MAMA!
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  120
Geregistreerd  2008-04-14

Ko Theaterproducties presenteert vanaf 10 februari de theaterkomedie MAMA!


“Van de hoogste toppen van euforie naar de diepste dalen van ellende. Van uitgespuugde babyhapjes tot een trots oudergevoel. Mary-Lou van Stenis, Annick Boer, Margo Dames en Esther Roord maken van Mama! een lange schaterlach die wordt afgewisseld met zang en momenten van ontroering. Ze spelen in een vertaling van Daphne Deckers, vier moeders die hilarische en vertederende anekdotes vertellen over zwanger zijn en moeder worden. Mama! gaat over ochtendmisselijkheid, over inknippen en uitscheuren, over pijnlijke tepels en blubberbuiken en nachten die wreed worden verstoord door babygehuil. Maar Mama! gaat ook over improvisatietalent en verliefd zijn op je eigen kind. Mama! is kortom een voorstelling waarin bijna iedereen zichzelf, zijn partner, een familielid of kennis herkent.”


Lijkt mij persoonlijk een hele leuke voorstelling. Vier topactrices, dus mijn verwachtingen zijn hoog gespannend. 14 februari ga ik kijken

   Handtekening   

Don’t look back because you might fall over what is right infront of you…

  [ # 1 ] 15 January 2012 02:26 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  32
Geregistreerd  2011-08-13

Lijkt mij echt zooo leuk (lees: groot fan van Margo en Mary-Lou). (vind Annick en Esther overigens ook erg goed hoor)

Heb eigenlijk een vraagje en geen idee in welk topic ik die zou moeten stellen, maar aangezien er hier toch al over Mary-Lou wordt gesproken….ik vind haar echt heel goed. Al sinds Spijkerhoek (jaren 80/90) volg ik de dingen die ze doet. Mijn vraag is of iemand haar weleens heeft gesproken? Ze heeft natuurlijk ook in Bedgeheimen gespeeld en daar zijn vast een aantal mensen van hier heen geweest. Ik zou haar namelijk graag eens willen complimenteren (gewoon normaal, zonder dat iedereen zich nu weer hysterische fanscenario’s in hun hoofd halen, want ik ben niet zo). Maar ik vraag me af of ze dat op prijs zou stellen als iemand haar aan zou spreken na de voorstelling. Hopelijk kan iemand mij verder helpen 😊

  [ # 2 ] 14 February 2012 10:52 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  120
Geregistreerd  2008-04-14

Ik ben vanavond geweest! Wat een hilarische voorstelling! Voor iedereen die moeder is zeker een aanrader denk ik!!! Die zullen heel veel herkennen! Maar ook voor niet-mama’s (zoals ik) erg leuk. Ik heb 3 oppaskids dus ik herkende ook wel veel dingen. Niet de stukken over zwangerschap natuurlijk, maar wel niet-luisterende kinderen, kinderlogica etc.  Behalve hilariteit zit er ook gewoon een mooie boodschap in.

En VeronaMC….als je gewoon rustig op een normale manier naderhand zegt wat je vond lijkt me er niets aan de hand. Dat deden meer mensen vanavond na afloop in de foyer.

   Handtekening   

Don’t look back because you might fall over what is right infront of you…