2 of 3 |  < 1 2 3 > 
The Voice UK
  [ # 16 ] 01 April 2012 12:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Timothytim - 01 April 2012 12:21 PM

Doet Kerry nu overigens nog iets van musical? of nog steeds touren met Brian May?

Ze speelt binnenkort in The War of The Worlds, daarnaast is er binnenkort ook nog het 10th Anniversary concert van WWRY. Kan zijn dat ze nog dingen doet maar meer weet ik niet 😊

  [ # 17 ] 01 April 2012 12:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

chitra - 31 March 2012 10:29 PM

Wat ik overigens wel vreemd vind is dat Jessie J haar niet eens herkende. Zij heeft toch ook in musicals gespeeld? Kan me dan niet voorstellen dat ze een van de meest bekende musicalactrices in Engeland niet herkent.

Dat vond ik inderdaad ook wel een beetje raar. Jessie staat zo bekend om dat ze een echte musicalfan is en dat ze daar ook vandaan komt. En dan kent ze Kerry Ellis niet. Op somige Engelse fora wordt alweer gediscussieerd of het misschien een stunt is voor de show. Dat ze Kerry hebben betaald om mee te doen. Maar daar geloof ik zelf niets van.

  [ # 18 ] 01 April 2012 02:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

lisaatje - 01 April 2012 12:27 PM
chitra - 31 March 2012 10:29 PM

Wat ik overigens wel vreemd vind is dat Jessie J haar niet eens herkende. Zij heeft toch ook in musicals gespeeld? Kan me dan niet voorstellen dat ze een van de meest bekende musicalactrices in Engeland niet herkent.

Dat vond ik inderdaad ook wel een beetje raar. Jessie staat zo bekend om dat ze een echte musicalfan is en dat ze daar ook vandaan komt. En dan kent ze Kerry Ellis niet. Op somige Engelse fora wordt alweer gediscussieerd of het misschien een stunt is voor de show. Dat ze Kerry hebben betaald om mee te doen. Maar daar geloof ik zelf niets van.

Gebeurt vaker hoor 😊 Hier in Vlaanderen en ook in Nederland zijn er (bekende)mensen echt gevraagd om mee te doen ! En die worden daar ook soms voor betaald.

  [ # 19 ] 01 April 2012 02:37 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  195
Geregistreerd  2012-03-04

Fentom - 01 April 2012 02:31 PM

Gebeurt vaker hoor 😊 Hier in Vlaanderen en ook in Nederland zijn er (bekende)mensen echt gevraagd om mee te doen ! En die worden daar ook soms voor betaald.

Klopt, Charly Luske, Chaira Borderslee en zelfs Glennis Grace zijn gevraagd om mee te doen. Charly is natuurlijk best ver gekomen, maar Chaira Borderslee ging ook compleet de mist in met haar nummer en Glennis Grace heeft niet eens meegedaan omdat iedereen haar toen al kon door haar hit Afscheid

   Handtekening   

“Even the darkest night will end and the sun will rise”

  [ # 20 ] 01 April 2012 09:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Doet Kerry ook nog mee in The War of the Worlds als de show in december naar Nederland komt?

  [ # 21 ] 02 April 2012 12:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Ik vind het ook vreemd dat ze met The Voice heeft meegedaan, ze is best een publiekslieveling, dat hoor je ook wel uit de reactie van het publiek.. hier kan je de video zien:

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=KOc1vo0j__o

Toch vond ik haar optreden ook niet heel erg super, ze geeft soms gewoon te veel waardoor ze soms schoonheidsfoutjes maakt, het slotje is bijvoorbeeld echt niet zo mooi.. op dat moment had nog iemand kunnen drukken, maar ik zou het zelf ook niet gedaan hebben denk ik. Ze had beter een ballad met een mooie opbouw kunnen doen denk ik.. ik vind haar over het algemeen erg goed zingen hoewel haar klank soms een beetje hol klinkt, wollig.. ik kan het niet omschrijven. Snapt iemand me? 😉

  [ # 22 ] 02 April 2012 08:53 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik hoor heel veel mensen zeggen van waarom heeft zie niet een nummer van die en die gezongen, maar het is algemeen bekend en ook geen geheim dat je bij The Voice niet je eigen nummer mag kiezen, er is een selectie gemaakt en daar mag je wel uit kiezen, maar dan toch had zij door gemoeten

  [ # 23 ] 02 April 2012 01:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Ik denk dat zenuwen haar een beetje parten speelden…..ik snap wel waarom de juryleden niet omdraaiden….

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 24 ] 02 April 2012 01:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ze doet op een gegeven moment ook een beetje té veel uithalen, in de hoop dat iemand zich nog omdraait…

  [ # 25 ] 02 April 2012 02:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Ik was geschokt toen ik dit hoorde. Maar het zou best een stunt kunnen zijn, ik sluit het niet uit.
Maar alsnog blijf ik het best sneu voor haar vinden, want ze kan zo goed zingen. (Hoopt ergens dat ze toch door mag, ook al gebeurt dat niet )

  [ # 26 ] 28 April 2012 07:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Vanavond was de eerste live-show en er was 1 kandidaat die er met kop en schouders bovenuit stak. Ruth Brown uit het team van Tom vertolkte een doorleefde versie van Get Here van Oleta Adams… Zelden zo’n talent gehoord.

  [ # 27 ] 29 April 2012 09:24 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik verplaats dit even naar de off topic en pas de titel aan

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 28 ] 29 April 2012 05:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik heb nu alle auditierondes gezien en vind het erg leuk om naar te kijken. Leuke coaches en goede zangers en zangeressen. Je merkt wel een duidelijk verschil met de Nederlandse versie bij het omdraaien van de coaches. Ik weet niet zo goed hoe ik dat kan omschrijven, maar de Nederlandse coaches zijn bijvoorbeeld veel eerder geneigd te draaien als iets goed is. Ze hebben niet tot halverwege het optreden nodig om te beslissen dat het goed genoeg is.

  [ # 29 ] 29 April 2012 06:39 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

In Engeland en Amerika wordt dit veel groter aangepakt. De coaches zijn natuurlijk ook veel interessanter. Je hoeft geen fan te zijn hoor maar liever gecoached worden door Tom Jones met al zijn ervaring dan Nick en Simon.
NL is gewoon te klein voor talentenjachten. Ben Saunders doet het leuk maar van Iris ga je gewoon niks meer horen….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 30 ] 29 April 2012 08:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Natuurlijk is Nederland kleiner en dat merk je, maar het belangrijkste verschil heeft meer met een verschil in mentaliteit te maken. In Engeland en Amerika is er veel en veel meer dan hier in Nederland een celebrity- en glamourcultuur. Het omgekeerde snobisme hier in Nederland zorgt ervoor dat iedereen maar vooral ‘gewoon’ moet blijven. Hierdoor zijn de coaches heel anders, maar de winnaars ook. Ik denk dat The Voice hier even serieus wordt aangepakt, maar wel binnen het Hollandse referentiekader en, ook financieel natuurlijk, met Nederlandse budgetten.

Wat betreft Iris, je hoort nog regelmatig wat van d’r, dus ik heb goede hoop dat ze een leuke carrière aan The Voice kan overhouden.

 < 1 2 3 > 
2 of 3
‹‹ Favoriete Disney (teken)films      Mark ››