3 of 3 |  < 1 2 3
Cyrano - Greg & Baud Productions
  [ # 31 ] 29 June 2010 08:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

dan ben ik ook wel nieuwsgierig geworden

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 32 ] 30 June 2010 09:55 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2005-06-19

Nou ja! Niet goed opgelet dus 😉
Hij stapte er vol in, heerlijk!! haha

  [ # 33 ] 30 June 2010 11:34 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Nou nee, want Ivon en ik zijn niet naar dezelfde voorstelling geweest als Monique… 😉

Maar het zal idd een grappig gezicht geweest zijn!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 34 ] 30 June 2010 02:33 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Jammer dat je niet ook naar de avond voorstelling bent geweest Ivon. Als je Gijs al goed vind zingen, dan vind je Sjoerd fantastisch. Hij zingt Gijs er namelijk uit! Zijn stem is indrukwekkender en stevig!

Erg fijn dat dit soort mensen (Gijs, Sjoerd, Bregje) die normaal in ensembles verdwijnen bij Greg en Baud producties de kans krijgen om te stralen in een hoofdrol!

  [ # 35 ] 01 July 2010 08:53 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ben niet naar de avond voorstelling geweest om dat ik de volgende dag gewoon om 07.15 op werk moet verschijnen
en als je mijn auto pech avontuur hebt gelezen ben ik blij dat ik niet naar de avondvoorstelling geweest

en als ik naar de avondvoorstelling was geweest en met het ov was ik weer rond de half 4 in de nacht thuis gekomen
en dat ga ik niet eens trekken dan (sterker nog volgens mij was ik niet eens thuis gekomen met het ov)

maar goed heb sjoerd dus niet gezien maar dat is mijn keuze geweest

[ Gewijzigd: 01 July 2010 09:12 AM by ivje ]
   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 36 ] 01 July 2010 10:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ivje.. Echt niet aanvallend bedoelt ofzo.. Maar het interesseert niemand iets hoe laat je moet werken, dat je auto pech had en dat je er dus langer over deed. Ik, als lezer, ben alleen maar benieuwd naar je mening over de voorstelling. Maar daar heb je het nauwelijks over.

Ik heb zelf zowel Gijs als Sjoerd gezien en ik vind dat je de heren eigenlijk niet kunt vergelijken. Hun Cyrano’s zijn zo totaal anders allebei. Qua uiterlijk, stem, spel… Daarnaast zijn de tegenspelers natuurlijk ook in wisselende bezetting, wat ook weer meespeelt. Eigenlijk zou je alle 16 combinaties moeten zien om écht te kunnen oordelen. Maar dat is misschien wat overdreven. 😉

  [ # 37 ] 01 July 2010 11:15 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb al een paar keer aangegeven wat ik van de voorstelling vond

dus nog een laatste keer

de voorstelling Cyrano vond ik geweldig en ben blij dat ik die 2 keer heb mogen zien met Gijs en volgens mij heb ik de comb’s gijs - bregje en gijs-rianne gezien

maar wat moet ik zeggen van de voorstelling die ik gewoon in elkaar vind zitten
waar ik gewoon van geniet
het decor en de atributen worden goed gebruikt en wat ik ook erg leuk vond is dat ze rond om het publiek speelden, het decor zag er goed uit en wordt ten volle gebruikt

Tsja ik heb gewoon genoten.

[ Gewijzigd: 01 July 2010 11:24 AM by ivje ]
   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 38 ] 01 July 2010 01:13 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2005-06-19

En daar gaat het om Ivje!
Tot volgend jaar bij de West Side Story of wellicht wel bij Peter Pan in het Kwadrant!

off topic: nog bedankt voor je aardige attentie!

  [ # 39 ] 01 July 2010 04:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

appeltjesappeltje - 01 July 2010 10:56 AM

Ivje.. Echt niet aanvallend bedoelt ofzo.. Maar het interesseert niemand iets hoe laat je moet werken, dat je auto pech had en dat je er dus langer over deed. Ik, als lezer, ben alleen maar benieuwd naar je mening over de voorstelling. Maar daar heb je het nauwelijks over.

Ik heb zelf zowel Gijs als Sjoerd gezien en ik vind dat je de heren eigenlijk niet kunt vergelijken. Hun Cyrano’s zijn zo totaal anders allebei. Qua uiterlijk, stem, spel… Daarnaast zijn de tegenspelers natuurlijk ook in wisselende bezetting, wat ook weer meespeelt. Eigenlijk zou je alle 16 combinaties moeten zien om écht te kunnen oordelen. Maar dat is misschien wat overdreven. 😉

Ik heb alle 16 combinaties gezien en zelfs dan valt het nog niet te beoordelen. Ze hebben allemaal hun eigen talent, maar vooral hun eigen timing. Iedere avond was weer compleet anders in details en dat is wat theater zo fantastisch maakt. Helemaal in de open lucht. Een windvlaag op een juist of verkeerd moment, een koe die luidkeels commentaar geeft en de reacties van de acteurs daarop maken het elke avond opnieuw een feest om naar te kijken. Niet in de laatste plaats door onze steracteur Jody, die iedere avond wel iets verrassends deed 😉

 < 1 2 3
3 of 3