2 of 2 |  < 1 2
SBS zoekt Musicalfans
  [ # 16 ] 30 March 2012 04:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Marilena - 30 March 2012 01:02 PM
lisaatje - 30 March 2012 12:45 PM

Ik voldoe niet aan de eisen die worden gesteld voor het zijn van een musicalfan, volgens dat bericht. Maar zelfs als dat wel zo was. Degenen die het programma ‘fans’ hebben gezien, weten dat je in zo’n programma toch alleen maar neergezet gaat worden als een of andere gestoorde stalker.

Ik begreep uit een eerder bericht dat ze het juis heel integer willen gaan maken….

Dat zeiden ze tegen een vriendin van mij dus ook, ze hadden een heel mooi verhaal opgehangen dat ze dr niet in een slecht daglicht zouden zetten, ze zat in het eerste seizoen.
Daar is dus niets van waar want ze hebben dr heel anders neergezet dan dat ze in werkelijkheid is!
Ze moest dingen voor de camera doen die ze normaal nooit uit zichzelf zal doen, maar ja, alles voor de kijkcijfers he…
Ze heeft tot op de dag nog steeds last van dat programma, sommige mensen doen heel stom tegen dr en dat heeft ze niet verdiend.

   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

  [ # 17 ] 30 March 2012 04:24 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-03-10

kristy - 30 March 2012 04:00 PM
Marilena - 30 March 2012 01:02 PM
lisaatje - 30 March 2012 12:45 PM

Ik voldoe niet aan de eisen die worden gesteld voor het zijn van een musicalfan, volgens dat bericht. Maar zelfs als dat wel zo was. Degenen die het programma ‘fans’ hebben gezien, weten dat je in zo’n programma toch alleen maar neergezet gaat worden als een of andere gestoorde stalker.

Ik begreep uit een eerder bericht dat ze het juis heel integer willen gaan maken….

Dat zeiden ze tegen een vriendin van mij dus ook, ze hadden een heel mooi verhaal opgehangen dat ze dr niet in een slecht daglicht zouden zetten, ze zat in het eerste seizoen.
Daar is dus niets van waar want ze hebben dr heel anders neergezet dan dat ze in werkelijkheid is!
Ze moest dingen voor de camera doen die ze normaal nooit uit zichzelf zal doen, maar ja, alles voor de kijkcijfers he…
Ze heeft tot op de dag nog steeds last van dat programma, sommige mensen doen heel stom tegen dr en dat heeft ze niet verdiend.

Daar ben je toch altijd nog zelf bij?? Als er jij iets moet zeggen of doen wat je niet zint waar je niet achter staat dan doe je dat toch niet? Natuurlijk praten ze erop in en alles voor de kijkcijfers.. maar je bent er zelf toch ook nog ergens? je laat je toch niet als een idioot op tv neerzetten?

  [ # 18 ] 31 March 2012 11:51 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1288
Geregistreerd  2009-02-10

Ooh hier heb ik 2 jaar geleden ook al een keer een mail over gehad (toen ik nog blogs schreef voor de AVRO). Maar vond mezelf niet bepaald in aanmerking komen.

   Handtekening   

Wees tevreden met een heel klein beetje.

  [ # 19 ] 31 March 2012 01:29 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Ik denk niet dat ze veel mensen gaan vinden die mee willen doen.
Ik in ieder geval niet.
Mja er zullen altijd een paar mensen zo gek genoeg zijn om toch mee te doen of zich laten overhalen….

  [ # 20 ] 31 March 2012 04:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

kristy - 30 March 2012 04:00 PM

Ze moest dingen voor de camera doen die ze normaal nooit uit zichzelf zal doen, maar ja, alles voor de kijkcijfers he…
Ze heeft tot op de dag nog steeds last van dat programma, sommige mensen doen heel stom tegen dr en dat heeft ze niet verdiend.

Is dat de jongedame uit de K3 aflevering geweest? Ik weet dat zij op een ander forum post en daar is toen een hele discussie over geweest…

  [ # 21 ] 31 March 2012 05:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  408
Geregistreerd  2010-03-25

Ik heb een vermoeden welke mensen zich hiervoor op zouden geven. Maar ik ga mezelf niet tot dat niveau verlagen. Ik ga daarentegen wél heel hard lachen als de mensen die ik in gedachten heb, ook daadwerkelijk mee gaan doen =)

   Handtekening   

You’ll be with me, like a handprint on my heart.

  [ # 22 ] 31 March 2012 05:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Tim - 31 March 2012 04:20 PM

Is dat de jongedame uit de K3 aflevering geweest? Ik weet dat zij op een ander forum post en daar is toen een hele discussie over geweest…

Dat klopt.

   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

 < 1 2
2 of 2