Seizoen 2011-2012 B&B Theaterproducties (garderen)
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Seizoen 2011-2012 B&B Theaterproducties

ATK De Musical het verhaal:
Een groep jongeren heeft een droom, maar voor zes van deze jongeren is deze droom weggelegd, namelijk een studie aan de Akademie voor TheaterKunsten. Tijdens de vier jaren van hun studie wonen deze jongeren samen, wat leidt tot de nodige onderhuidse spanningen. Voor de vier jarige opleiding tot artiest hebben ze alles over, ze door staan de lessen en moeten zich soms aanpassen,  al staat voor sommige het ego voor op. Maar vlak voor het eindexamen komen ze door het noodlot voor een keuze te staan. Er moet gekozen worden of ieder voor zich of kiezen ze voor elkaar en gaan ze als groep het dilemma tegemoet?

we willen jullie graag op de hoogte brengen dat wij B&B Theaterproducties komend seizoen 2011-2012 de volgende producties gaan produceren:
-ATK De Musical
-Sinterklaas en het Geheim van de Gouden staf(Toneelstuk)
-Sinterklaas musical ‘’ Waar is Diego ‘’
-De sneeuwkoningin De Musical (O.V.B.)

PS houdt onze site in de gaten voor de audities etc. http://www.bbtheaterproducties.weebly.com


  [ # 1 ] 03 January 2011 07:38 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2006-06-14

Weer eens op de site gekeken, maar hetzelfde als vorig jaar. Geen enkel concreet iets, behalve ATK de musical (die vorig jaar ook al gepland stond, en waarvan ik alleen maar vervelende dingen heb gehoord: is het überhaupt nog tot een productie gekomen????)
Ik zie uitdagingen, maar ik vraag me heel erg af hoe het met rechten ed geregeld is. Ook op een zelf geschreven musical over Sjakie moet betaald worden; het verhaal is niet vrij van auteursrecht. En verder:  Casting? Crew? Planning? Andere zalen dan het buurthuis in Garderen?

Graag een vervolgbericht als meer aangekondigd kan worden dan een “onder voorbehoud” lijstje met bijna onmogelijke stukken. Ik geloof er niet in, maar ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg.

   Handtekening   

http://www.leliesdemusical.nl

  [ # 2 ] 13 January 2011 03:33 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2010-01-11

Jeroen - 31 December 2010 08:21 AM

Seizoen 2011-2012 B&B Theaterproducties

ATK De Musical het verhaal:
Het ATK is de afkorting van Akademie voor Theaterkunsten.  Waar 4 studenten de op leiding volgen aan de Akademie voor Theaterkunsten. Allen hebben dezelfde droom. Maar voor de 1 is de opleiding zwaarder als voor de ander, mede doordat de directrice van de Akademie voor Theaterkunsten 1 van de studenten als zondebok heeft uitgekozen.  Deze student kan het in het derde en laatste leerjaar allemaal niet meer aan en pleegt zelfmoord.  Het brengt emoties boven, maar brengt ook een groot gevaar voor het afstuderen van de drie overgebleven studenten, is het nog wel mogelijk om deze opleiding af te ronden?


we willen jullie graag op de hoogte brengen dat wij B&B Theaterproducties komend seizoen 2011-2012 de volgende producties gaan produceren:

-ATK De Musical 2011
-the American Dream (O.V.B.)


AUDITIES ATK Akademie voor Theaterkunsten

Beste Auditanten,

hierbij ontvangt u de benodigde informatie voor de auditie van B&BTheaterproducties; op 28 februari.
de opdrachten voor de auditie zijn:

- een couplet en refrein van een nummer naar eigen keuze acappela instuderen en op de auditie ten gehore brengen
houd er rekening mee dat er in geval van twijfel dat er tweede nummer van u gevraagd kan worden.

naast de zang auditie wordt er ook van u gevraagd om een stuk spel in te studeren dit geheel naar eigen keus.
in geval van twijfel kan er besloten worden dat naast uw ingestudeerde stukspel u een improvisatie opdracht krijgt.

de auditie zal op 28 februari in De Koepel
aan de Putterweg 5 te Garderen plaatsvinden

auditie zal van 10 tot 17 zijn
de indeling van de auditanten volgt nog met de tijd wanneer u wordt verwacht.

Met Vriendelijke Groeten,
B&B Theaterproducties

allemaal graag tot de 28ste februari!


http://www.bbtheaterproducties.weebly.com