2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Alpe d’HuZes
  [ # 16 ] 27 March 2012 10:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

En waar maak je dan die (hoogte)meters?
Op locatie of op reisafstand met auto - fiets achterop - van Nederland in Zuid-Limburg, België of de Eifel in Duitsland?

  [ # 17 ] 28 March 2012 07:20 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Rondom Arnhem. Posbank, alle leuke heuvels rondom mijn ouderlijk huis. Volgens weekend op locatie in Troisponts, België!

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 18 ] 02 June 2012 05:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Morgen begint de koersweek voor mij dan eindelijk: om negen uur vertrekken we naar de Alpe! Na weken trainen, leren ontbijten en nog meer trainen is het dan eindelijk zover… Het streven naar zes keer die berg op is er in de afgelopen maanden niet minder op geworden, en ik hoop dan ook zeker dat dat gaat lukken. De geldteller staat - als ik de zes keer haal - op ruim 4500 euro!

Mocht je nog niet gedoneerd hebben, maar dat wel heel graag willen, dan kan dat hier: http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/petraeik/petra-eikelenboom

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 19 ] 02 June 2012 06:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Peetie! Het gaat je lukken en ik ben supertrots op je :D

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 20 ] 02 June 2012 08:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Je bent een kanjer!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 21 ] 02 June 2012 09:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Schrijf Musicalworld geschiedenis!

  [ # 22 ] 11 June 2012 08:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Vier keer. Met Jaap op mijn schouder. VIER KEER!

Wat een dag. Wat een week. De 25000 Nederlanders die de Alpe bevolkten, hebben echt een hechte familie gevormd de afgelopen dagen, met voor mij donderdag als hoogtepunt. Het begon al in het dal, om half vijf ‘s ochtends, waar honderden mensen in het dorp voor ons stonden te juichen en te klappen bij de start. Daarna omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, omhoog, omlaag en een laatste keer omhoog. Op sommige plekken stonden de supporters letterlijk drie, vier rijen dik te schreeuwen. Het leek wel alsof ik de eenzame koploper van een touretappe was.

Om zoiets te mogen doen, exact vijf jaar nadat mijn maatje Jaap overleed aan leukemie, dat is iets dat voorlopig nog even niet te bevatten is. Om in zo’n fantastisch peleton vier keer naar boven te rijden, om samen te vechten tegen de ziekte kanker. Ik besef het nog niet helemaal. Het was een fantastische, intense week. Een week die je tegelijkertijd heel kwetsbaar en heel sterk maakt. Kwetsbaar omdat je continu wordt geconfronteerd met het gemis van jouw dierbaren, maar sterk omdat je weet dat je wat kunt doen. Om ze te eren, om ze levend te houden, om te zorgen dat er in de toekomst geen mensen meer dood hoeven te gaan aan kanker.

Bedankt iedereen die me gesteund heeft, al dan niet in euro’s. Jullie liefde en waardering zijn me minstens net zoveel waard als het (voorlopige) totaalbedrag op mijn actiepagina (ruim vijfduizend euro!). In oktober hopen we - als Alpe d’HuZessers - de eindstand op 30 miljoen te hebben! (en ja, doneren kan dus nog steeds.. 😉) Het gaat lukken.

Opgeven is geen optie!

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 23 ] 11 June 2012 09:36 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Goed gedaan!

  [ # 24 ] 18 June 2012 06:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Een poging tot het vatten van mijn belevenissen in woorden. Of het gelukt is, laat ik aan jullie.

http://hetgrootsteavontuur.blogspot.nl/2012/06/niet-in-woorden-te-vatten.html

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 25 ] 18 June 2012 09:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Para - 18 June 2012 06:43 PM

Een poging tot het vatten van mijn belevenissen in woorden. Of het gelukt is, laat ik aan jullie.

http://hetgrootsteavontuur.blogspot.nl/2012/06/niet-in-woorden-te-vatten.html

Ja hoor! Mooi geschreven.

  [ # 26 ] 20 June 2012 03:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik hoop dat je godsgruwelijk trots op jezelf bent, Petra?
Want serieus.. Wat een prestatie!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 27 ] 20 June 2012 06:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Een beetje maar.. 😉

Weet je wat het is? Het voelde voor mij zo vanzelfsprekend om dit te doen, juist dit jaar, juist deze datum. Alles viel samen. Het was geen moeten, er was geen druk, met één keer was ik net zo tevreden geweest als met zes keer. Het was een mogen; ik ben alleen maar zo ontzettend blij en dankbaar dat ik dit heb mogen, heb kunnen doen. Om eindelijk iets te dà³én met dat machteloze gevoel. Onmacht omzetten in kracht.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 28 ] 17 September 2012 04:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Een kleine up voor dit. Over een kleine maand is de bekendmaking van het eindbedrag: de teller stond op 7 juni op ruim 28 miljoen euro, maar op 7 oktober hopen we de 30 miljoen ruim voorbij te zijn!

Zelf ben ik inmiddels door de magische grens van vijfduizend euro heen, iets wat ik vooraf nooit had durven dromen. Inmiddels begint het ook weer te kriebelen, en zijn mijn papa en ik een serieus team aan het samenstellen voor volgend jaar. Het avontuur is nog lang niet over, de strijd is nog niet gewonnen!

Mocht je nog niet gedoneerd hebben, maar dat wel willen, mij kun je via [link=http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/petraeik/petra-eikelenboom]deze[/link] steunen. Wil je het liever algemeen houden, het rekeningnummer van Stichting Alpe d’HuZes (Zaandam) is 37.31.46.116.

Doe het niet voor mij. Doe het voor al die helden die nu vechten tegen kanker. Doe het voor al die mensen die iemand moeten missen. Doe het voor alle familie, vrienden, kennissen die iemand steunen in hun strijd. Samen kunnen we dit gevecht winnen! Opgeven is geen optie.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 29 ] 08 October 2012 02:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

32 miljoen 231 duizend 747 euro en 35 cent.

Zoveel is er opgehaald, werd gister bekend gemaakt in de HMH. Een nieuw record!

Dank voor alle steun en lieve woorden. Zonder die was het voor mij een stuk lastiger geweest. Volgend jaar weer, en dan echt voor de zes… 😊

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 30 ] 08 October 2012 03:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Jemig ja, da’s een hoop geld ja… Geweldig zeg! :D

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

 < 1 2 3 > 
2 of 3