tot in de details, van decor tot rekwisieten tot kostuums. Ik heb niet meegeteld, maar als we het programma mogen geloven waren er zeker 175 kostuums gemaakt, en zo goed als allen zag er goed uit 😄

Het is weliswaar niet artistiek om te kopiëren, maar als het resultaat zo geweldig is…. wat kan het dan schelen?  😉

Jammer dat zo meteen al de laatste voorstelling begint (en dat ik er niet bij ben).