2 of 34 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
The Phantom Of The Opera 25th Anniversary Concert
  [ # 16 ] 23 March 2011 06:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb helaaaaaas ramin karimloo niet gezien als phantom in love never dies
maar mijn god wat houd ik van zijn stem

@ dave wat jij zegt dat is echt een mening en geen feit wat ik nu zeg dat is ook een mening en ook geen feit
Maar ik vind dus dat ramin een geweldige stem heeft waar ik dus ontzettend van hou

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 17 ] 24 March 2011 01:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Het lijkt me nogal logisch dat wat ik vertel mijn mening is. Vele mensen moesten om zijn performance lachen, waaronder ikzelf, dus was het lachwekkend. Dat jij een andere mening hebt is ook prima.

Ik erger me aan die opgelegde manier van “zingen” dat vervormde, geforceerde, draak-achtige, door de keel zagende geluid. Ik hou meer van echte stemmen, maar smaken verschillen.

[ Gewijzigd: 24 March 2011 01:58 PM by Dave ]
  [ # 18 ] 24 March 2011 04:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Zoals ik jou post lees lees ik het als een feit
sorry je schrijft het zo op dat het gelezen wordt als dat het een feit is

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 19 ] 24 March 2011 05:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Dave - 24 March 2011 01:53 PM

Het lijkt me nogal logisch dat wat ik vertel mijn mening is. Vele mensen moesten om zijn performance lachen, waaronder ikzelf, dus was het lachwekkend. Dat jij een andere mening hebt is ook prima.

Ik erger me aan die opgelegde manier van “zingen” dat vervormde, geforceerde, draak-achtige, door de keel zagende geluid. Ik hou meer van echte stemmen, maar smaken verschillen.

Vele mensen ook niet.

Just saying.

  [ # 20 ] 25 March 2011 07:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  272
Geregistreerd  2008-05-17

Ik vond Ramin geweldig, beide keren dat ik hem in Love Never Dies aan het werk heb gezien en gehoord.
ERG lang geleden dat ik kippenvel kreeg in het theater, maar zijn Till I Hear You Sing zorgt daar steeds weer voor.

Dat gezegd hebbend: ik kan me voorstellen dat het in sommige situaties/rollen nogal overdreven overkomt. Maar hoort het niet ook een beetje bij rol van Enjolras, dat over-the-top/overdreven zingen?
Hoe gek ik ook ben op de 10th Anniversary Cast, daar is Enjolras ook een typisch gevalletje ‘too much’... en dat gevoel heb ik bij Bill van Dijk en Freek ook op de Nederlandse opnames.

Kan ook aan mij liggen, natuurlijk, en ik moet er even bij vermelden dat ik het Les Mis concert met Ramin nog niet gezien heb.

Anyway, back on topic: verheug me nog altijd op dat Phantom concert en zoals gezegd mogen Sierra B en Rosie Ashe voor mij meedoen als Christine en Carlotta!  😊

   Handtekening   

Life is music - play it louder!

  [ # 21 ] 25 March 2011 10:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  272
Geregistreerd  2008-05-17

Er gaan geruchten dat het concert zou plaatsvinden in de Royal Albert Hall, maar als je de kalender van de Hall naast die van de geblokkeerde datums voor de musical zelf legt, komt dat niet echt overeen.

Er zijn geen kaarten in de verkoop voor het weekend 7/8/9/10 (vrij t/m maan) oktober, voor de musical in Her Majesty’s.
Dat weekend spelen er echter al andere voorstellingen in de Royal Albert Hall, maar daar is het weekend erna net weer vrij.
The O2 daarentegen heeft alle andere weekenden weer volgeboekt, op het weekend 7/8/9/10 na.

Denk dat het dus vooral afwachten wordt tot er een officiële mededeling wordt gedaan, want het blijft gissen zo… wel leuk!  😉

   Handtekening   

Life is music - play it louder!

  [ # 22 ] 25 March 2011 11:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

eastwick - 18 March 2011 11:31 AM

Het zal dan wel het eerste of tweede weekend van oktober worden omdat die voorstellingen van ‘The Phantom Of The Opera’ geblokkeerd zijn voor boekingen.
En om even verder te dromen, in de O2 staat voor het tweede weekend niets gepland, in de Albert Hall is alleen het eerste weekend van oktober nog vrij.

Royal Albert Hall zou mooi zijn. Ik las op het forum van Whatsonstage dat men bezig is om het ontwerp van Maria Bjà¸rnson aan te passen voor die locatie. Ik gok op het eerste weekend van oktober. Ik zou graag Lesley Garrett als La Carlotta zien of Sarah Brightman in die rol zou ook wel een mooie stunt zijn 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 23 ] 25 March 2011 12:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  272
Geregistreerd  2008-05-17

eastwick - 18 March 2011 11:31 AM

Ik zou graag Lesley Garrett als La Carlotta zien of Sarah Brightman in die rol zou ook wel een mooie stunt zijn 😊

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Sarah Brightman op de opname echt de ultieme Christine vind, maar de filmpjes die ik van haar heb gezien en de zangstijl die ze zich de laatste paar jaar heeft aangemeten (waarbij ze echt amper nog te verstaan is) doen me toch hopen dat ze enkel als publiek aanwezig is.

