3 of 40 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Verfilming Les Miserables
  [ # 31 ] 04 January 2012 11:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Taylor Swift en Amanda Seyfried zijn gecast voor de rollen van Eponine en Cosette.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 32 ] 04 January 2012 11:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

Mag ik een emmer…..

  [ # 33 ] 04 January 2012 12:07 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

De film komt op 7 december 2012 uit in Amerika.

  [ # 34 ] 04 January 2012 01:32 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  116
Geregistreerd  2011-03-26

Ik heb er nu al zin in! Ik hoop op een speciale preview!

   Handtekening   

Maggots!

  [ # 35 ] 04 January 2012 02:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Amanda Seyfried zal dan wel denk ik Eponine gaan spelen, en Taylor Swift Cosette gok ik zo, daar vind ik hun meer de type voor.
Heb erg veel zin in deze film.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 36 ] 04 January 2012 02:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Nee andersom

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 37 ] 04 January 2012 02:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

kan ook hihi ik kon het niet vinden namelijk wie wat zou spelen.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 38 ] 04 January 2012 02:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Wat een slechte castingkeuzes!!!!

Taylor Swift als Eponine en Amanda Seyfriend als Cosette.
Dan hadden die “open audities” voor Cosette ook lekker veel zin. Ik had gehoopt op een fatsoenlijke sopraan van de West End ofzo. Die Amanda is toch veel te log voor de rol en zingt bij lange na niet goed genoeg. Taylor Swift heeft een enorm dun stemmetje. Totaal miscast allebei!

Ik vind dat een musicalfilm valt of staat met goede zangers. Zeer goede zangstemmen zijn noodzakelijk voor het succes van een musicalfilm. Daarom is the Sound of Music een succes en the Phantom of the Opera een flop.

Maar nu lijkt het erop dat er sowieso geen enkel vrouwennummer in de film door een professionele zangeres gezongen zal worden. Amanda Seyfrieds zang in mamma Mia was ok, zeer middelmatig, beetje bibberig en onzeker, vlak, mat, droog. Het klonk totaal niet als zang.

Ook voor Marius hebben ze een jongen genomen die nog nooit gezongen heeft en Hugh Jackman vind ik zeer onprettig om naar te luisteren. Russel Crowe als Javert stelt me ook niet bepaald gerust.

Wat dit allemaal nog eens extra erg maakt, is dat iedereen de nummers live zal zingen op de set. Als je dit wil doen heb je echt zeer goede zangers nodig. En die zijn er nu niet.

Dan hadden bijvoorbeeld Sierra Boggess en Ramin Karimloo in de Phantom film moeten spelen, en geen acteurs die eigenlijk niet kunnen zingen zoals Emmy Rossum en Gerry Butler.
En dat was nog in de studio opgenomen en bewerkt ook.

“A heart full of love” had glorieus moeten worden met een glasheldere Cosette.

Het had zo mooi kunnen zijn…...............zucht

[ Gewijzigd: 04 January 2012 04:07 PM by Dave ]
  [ # 39 ] 04 January 2012 02:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

Dave - 04 January 2012 02:23 PM

“A heart full of love” had glorieus moeten worden met een glasheldere Christine.

Ik neem aan dat je Cosette bedoelt? 😊

Maar verder ben ik het wel eens, deze casting is niet de beste inderdaad.

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 40 ] 04 January 2012 03:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Ik schrok er ook van! Ik vind ze ook totaal niet passen in de rol. Maar ergens vind ik het ook erg fijn dat Lea Michelle niet gecast is als Eponine. Ze heeft een goede stem, maar ben bang dat Eponine dan bijna een karikatuur wordt.

Verder moest ik erg lachen om de volgende zin op nu.nl “De Mamma Mia-actrice zou de rol van Cosette op zich nemen, de dochter van Fantine die gespeeld wordt door Anne Hathaway. Opmerkelijk, want Hathaway is maar drie jaar ouder dan Seyfried.”
Zo zie je maar dat die mensen daar geen idee hebben waar ze het over hebben…

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 41 ] 04 January 2012 03:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

ik ben ook niet erg gelukkig met deze keuzes… Vooral Taylor Swift zie ik geen Eponine zingen. Ik hoop dat ik verrast word, maar ben een beetje bang.

om die zin in dat artikel van nu.nl moest ik ook hard lachen, als ze even 2 minuten in het verhaal waren gedoken…

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 42 ] 04 January 2012 04:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

iris164 - 04 January 2012 02:34 PM
Dave - 04 January 2012 02:23 PM

“A heart full of love” had glorieus moeten worden met een glasheldere Christine.

Ik neem aan dat je Cosette bedoelt? 😊

Maar verder ben ik het wel eens, deze casting is niet de beste inderdaad.

Haha ja dank je, ik heb het aangepast 😊

  [ # 43 ] 04 January 2012 04:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Taylor Swift ken ik eigenlijk niet.

Ben het overigens niet eens dat een musicalfilm alleen met goede zangers een succes kan worden. Kijk bijvoorbeeld naar Sweeney Todd. Geen goede zangers in de hoofdrollen, maar wel goede acteurs die dat met hun spel helemaal doen vergeten. Ik kijk dus erg uit naar de vertolking van Helena Bonham Carter in Les Mis. Ander voorbeeld uit een recente musicalfilm is Penelope Cruz in Nine. Vond haar vertolking van A Call From the Vatican echt geweldig, maar toen ik later de cd hoorde realiseerde ik me pas dat ze helemaal niet zo geweldig zingt.

  [ # 44 ] 04 January 2012 04:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Taylor Swift?? Ze is toch die country zangeres? De vrouwelijke tegenhanger van Justin Bieber? Ze is in Amerika erg populair, maar Les Miserables heeft toch geen stuntcasting nodig? Ze willen waarschijnlijk jonge tieners naar de bioscoop trekken, maar ondertussen laten ze de echte Les Miserables liefhebber onbevredigd..

Ik ben ieder geval opgelucht dat Fantine geen 50 jarige huismoeke is geworden (->Susan Boyle).

  [ # 45 ] 04 January 2012 06:22 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Om maar meteen alle vrouwen in deze musicalverfilming af te schepen als miscast vind ik ver gaan. Zo ben ik heel erg blij dat Anne Hathaway is gecast voor Fantine. Een pure actrice die zoveel talent heeft dat het er bijna uit knalt en alles lijkt te kunnen!

Toegegeven, hoewel ik ze niet echt goed ken, Taylor Swift en Amanda Seyfried lijken me niet echt geschikt voor Eponine en Cosette. Die laatste moet een mooie heldere stem hebben, dat heeft ze niet in Mamma Mia laten horen (wel oké zingen!). Ach, we zullen het zien denk ik ...

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 40