Theatermaatje gezocht
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-12-06

Hoi
Ik ben nieuw hier en heb me speciaal aangemeld om iemand te vinden die t leuk vindt om samen af en toe naar t theater te gaan. Voornamelijk musicals, ook amateur, maar soms ook andere voorstellingen
Ik woon in IJmuiden en heb al voor enkele voorstellingen kaarten in huis van de plaatselijke schouwburg. Door omstandigheden heb ik weinig mensen momenteel die dit samen leuk vinden om te doen en ervan te genieten.
Ik ben 46 jaar.
Ik hoop natuurlijk op een paar leuke reacties!
Groetjes jose

PS:
Ik zoek het liefst een vrouw om samen naar het theater te gaan! Ik heb een hele lieve vriend die slechts 1 mindere eigenschap heeft en dat is dat hij niet van musicals houdt 😊

[ Gewijzigd: 08 January 2012 07:21 PM by Josez1965 ]
  [ # 1 ] 07 December 2011 11:15 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hoi, welkom op Musicalworld. Ik hoop dat je leuke nieuwe mensen gaat ontmoeten om naar het theater te gaan. Ik neem aan dat je naast het theater in IJmuiden ook wel naar andere theaters gaat (beatrix, scheveningen, delamar bv). Er zullen vast mensen zijn die graag me je meegaan

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 07 December 2011 11:42 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-12-06

Hoi
Bedankt! Ja ik ga natuurlijk ook naar andere theaters! Zoals in Utrecht, Scheveningen, Rotterdam, Amsterdam, Haarlem. Ook andere theaters zijn bespreekbaar die binnen 1 รก 1,5 uur rijden vanaf Haarlem/IJmuiden liggen. Eventueel is Zeeland ook een optie.