1 of 34 |  1 2 3 >  Last ›
The Phantom Of The Opera 25th Anniversary Concert
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Op 9 oktober 2011 is het 25 jaar geleden dat Lloyd Webber’s ‘The Phantom Of The Opera’ in het Her Majesty’s Theatre in Londen in première ging. De geruchten gingen al enige tijd maar nu is inmiddels duidelijk dat er in oktober een groots concert zal plaatsvinden om dit heuglijke feit te vieren.

Een officiële aankondiging en de details over waar en wanneer ontbreken nog maar duidelijk is inmiddels wel wel dat Ramin Karimloo de titelrol zal vertolken.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1 ] 18 March 2011 09:15 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Jee, hopelijk in die periode. De planning was om in oktober naar Londen te gaan dus dat wil ik graag meemaken 😊

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 2 ] 18 March 2011 10:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  272
Geregistreerd  2008-05-17

Oh, helemaal te gek dit!

Ik hoop dat het een beetje gunstig valt qua periode en dat er op tijd bekend is wanneer de kaarten in de verkoop gaan, want eigenlijk wil ik dit toch niet missen.
We hebben zo lang moeten wachten op een dergelijk concert…  😊

Benieuwd naar de rest van de cast ook… ik zou het stiekem wel ONTZETTEND gaaf vinden als ze Rosie Ashe nog eens Carlotta zouden kunnen laten spelen.
Verder is er weinig meer over van de originele cast en Crawford en Brightman zijn nu WAY too old, dus dan is Ramin een super keuze… Sierra er ook maar bij dan?  😉

Jeej, echt tof nieuws!

   Handtekening   

Life is music - play it louder!

  [ # 3 ] 18 March 2011 11:21 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

en gaat nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard hopen op een DVD van dit concert

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 4 ] 18 March 2011 11:31 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Het zal dan wel het eerste of tweede weekend van oktober worden omdat die voorstellingen van ‘The Phantom Of The Opera’ geblokkeerd zijn voor boekingen.

En om even verder te dromen, in de O2 staat voor het tweede weekend niets gepland, in de Albert Hall is alleen het eerste weekend van oktober nog vrij.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 5 ] 18 March 2011 02:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik gok zà³maar dat Hinke en Bianca meer dan hun uiterste best gaan doen hierbij aanwezig te kunnen zijn…

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 6 ] 18 March 2011 03:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Gaby* - 18 March 2011 02:30 PM

Ik gok zà³maar dat Hinke en Bianca meer dan hun uiterste best gaan doen hierbij aanwezig te kunnen zijn…

Als het aan mij ligt gok je dat he-le-maal goed!! Als ook nog eens Ramin de titelrol vertolkt… wow!

  [ # 7 ] 18 March 2011 05:29 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Cool!!! Als ik daar bij zou kunnen zijn ben ik een gelukkig mens!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 8 ] 21 March 2011 06:00 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2010-04-02

Ramin is na Love Never Dies een household name geworden hier in het West-End. Hij zat ook al als Enjolras in de Les Miserables 25 Anniversary concert in The 02.

John Owen Jones speelt Phantom tot en met augustus.
Love Never Dies wordt nog een tijdje open gehouden, waarschijnlijk tot de Australische premiere. Hoewel de schatting is dat ongeveer 100.000 pond per week verliest. Het zou ook al veel sneller dicht kunnen gaan.

Ramin kan dan mooi weer Phantom spelen in het West End. Waarschijnlijk al vanaf begin september. Een fantastische promo voor het concert natuurlijk, en daarna promoot het concert de voorstelling weer en wast het misschien de nare smaak weg van het grote floppen van Love Never Dies. 

De vraag is vooral of Cameron Mackintosh het concert produceert, of dat Really Useful Group het zelf doet. Ik neem aan dat het laatste het geval is, en dat ze er daarom alles aan gaan doen om het succes van Les Miz in the O2 te overtreffen.

   Handtekening   

Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness… give me truth.

