1 of 3 |  1 2 3 > 
Alpe d’HuZes
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

De Alpe d’Huez is een berg die 1061 hoogtemeters kent. De beklimming tot de top is 13,8 kilometer. Deze kilometers veranderen Een keer (tenzij de Tour langskomt, dan twee keer) per jaar in een stukje Nederland. De Alpe d’Huez wordt dan de Alpe d’HuZes: zes keer de berg op om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker.

Vorig jaar is er ruim twintig miljoen opgehaald. Twintig miljoen euro. Dat geld gaat rechtstreeks naar de doelen van Alpe d’HuZes: anderen faciliteren om goed, gezond en gelukkig te kunnen leven met kanker.

Op zeven juni 2007 overleed mijn maatje Jaap aan leukemie. Hij was pas vijftien.
Op zeven juni 2012 is het mijn beurt om iets te doen. Om zes keer die berg te beklimmen. Om te vechten. Om te herdenken. Om te vieren.

Dit kan ik niet alleen. Kanker kan een ziekte worden die niet langer levensbedreigend is, maar daar is geld voor nodig. Heel veel geld. Wil jij - net als ik - ook iets doen, steun mij dan. Er zijn op dit moment nog problemen met een aantal actiepagina’s - waaronder die van mij - maar dat is zo snel mogelijk opgelost. Onthou dit tot die tijd, zodra ik de link heb, post ik hem hier.
Ik doe dit niet voor mezelf. Ik doe dit voor iedereen die te maken krijgt met kanker. Iedereen die ertegen vecht. Iemand die een vriend, vriendin, familielid of geliefde moet missen. Iedereen die iemand herdenkt. Iedereen die leeft. Steun mij, en help zo al deze mensen. Mijn - maar zeker ook hun - dank is groot.

Samen naar een wereld zonder kanker. Opgeven is geen optie!

NB: Mocht je meer willen weten over de Alpe d’HuZes, ga dan naar www. opgevenisgeenoptie.nl
NB: Ben je een bedrijf en wil je meer informatie over eventuele sponsormogelijkheden en extra reclame? Neem dan even contact op via mail of PB.
NB: Onze mods hebben toestemming geven voor deze topic. Mocht je toch klachten hebben, wend je dan vooral tot mij, in plaats van tot hen.

[ Gewijzigd: 22 November 2011 06:04 PM by Para ]
   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 1 ] 21 November 2011 05:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

En dan ook maar gelijk een link naar de blog die ik hierover bijhou: http://hetgrootsteavontuur.blogspot.com/

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 2 ] 21 November 2011 06:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik vind het waanzinnig stoer dat je dit doet en ik ga ook zeker je blog in de gaten houden!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 3 ] 21 November 2011 06:56 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Wat een mooi initiatief!!!!!

  [ # 4 ] 21 November 2011 09:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Alvast veel succes. Heb je blog net opgeslagen bij mijn favorieten. Ben erg enthousiast over je schrijfstijl, dus alleen daarom wil ik je al gaan volgen. Los van het feit dat ik erg onder de indruk ben van deze actie. Ik vind fietsen naar Scheveningen al een opgaaf, en dat is slechts een half uur!
Beleef, ervaar en geef niet op!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 5 ] 21 November 2011 09:51 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik zag het al en ik vind het superstoer van je. Heel heel veel succes! 😊

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 6 ] 22 November 2011 06:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Dank allen. Het is voor mij zo ontzettend motiverend om te zien hoeveel mensen er achter dit idee staan. Zodra mijn actiepagina online is, laat ik het weten.

Overigens - Hans hielp me dat nog even herinneren - heeft René van Kooten afgelopen twee (?) ook meegedaan. Om het geheel toch een beetje een musicaltintje te geven. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 7 ] 22 November 2011 06:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Para - 22 November 2011 06:06 PM

Dank allen. Het is voor mij zo ontzettend motiverend om te zien hoeveel mensen er achter dit idee staan. Zodra mijn actiepagina online is, laat ik het weten.

Overigens - Hans hielp me dat nog even herinneren - heeft René van Kooten afgelopen twee (?) ook meegedaan. Om het geheel toch een beetje een musicaltintje te geven. 😉

Graag gedaan,  René wat mijn info betreft, al 2 x! Veel succes erbij en ik ga het volgen…

  [ # 8 ] 22 November 2011 09:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Volgens mij heeft René zelfs al vaker meegedaan, ik weet het niet 100% zeker, dus pin me daar niet op vast..

