9 of 11 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 > 
algemene hulp topic!
  [ # 121 ] 31 March 2013 10:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

@ Madelonne: Inderdaad, nu zie ik het ook. Dankjewel!

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 122 ] 04 April 2013 05:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

Is hier iemand die weet hoe je in de apps/spelletjes op Facebook op zowel je iPad, iPhone als Laptop weer in level 1 kan beginnen?
Apps verwijderen en/of opnieuw downloaden en installeren helpt niet.
En kan er ook niks over vinden op Google.
Kan dit überhaupt wel?
Hopelijk weet iemand meer.  📣

  [ # 123 ] 08 April 2013 12:39 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

Ik heb een iPod besteld bij bol.com , ik heb de iPod beschadigd geleverd gekregen. Nu heb ik hem teruggestuurd en zeggen hun dat het mijn schuld is.
Nu willen ze dat ik het bedrag opnieuw betaal, wil ik een nieuwe ontvangen.
De iPod werkt dus niet en dat is buiten mijn schuld om.
Iemand enig idee wat ik kan doen?

  [ # 124 ] 08 April 2013 12:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Had je die beschadigde al betaald? Anders zou ik zeggen ‘bestel gewoon ergens anders een nieuwe ipod’.

  [ # 125 ] 08 April 2013 12:55 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

Sandra12 - 08 April 2013 12:44 PM

Had je die beschadigde al betaald? Anders zou ik zeggen ‘bestel gewoon ergens anders een nieuwe ipod’.

Ja, hij is al betaald.

  [ # 126 ] 08 April 2013 08:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Bol.com kan niet bewijzen dat de beschadeging door jou komt. Zij moeten je dus een vervangend product sturen of je aankoopbedrag terugstorten.

  [ # 127 ] 13 April 2013 02:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Hoi allemaal,

Ik weet dat we een algemeen hulptopic hebben op dit forum, maar ik heb op dit moment een dringend probleem en ik wil graag dat zoveel mogelijk mensen het zien. Vandaar dit losse topic.

Zoals jullie misschien wel weten werk ik sinds korte tijd in Engeland als aupair. Graag wil ik met familie & vrienden in Nederland kunnen Skypen, maar de netwerkverbinding op mijn kamer is heel slecht. De vader uit mijn gastgezin heeft daarom een router dichter bij mijn kamer neergezet met als naam Edimax AP 2. Maar als ik me aanmeld bij deze router, wordt er naar aanvullende gegevens gevraagd: gebruikersnaam, wachtwoord, domeinnaam. We hebben wel een wachtwoord, bestaande uit een aantal cijfers. Maar we hebben dus geen idee wat we moeten invullen bij gebruikersnaam en domeinnaam. Ik hoop echt dat iemand mij zo snel mogelijk instructies kan geven. Want het is toch wel erg fijn om met het thuisfront te kunnen Skypen. Bij voorbaat dank!

Edit Pascale: Nu het niet zo’n haast meer heeft heb ik de boel toch even aan elkaar geplakt.

[ Gewijzigd: 15 April 2013 07:51 PM by Pascale ]
  [ # 128 ] 13 April 2013 02:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Gebruikersnaam is waarschijnlijk die naam die je zelf hierboven noemt. Domeinnaam heeft waarschijnlijk iets te maken met de naam van de provider… Ik ben geen expert, ik roep het eerste dat in mij opkomt. 😄 Succes in ieder geval!

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 129 ] 13 April 2013 08:08 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ben ook geen expert, dus wat ik zeg is ook maar speculatie. Maar volgens mij heeft het te maken met de registratie van het internetabonnement. Ik neem aan dat jullie geen heel nieuw abonnement hebben genomen, maar dat er gewoon een andere/extra router is neergezet. Maar toen het huidige internetabonnement geïnstalleerd/geactiveerd werd zijn die dingen wel opgegeven, als het goed is. Ik denk dat je die moet hebben.. Even zoeken dus tussen de papieren/administratie van het gezin en het internetabonnement..

En misschien een tip: naar een forum gaan dat bestaat precies voor dit soort vragen? Daar heb je waarschijnlijk sneller en duidelijker antwoord, dan een forum vol musicalfans 😊

  [ # 130 ] 14 April 2013 07:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Ik heb vrijdag een nieuwe smartphone gekocht. Werkt allemaal prima, enige probleem is dat ik in de twitter app geen foto’s kan uploaden. Iedere keer als ik een foto maak of selecteer, zegt ie “Twitter is gestopt” en dan sluit de hele app af. Heeft iemand toevallig een idee hoe dat kan, en hoe dat eventueel op te lossen is?

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 131 ] 14 April 2013 07:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

martijn-j - 08 April 2013 08:30 PM

Bol.com kan niet bewijzen dat de beschadeging door jou komt. Zij moeten je dus een vervangend product sturen of je aankoopbedrag terugstorten.

I|k had dat met een e-reader haal dat ding uit de doos en wil niet eens opladen keurig gebeld kon het terugsturen en dan zou ik mijn geld terug sturen na een maand mijn geld nog niet terug wat bleek die ereader was nooit op plaats van bestemming gekomen gelukkig kon ik een track&trace; code overleggen en binnen een week stond het geld op mijn rekening

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 132 ] 15 April 2013 05:38 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

**Anja** - 14 April 2013 07:42 PM

Ik heb vrijdag een nieuwe smartphone gekocht. Werkt allemaal prima, enige probleem is dat ik in de twitter app geen foto’s kan uploaden. Iedere keer als ik een foto maak of selecteer, zegt ie “Twitter is gestopt” en dan sluit de hele app af. Heeft iemand toevallig een idee hoe dat kan, en hoe dat eventueel op te lossen is?

Ik zou even de hele app verwijderen en opnieuw downloaden. Waarschijnlijk werkt dat. En anders is het een bug en dan moet je wachten tot er een nieuwe update is van de app 😉

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 133 ] 15 April 2013 05:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Okay, dan ga ik dat es proberen. Bedankt voor de tip!

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 134 ] 15 April 2013 08:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Bedankt voor de tips over mijn laptop/netwer. Uiteindelijk was het, zoals altijd, een hele simpele oplossing.

  [ # 135 ] 16 April 2013 07:33 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

lisaatje - 15 April 2013 08:26 PM

Bedankt voor de tips over mijn laptop/netwer. Uiteindelijk was het, zoals altijd, een hele simpele oplossing.

Ben nou wel heel benieuwd hoe jij/jullie het hebben opgelost? 😊

‹ First  < 7 8 9 10 11 > 
9 of 11
‹‹ Reclame Topic      X-factor UK ››