  [ # 9 ] 21 March 2011 10:28 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-02-28

Dit wordt een mooi concert, Ramin is een topacteur. Ik hoop dat het NOG BETER wordt dan Les Miz was….

   Handtekening   

Let hopes pass, let dreams pass. Let them die! Without you what are they for? I always feel no more than halfway real, ‘til I hear you sing once more!

  [ # 10 ] 22 March 2011 04:17 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Ben ik de enige hier op het forum die niet van de pompeuze draakachtige zangstijl van Ramin Karimloo houdt? Tijdens het Les Mis 25th anniversary concert zong hij zo ongenuanceerd en overdreven musical-achtig. Maar ach er zijn vast mensen die warm draaien voor vibrerende mannen zoals hij.  😉

  [ # 11 ] 22 March 2011 06:24 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-02-28

1979brigitte - 22 March 2011 04:17 PM

Ben ik de enige hier op het forum die niet van de pompeuze draakachtige zangstijl van Ramin Karimloo houdt? Tijdens het Les Mis 25th anniversary concert zong hij zo ongenuanceerd en overdreven musical-achtig. Maar ach er zijn vast mensen die warm draaien voor vibrerende mannen zoals hij.  😉

Past prima bij Enjolras (veel belten etc).. maar ook ik ben benieuwd (als Ramin fan), hoe hij een hele show als Phantom is/doet….

   Handtekening   

Let hopes pass, let dreams pass. Let them die! Without you what are they for? I always feel no more than halfway real, ‘til I hear you sing once more!

  [ # 12 ] 22 March 2011 09:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ik heb Ramin als Phantom gezien (in Love Never Dies en Phantom of the Opera) en hij was fenomenaal. Heb meedere Phantoms gezien in Londen. Lang stond Earl Carpenter boven aan als beste Phantom, maar sinds 2008 is dat toch zeker Ramin.

  [ # 13 ] 23 March 2011 02:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Ramin is echt een geweldige phantom, heb hem gezien als Phantom in Love Never Dies, en baalde toen eigenlijk dat ik hem niet als Phantom in Phantom of the Opera zelf gezien heb.
Ik vind hem een hele aangename stem hebben om naar te luisteren.

Ik ga heel hard hopen dat hier ook een dvd van komt! Of dat ik heel mischien wel naar Londen kan gaan.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 14 ] 23 March 2011 04:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

1979brigitte - 22 March 2011 04:17 PM

Ben ik de enige hier op het forum die niet van de pompeuze draakachtige zangstijl van Ramin Karimloo houdt? Tijdens het Les Mis 25th anniversary concert zong hij zo ongenuanceerd en overdreven musical-achtig. Maar ach er zijn vast mensen die warm draaien voor vibrerende mannen zoals hij.  😉

Helemaal mee eens.

Ik ben allergisch voor zijn manier van “zingen”. Zijn optreden tijdens het Les Miserables concert was simpelweg lachwekkend. Getuite lipjes, hij leek wel een opblaaspop die onder invloed was van drugs.
Totaal geen gevoel of emotie in zijn stem en spel. Alles alleen maar op kracht, totaal geen nuance of gevoel. Dat noem ik geen zingen. Inzetten alsof er met een honkbalknuppel op je keel wordt geslagen en je noot dan eindigen als een vibrerende kettingzaag, is nu niet bepaald mooi.

http://www.youtube.com/watch?v=qFw3ujGmF3g

Vanaf 0:22

Ik vond het een opluchting dat zijn karakter vanaf dat moment in de show niets meer te zingen had.

Ook zijn andere optredens, zoals “music of the night” in die tv show met Robyn North vind ik ver onder de maat. Tegen het amateurachtige aan. Het heeft niets te maken met de kwaliteit en finesse van een John Owen Jones.

  [ # 15 ] 23 March 2011 06:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

@dave: je stelt: “....was lachwekkend”. Dat klinkt alsof het een feit is, volgens mij is het een mening. Zou naar mijn mening moeten zijn: “.....vond ik lachwekkend”.
Zelf vind ik ramin geweldig, maar ook dat is een mening.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 34