3 of 3 |  < 1 2 3
The Voice UK
  [ # 31 ] 28 May 2012 04:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Hanstmf - 28 April 2012 07:46 PM

Vanavond was de eerste live-show en er was 1 kandidaat die er met kop en schouders bovenuit stak. Ruth Brown uit het team van Tom vertolkte een doorleefde versie van Get Here van Oleta Adams… Zelden zo’n talent gehoord.

Afgelopen weekend was al de halve finale met een aantal verrassingen. Maar laat ik beginnen met de liveshows.

Liveshow 1 en 2: van 5 naar 4 kandidaten per team - 2 teams per aflevering.
Publiek kiest wie als 1-2-3 door zijn, de coach beslist dan wie van de overige 2 meegenomen wordt naar de volgende ronde.
- Eerste verrassing: Hannah zingt een prima mash-up van Cry me a River - oude versie en Justin Timberlake versie (= kwaliteit Noortje Herlaar of Kerry Ellis) wordt door het publiek niet gekozen, en ook coach Danny kiest niet voor haar. Zonde.
- Tweede verrassing: het talent van Bo. Na Hannah zorgt ze mijns inziens voor het tweede hoogtepunt van de avond met haar versie van Running up that Hill van Kate Bush. En haar stem doet aan die van Sarah McLachlan denken. Bo is gelukkig wel meteen door.

Liveshow 3 en 4: van 4 naar 2 kandidaten per team - 2 teams per aflevering.
Publiek kiest wie als 1e door is, de coach de 2e.
- In het teams van Jessie en Tom geeft Toni met Sorry Seems to Be the hardest Word in mijn ogen het beste optreden, maar het publiek en Jessie zelf kiezen helaas niet voor haar, maar voor Vince en Becky.  Bo is ook weer steengoed en door.
- In de teams van Tom en Will.I.am lijken grootste kanshebbers te zitten. Jaz en Ruth beschikken beiden over geweldige soulstemmen en worden door het publiek in de halve finale gekozen. En in de achtergrond hobbelt Leanne ook door naar de halve finale…

Afgelopen weekend dus de halve finale, met alle teams bij elkaar met hun 2 overgebleven kandidaten. Zeer verrassende uitslag!
De kandidaten:
Tom - Ruth - Leanne
Jessie - Vince - Becky
Will - Jaz - Tyler
Danny - Max - Bo
Jaz gaf het beste optreden weg met de Beatles klassieker Let it Be, maar haalt de finale niet, ten gunste van Tyler, die een in mijn ogen mislukte poging deed Bohemian Rhapsody te zingen. Ruth was in mindere doen met The Voice Within en werd verrassend verslagen door Leanne met haar cover van Whitney’s Run to You.
Bo is de kandidaat van het team Danny die gelukkig wel door is naar de finale, al was haar vertolking van het Coldplay nummer Charlie Brown één van haar minste optredens.
In het team van Jessie is Vince door.

Ben benieuwd of er volgende week een verrassende winnaar uit de bus komt!

  [ # 32 ] 28 May 2012 06:12 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik vond vooral Cheryl Cole erg geweldig deze week 😉

 < 1 2 3
3 of 3
‹‹ Favoriete Disney (teken)films      Mark ››