4 of 15 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
10 jaar Musicalworld.nl: MUSICALWORLD LIVE!
  [ # 46 ] 25 April 2012 02:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Vreemd dat je nog geen bevestiging hebt gehad. We weten dat het Werkteater soms lastig te bereiken is, maar alle emails en voicemail berichten worden afgeluisterd. Dus laat je gegevens duidelijk achter en dan moet het goed komen.

Mocht je twijfelen, stuur dan bij je email bevestiging naar het Werkteater ons ook een email (.(JavaScript must be enabled to view this email address)) in de CC. Indien er dan problemen ontstaan zullen we dit met het Werkteater oppakken. Maar let op: dit is slechts een voorzorgsmaatregel. Het Werkteater verkoopt wel vaker volle zalen, dus we gaan er standaard van uit dat het goed komt.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 47 ] 25 April 2012 02:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Vandaag heb ik bevestiging ontvangen!

  [ # 48 ] 26 April 2012 10:35 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Net telefonisch gereserveerd, mijn mail was aangemerkt als spam.

  [ # 49 ] 26 April 2012 10:50 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2012-04-12

Wordt het niet uitgezonden op tv? Het is toch een mooie afwisseling van de Musicalawards.

  [ # 50 ] 26 April 2012 10:51 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Haha nee niet tv, maar wellicht dat MusicalworldTV nog een leuke reportage (of twee) maakt? 😊

  [ # 51 ] 29 April 2012 02:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Mogen er eigenlijk foto’s/filmpjes gemaakt worden? 😊

  [ # 52 ] 29 April 2012 02:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Er zijn de laatste tijd een aantal vragen gesteld waar we nog geen antwoord op hebben gegeven. Dat komt omdat dit moeilijkere onderwerpen zijn die we als team eerst moesten overleggen.

  [1] Opnames voor Musicalworld.TV:
  Musicalworld Live bestaat uit twee belangrijke onderdelen: de awardshow én ons tienjarig jubileum. Wat betreft het onderdeel awards vinden we het wel jammer dat we deze keuze moeten maken, maar we maken géén reportage van de avond. De reden hiervoor is omdat het een unieke avond gaat worden en het à³à³k een feest moet zijn voor de redactie. Het maken van een reportage betekent dat er minstens twee mensen uit de redactie minder kunnen genieten van de avond. Wil je dus deze unieke avond beleven dan zul je toch echt naar het werkteater moeten komen.

  [2] Het maken van foto’s en video-opnames
  Je zou verwachten dat als wij geen opnames maken, we het niet erg zullen vinden als jullie het doen om achteraf nog te kunnen genieten. Maar Musicalworld is altijd zeer duidelijk geweest hierover: opnames van voorstellingen zijn niet gewenst. Je beleeft als bezoeker een stukje kunst en in dit geval ook nog een eenmalige, unieke avond. Het gaat ons dan ook om de beleving van het moment. Als jij als bezoeker bent afgeleid door je opname-apparatuur, geniet je dus niet ten volste van een voorstelling.

  Ondanks dat dat onze visie is op ‘bootlegs’ weten we dat het toch gebeurt bij voorstellingen. En we zouden wel heel naief zijn als we niet verwachten dat er toch iemand in de zaal is die een opname probeert te maken omdat er een aantal unieke optredens zullen zijn die je na 7 mei nooit meer zult zien. Maar we vragen deze persoon uit respect voor alle liefde en werk dat we de afgelopen 10 jaar vrijwillig in deze site hebben gestoken het niet te doen. Geniet van deze éénmalige avond. Geniet met volle teugen en feest met ons mee. Meer hoef je niet te doen.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 53 ] 29 April 2012 02:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Jammer maar begrijpelijk!
Mag je wel camera meenemen om zelf op de foto te gaan met musicalsterren?
Er zijn namelijk een aantal artiesten die ik gemist heb bij een musical maar waarmee ik wel graag op de foto zou willen. Mits de artiest dat zelf natuurlijk ook wil 😉

  [ # 54 ] 29 April 2012 02:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ik denk dat dat buiten de theaterzaal geen probleem is. Houd er alleen rekening mee dat ook de artiesten een leuke avond uit hebben. Zelf zou ik ze daarom niet aanspreken, maar van de andere kant weten ze ook wel dat ze zich in een ruimte bevinden met mensen die juist opkijken naar hun werkzaamheden. Ik hoop alleen dat het allemaal netjes en met respect gebeurt.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 55 ] 29 April 2012 02:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Daarom zei ik ook :mits diegene dat ook wil 😉

  [ # 56 ] 29 April 2012 03:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  538
Geregistreerd  2012-01-31

Esmeee - 29 April 2012 02:57 PM

Daarom zei ik ook :mits diegene dat ook wil 😉

Denk je echt dat ze nee zullen zeggen? Ik zou het eerlijk gezegd niet eens vragen, inderdaad omdat het voor hun ook een avondje uit is…

  [ # 57 ] 29 April 2012 03:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  538
Geregistreerd  2012-01-31

Zucht, dubbel, alweer…

  [ # 58 ] 30 April 2012 05:30 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Ik hoop dat het echt rond 11 uur is afgelopen, want anders zal ik last krijgen ven het Musical Classics Syndroom (vroegtijdig de zaal verlaten om OV te halen)

  [ # 59 ] 02 May 2012 01:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Hoe zit het met parkeren bij het Werktheater? Hoe duur is dat? Is het in de buurt? Wat moet ik invoeren op de tomtom?
Of kan ik de auto beter bij station Diemen zetten en vanaf daar met OV verder gaan?

  [ # 60 ] 02 May 2012 01:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  538
Geregistreerd  2012-01-31

Wij zijn er ook bij. Weet niet of dit het goede topic is maar weet iemand misschien of we daar gratis kunnen parkeren? Zo ja, waar?

- Sandra was eerder, oeps

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 15