Miss Saigon in Concert
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Dit lijkt mij een geweldig idee.

Dat de hele show in concertvorm gedaan wordt met de mensen van 15 jaar geleden. Nurlaila Karim, Linda Wagenmakers, Ellen Evers, Casey Francisco, Lottie Hellingman, etc.

Wellicht kunnen beide Kims hun opwachting maken? Dat de ene bijvoorbeeld “En weer zingt”, en de ander “Ik zweer dat ik mijn leven geef”?

Wat zou jullie leuk lijken bij een dergelijk concert en welke castleden zouden jullie dan graag zien in het concert?

Nurlaila die “die film draait door mijn hoofd zingt, Lottie Hellingman die “En weer zingt”, Stanley Burleson die “Bui Doi zingt”, het lijkt mij allemaal leuk om weer eens te horen.
Wie zou de regelaar kunnen spelen? Gaten en ensembleplekken zouden opgevuld kunnen worden door mensen van de huidige cast.

[ Gewijzigd: 30 December 2011 12:30 PM by Dave ]
  [ # 1 ] 30 December 2011 12:31 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

En als we dan toch bezig zijn. Als er een “Phantom of the Opera in Concert” komt met Joke de Kruijf sta ik als eerste in de rij voor een ticket.

  [ # 2 ] 30 December 2011 01:01 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

De titel is misleidend ik dacht dat er echt een kwam.. :(
Wat me wel raar leek aangezien de musical nu nog draait… Haha.

  [ # 3 ] 30 December 2011 01:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

__niX - 30 December 2011 01:01 PM

De titel is misleidend ik dacht dat er echt een kwam.. :(
Wat me wel raar leek aangezien de musical nu nog draait… Haha.

Ik hoop de makers hiermee op een idee te brengen 😊

Maar als mensen van 15 jaar geleden een concert geven heeft dat natuurlijk niets te maken met de nieuwe productie die nu te zien is. Misschien is het idee van “old meets new” juist wel leuk. Dat Ellen Evers bijvoorbeeld het nieuwe lied “Toch nog” zingt. Of dat er 3 Kims te zien zijn, de huidige Kim in de eerste scene en daarna Linda en Casey ofzo.

Of misschien moeten ze inderdaad eerst een Phantom concert doen met Henk Poort en Joke de Kruijf. En dan volgend jaar een Miss Saigon concert.

  [ # 4 ] 30 December 2011 01:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Miss Saigon zou leuk zijn maar hoeft voor mij nu niet.
Phantom in concert: ik ben VOOR! Heel gaaf idee zou dat zijn.

  [ # 5 ] 30 December 2011 06:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Ik ben voor, maar inderdaad eerst deze show en dan een jaartje later ofzo nog even nagenieten met de 1e cast 😉
Overigens lijkt Elisabeth me ook erg geschikt voor een concert, omdat ik juist deze show vanwege de muziek zo mooi vond. Les Mis zou trouwens ook nog kunnen en als ik dan toch mag dromen: Romeo & Juliet…

  [ # 6 ] 31 December 2011 06:56 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ergens denk ik neit dat dit er gaat komen…Aida in Concert is er nu, omdat het er niet naar uit ziet dat die productie snel terug gaat komen…Miss Saigon draait nu, ook een concertante ervan is een beetje dubbel-op en zal denk ik niet verkopen.

Maar wil niet zeggen dat het me wel een grappig idee lijkt, hoewel mijn voorkeur dan inderdaad zelf ook meer uitgaat naar The Phantom of eventueel Elisabeth