(Musical)talent gezocht voor Online talentensite
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2010-12-09

Talenten,


Binnenkort wordt de nieuwe wereldwijde talenten website,  -reclame-, gelanceerd.
-reclame- brengt (nog onbekend) talent in contact met opdrachtgevers over de hele wereld.
Voor -reclame- ben ik, James, op zoek naar nog onbekend talent in diverse categorieën zoals dans, zang, muziek, mode etc.


Ik bied jullie de mogelijkheid om via -reclame- een auditie te uploaden. Jouw auditie is dan als een van de eerste audities in beeld wanneer de website online gaat in januari 2011.


Heb jij het talent dat ik zoek? Registreer en upload dan jouw auditie op -reclame-


Via de link kun jij alle informatie vinden die jij nodig hebt. Mocht jij onverhoopt toch nog vragen hebben, dan sta ik klaar om jou verder te helpen. Ik ben bereikbaar op james@ -reclame-.nl


Tevens nodigen ik jou uit om vrienden te worden met mij op Hyves.(—reclame—)


Tot ziens op -reclame-,
James -reclame-

[ Gewijzigd: 09 December 2010 10:43 AM by Ronny ]
  [ # 1 ] 09 December 2010 10:44 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ik heb dit topic (toch maar) gesloten omdat het onder de noemer reclame valt (zie ook huisregels). Het is geen oproep voor een auditie van productie, maar een oproep om zoveel mogelijk auditanten in het bestand van de site te krijgen. Wil je adverteren op Musicalworld kun je contact opnemen met .(JavaScript must be enabled to view this email address).

   Handtekening   

Turbo! Turbo!