3 of 3 |  < 1 2 3
Mariska van Kolcks Moviestars
  [ # 31 ] 22 November 2010 05:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

mau1992 - 22 November 2010 05:20 PM

Ook de voorstelling in Terneuzen is geannuleerd.
Ze heeft hiervoor ook een ander programma gedaan, was dit dan succesvoller, was de tour korter, hoe zat dat dan precies?

Ik heb Top of the World, het vorige soloprogramma, niet gezien (helaas), maar 2 jaar geleden was het theaterbezoek gewoon 20% hoger dan dit jaar. En dan zijn producties als Top of the World, Moviestars nu met minder bezoekers gewoon de pineut. En Mariska is, ondanks Ciske en Chicago, geen bekende Nederlander. Hoewel ik mariska ken van Let Your Sun Shine (top 3 1987) en Bestemming Nederland o.a. Het Roekenbosch, waarin ze samen met Herman van Kleeven een klacht over een mierennest oplost.

[ Gewijzigd: 22 November 2010 05:48 PM by Hanstmf ]
  [ # 32 ] 22 November 2010 07:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  540
Geregistreerd  2009-11-25

Hanstmf - 21 November 2010 10:30 PM

Vanavond naar Moviestars geweest en dat was de moeite waard. In het begin mistte de voorstelling een beetje pit maar die kwam er al spoedig in. De matig gevulde zaal was Mariska ook opgevallen, aan het eind speede ze daar handig op in. Een feest der herkenning voor velen, meezingen gebeurde geregeld, zelfs door mij af en toe en deze voorstelling kon dat hebben (bij een musical houd ik daar niet van). Ik snap de recensie van Musicalworld wel, maar ik zie het gewoon als een leuk liedjesprogramma met een hele losse rode draad. Verrassend was voor mij de up-tempo versie van Smile (die Noortje uiterst langzaam deed bij OZNMP) en eindelijk vond ik Strong Enough van Cher een sterk nummer. Het James Bond blokje was inderdaad veel te kort. Uitstekende band!

Ik snap de recensie van musicalworld eigenlijk niet. De titel dekt de lading, liedjes uit films, niets meer en niets minder. Een liedjes programma heeft meestal een losse rode draad en die was er. Bovendien fantstisch gebracht dus wat wil je nog meer.Ik vond het ook een heerlijke voorstelling. Heb ook heerlijk meegezongen maar dan wel zachtjes 😉
Vind het echt heel jammer dat deze voorstelling slecht bezocht wordt.

   Handtekening   

“Het gaat om vandaag..Vandaag is de dag”

  [ # 33 ] 17 September 2011 09:31 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2011-03-14

Wellicht mosterd na de maaltijd, maar op canstagevideo is een compilatie te zien van de geslaagde Mariska solotour, en soms ook andere musicals of theatershows
Fre

 < 1 2 3
3 of 3
‹‹ Je Anne Nederland      Droomvlucht de Musical ››