Super dat je meegaat doen, en ik hoop dat het je gaat lukken.. Ik wens je iig heel veel succes!!

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 9 ] 27 November 2011 06:00 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Jawel jawel, de actiepagina is ook online! Nog niet af en mooi, maar dat komt van de week wel als het goed is. Doneren kan dus vanaf nu! Klik op Steun mij en de rest wijst zich volgens mij vanzelf. Elke euro die je doneert komt direct uit bij het doel van Alpe d’HuZes: anderen faciliteren en inspireren goed, gezond en gelukkig te leven met kanker (denk bijvoorbeeld aan de sneldiagnose, een van de speerpunten van Stichting Alpe d’HuZes). Er zitten geen tussenpersonen tussen en iedereen die aan Alpe d’HuZes meewerkt, doet dat vrijwillig en geheel belangenloos!

http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/petraeik/petra-eikelenboom/actie.aspx

(En mocht je een bedrijf kennen, hebben of zijn en wil je meer weten over bijvoorbeeld het doneren van een vrije dag als sponsoring of de mogelijkheid van reclame op de wielershirts, stuur dan vooral even een mailtje of PB!)

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 10 ] 13 December 2011 10:58 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Met trots kan ik jullie meedelen dat ik een hoofdsponsor heb gevonden. Ze heet Annie, is de tachtig ruimschoots gepasseerd en ze is mijn oma. De beste oma die ik ken! Dankzij haar schenking van vijfentwintighonderd euro kan ik definitief meedoen aan Alpe d’HuZes. Dit betekent natuurlijk niet dat ik nu maar stop met geld inzamelen, maar stug doorga. Er staat nog een aantal mooie dingen op stapel. Opgeven is geen optie!

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 11 ] 22 December 2011 02:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Zo, mijn bijdrage is geleverd 😉

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 12 ] 20 January 2012 03:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

En alsof het allemaal nog niet genoeg is: 31 maart speelt toneelgroep W.I.P de benefietvoorstelling “Het Grootste Avontuur”, waarbij alle opbrengsten direct naar de Alpe d’HuZes zullen gaan! We staan op dit moment nog aan het begin van het hele proces, maar het belooft een mooie en vooral oprechte voorstelling te worden.

Mocht je willen komen kijken: op 31 maart staan we in het Universiteitstheater in Amsterdam. Ik zal er ook zijn - als dramaturg van het geheel - dus mocht het een extra drive zijn om te komen, ik ben ook in real life aanspreekbaar. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 13 ] 20 January 2012 06:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik onthoud het Petra…
Mocht ik er zijn dan trek ik je even aan de mouw!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 14 ] 28 February 2012 01:38 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

De repetities zijn van start gegaan, en met toch wel enige trots presenteer ik dan ook het persbeeld van Het grootste avontuur. 31 maart (20.00) en 1 april (14.00) in het Universiteitstheater in Amsterdam.


Het Grootste Avontuur
Muis is ziek. Muis gaat dood. Dat weet iedereen, behalve hij. Zus weet het ook en samen beleven ze een avontuur. We nemen jullie mee naar Eventyrië. Een land van ridders, sprookjes, kampvuren en draken. Een land waar iedereen een held wordt.

Soms moet je over obstakels heen om verder te gaan. Versla je eigen draak. Beleef jouw grootste
avontuur.

STICHTING ALPE D’HUZES
Alle opbrengsten van ‘Het grootste avontuur’ gaan naar Stichting Alpe d’HuZes. Deze stichting heeft als doel anderen faciliteren goed, gezond en gelukkig te leven met kanker. Opgeven is geen optie!

Datum: zaterdag 31 maart 20.00 uur en
zondag 1 april 14.00 uur
Prijs: € 6,-
Locatie: Universiteitstheater Amsterdam,
Nieuwe Doelenstraat 16
Reserveren: .(JavaScript must be enabled to view this email address)

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 15 ] 27 March 2012 08:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Nog drie nachtjes voor de première en we hebben een trailer!

https://www.youtube.com/watch?v=594eFU43jY0

Buiten dat ben ik inmiddels al flink aan het trainen: mijn weekenden bestaan uit eten, fietsen, meer eten en slapen. Afgelopen weekend: 120 kilometer en ruim 1000 hoogtemeters..

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

 1 2 3 > 
1 of 3