Kan me wel vinden in de reviewer die destijds zei dat ze eigenlijk niet kon acteren en maar 1 gezichtsuitdrukking had, namelijk die van een ‘hert in de koplampen’.
Dan liever een compleet over de top type met een dijk van een stem in die rol, wat mij betreft.

Maar goed, zo heeft iedereen zijn/haar eigen voorkeuren.  😊

Verheug me nu wel al op het ongetwijfeld grote orkest wat mee zal spelen… heerlijk, die muziek met een volledige bezetting!

P.S. Excuses voor de overduidelijke dubbele post… had blijkbaar over die van jou heen gelezen, Theo.

   Handtekening   

Life is music - play it louder!

  [ # 24 ] 25 March 2011 02:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik al lange tijd liefhebber ben van Sarah Brightman. Maar het zou wel een stunt zijn om de originele Christine nu te casten als de diva.

Lesley Garrett als Carlotta is ooit al eens genoemd toen er sprake was van een Phantom concert in de Royal Albert Hall ter gelegenheid van de 60e verjaardag van Lloyd Webber.

Hoe dan ook ik wil er wel naar toe, al zal het wel lastig worden met kaarten als het concert in de Albert Hall komt, daar zijn nu eenmaal veel minder kaarten beschikbaar dan in de O2.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 25 ] 15 May 2011 08:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

The Phantom Anniversary in Royal Albert zou toch wel heel erg gaaf zijn…
*droomt nog even verder*

Wat betreft speculaties in de casting, zou ik gaan voor John Owen-Jones als Phantom in plaats van Karimloo.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 16 May 2011 10:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Heidi - 15 May 2011 08:52 PM

Wat betreft speculaties in de casting, zou ik gaan voor John Owen-Jones als Phantom in plaats van Karimloo.

Ramin Karimloo heeft in een interview met The Stage nog eens bevestigd dat hij de rol van Phantom gaat spelen tijdens het Anniversary Concert. Overigens een erg leuk en informatief stuk waarin hij dieper ingaat op zijn rol in ‘Love Never Dies’.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 27 ] 16 May 2011 05:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hij heeft wel een fantastische stem, dus mij hoor je verder niet 😉

De stem van Sarah Brightman ben ik pas na The Phantom gaan waarderen, toen ze wat minder ‘met kramp in haar kaken’ zong; ik heb verschillende cd’s van haar en vind ze prachtig!
Toch kan ik me nog niets voorstellen bij haar als Diva in Phantom Concertante.
Wel als Diva, maar niet als Carlotta.

We gaan het zien…

Diep van binnen borrelt nu het idee op om the 25th Anniversary Concert te combineren met een bezoekje vooraf aan Love Never Dies.

Ik hoop dat dat qua datum uitkomt…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 28 ] 16 May 2011 07:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik werd net getipt op 9 oktober; premieredatum Phantom 09-10-1986. That makes sense…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 29 ] 26 May 2011 02:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De concerten in oktober gaan definitief door in de Royal Albert Hall en meer details worden in de komende weken bekend gemaakt aldus een bericht van The Stage ! Erg fijn bericht !

London’s Royal Albert Hall is to host celebrations marking the 25th anniversary of The Phantom of the Opera this October, with Gillian Lynne - the musical’s original choreographer - on board to stage the special performance, which will be produced by Cameron Mackintosh Ltd and Andrew Lloyd Webber’s Really Useful Group.

Full details of the event, which marks 25 years since Lloyd Webber’s musical first opened at Her Majesty’s Theatre in London, have yet to be announced, but sources claim it will be a “completely new production”, which will run over multiple performances.

Ramin Karimloo has confirmed that he is lined up to play the Phantom, and it is also understood that Sierra Boggess is set to reprise the role of Christine Daae. Boggess played Christine in the Las Vegas production in 2006, and in the show’s sequel, Love Never Dies, in which she starred alongside Karimloo until March this year.

Karimloo has played the Phantom in Love Never Dies since it opened in 2010, and also performed the part in the West End production of The Phantom of the Opera.

Karimloo said the anniversary performances would be “celebratory” and “spectacular”. He told The Stage: “It’s going to be great and I will treat it like the Les Mis anniversary concerts, which I recently appeared in and where, because it was performing a part I had played before, I could tap into the work I had done prior. But I will also use it as a chance to try something new. More importantly, though, it’s a celebratory performance. We’re there not for us, but to celebrate the product and why we all love it.”

While Lynne, who also choreographed Cats, is set to stage the RAH shows, the lighting will be designed by Patrick Woodroffe, who recently worked on the Les Mis 02 concerts.

He told The Stage: “Our version will be a take on the old one, but designed specifically for the Albert Hall and created very much with that space in mind. There has been such a welcome from the Phantom camp, particularly from the original lighting designer, Andy Bridge, with whom I am collaborating on this project, that we all feel up to the huge challenge of putting on what is in effect a completely new production of this great musical with only three days’ fit up in the Albert Hall.”

Nicholas Allott, managing director of Cameron Mackintosh Ltd, said full details would be announced “within the next three weeks”. “In the meantime, nothing has been confirmed and any casting and creative team speculation is just that - speculation. We will shortly be able to present you with a comprehensive package for what promises to be a very exciting event,” he said.

Bron http://www.thestage.co.uk

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 30 ] 26 May 2011 05:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Daar wil ik heen! Heeft iemand ervaring met de Royal Albert Hall? Wat zijn daar zoal de beste plaatsen?

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 34