1 of 2 |  1 2 > 
Brigitte Heitzer start met musicalworkshops in Beatrix Theater
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Brigitte Heitzer geeft op 12, 19 april en 3 mei een musicalworkshop in het Beatrix Theater in Utrecht. Deelnemers van deze workshop, die zelf al ervaring dienen te hebben op het gebied van zang en spel, krijgen in totaal drie uur les van de musicalactrice. Na afloop van de workshop wordt er een Oosters gerecht in het Queen’s restaurant geserveerd en bezoekt de groep de musical Miss Saigon. Per les is er plaats voor vijf tot tien personen en de kosten voor deze dag bedragen €150,- per persoon.

Brigitte Heitzer is erg enthousiast over deze workshop: “Ik vind het goed dat ‘Stage Academy’ deze workshops aanbiedt. Mensen met talent en musicalambities krijgen op deze manier een unieke kans om zich verder te ontwikkelen. Ik heb er ontzettend veel zin in!” Dit is een pilot voor meerdere workshops die ‘Stage Academy’ in de toekomst samen met Joop van den Ende Theaterproducties wil ontwikkelen en presenteren.
Programma:
14.00 uur Ontvangst via artiestingang
14.30 uur Start workshop deel 1
16.00 uur Pauze in artiestenfoyer met een hapje & een drankje
16.30 uur Workshop deel 2
18.00 uur Einde workshop
18.15 uur Oosters Saté-gerecht in het Queens restaurant
20.00 uur Aanvang Miss Saigon
21.30 uur Pauzedrankje in de Queens Club
23.00 uur Einde voorstelling

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 10 April 2012 06:38 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik heb me opgegeven. Het niveau van ervaring werd verder niet naar gevraagd, dus ik hoop maar dat het goed komt. Ben in ieder geval heel benieuwd naar deze dag.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 2 ] 10 April 2012 07:35 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-03-10

Wauw dit klinkt super zeg!

  [ # 3 ] 02 May 2012 11:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Er zijn extra data toegevoegd: vandaag (2 mei), 10 mei, 17 mei en 22 mei. Alleen voor de laatste zijn nog plekken beschikbaar.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 4 ] 02 May 2012 09:50 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2011-10-04

Zijn er mensen die al geweest zijn? Zoja, wat is het niveau? en hoe was het verder?

  [ # 5 ] 03 May 2012 07:32 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2010-05-04

Ik ben ook erg benieuwd naar de reactie van mensen die al zijn geweest. Ga vanmiddag zelf! Ben vooral ook benieuwd hoe laat het was afgelopen ivm vervoer. Twijfel nog tussen de auto of het OV.

  [ # 6 ] 03 May 2012 07:58 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2012-05-03

Ik ben ook zo benieuwd. Ik ga ook vanmiddag!!! Ben echt wel een beetje zenuwachtig aan het worden nu.

  [ # 7 ] 03 May 2012 08:33 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2012-05-03

Hallo allemaal! Ik ben gister geweest en het was echt geweldig. Ben het nog steeds aan het verwerken allemaal haha.

De niveau’s liepen vrij uiteen, van mensen die totaal geen ervaring hadden, tot een beetje tot mensen die een musical opleiding volgen. Wel interessant om te zien hoe Brigitte daar allemaal op inspeelt, heel leerzaam!

Brigitte was super lief en heb onwijs veel geleerd van haar tips en van het kijken naar andere. Ze was weer super grappig en heel relaxt dus dat was heel fijn. Iedereen zingt 1 nummer en daar gaat ze dan met je aan werken, ongeveer 20 minuten 😊

Ik heb een geweldige dag gehad. Vond het onwijs leuk met Brigitte te werken aan m’n liedje en vond het heel leuk om op zo’n middag met haar om te gaan, onwijs leuk mens! En we hadden ook een super leuke groep, we hebben een hele gezellige dag gehad met z’n alle!

Iedereen die nog wil gaan, ga!!! En iedereen die nog gaat, geniet ervan, voor je het weet is het voorbij!

  [ # 8 ] 03 May 2012 08:41 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2010-05-04

Klinkt tof, heb er zin in!!! Mag je het nummer zelf uitkiezen? Heb nml stiekem wel een sterke voorkeur voor het gezongen nummer;) Ging na de musical iedereen gelijk naar huis? ( in dat geval kan ik gewoon met OV). Haha, sorry voor deze vragen, de stress slaat toch een beetje toe:p

  [ # 9 ] 03 May 2012 08:47 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2012-05-03

Ja het nummer mag je zelf uitkiezen 😊 Na de musical ging iedereen gewoon gelijk naar huis, hoe gezellig we het ook hadden, de meeste moesten inderdaad nog ver reizen met auto & ov dus iedereen ging na de musical zijn eigen weg!

Geniet ervan, ik ben nu al jaloers op je. Ik wou dat ik nog een keer kon!

  [ # 10 ] 03 May 2012 08:57 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Oehhh… Klinkt zà³ interessant/leuk/waaaahhh!  📣 Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen om ook te gaan. :engel: Ik zit nu dicht tegen twee deadlines aan voor m’n scriptie, maar als alles goed gaat hoop ik dat er over twee weken nog een plaatsje is op de 22e. Fingers crossed!  📣

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 11 ] 03 May 2012 09:03 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ook ik ben gisteren geweest (leuk je hier tegen te komen Jossie 😉
Wat een geweldige ervaring was het. Brigitte is echt zo fijn om mee te werken. Ze weet met een paar kleine aanwijzingen je veel meer uit het nummer te laten halen. Ik vind het ook heel knap hoe ze met het niveauverschil omgaat en hoe ze alles aangeeft. Ze blijft super lief en ontzettend grappig.

Ik vond het echt een intensieve dag. Je leert veel van het naar elkaar kijken, en ik was ook wel echt ‘leeg’’ nadat ik aan mijn liedje had gewerkt. Je gaat best wel diep qua emoties en dat eist best veel van je. Maar ik zou het zo weer doen. Ben jaloers op degenen die nog mogen, zou nog wel een keer willen.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 12 ] 03 May 2012 09:38 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Wat ik me nog afvraag: wordt er met de hele groep ingezongen of wordt er verwacht dat je dat van te voren doet?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 13 ] 03 May 2012 09:49 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2012-05-03

Nee er werd bij ons niet ingezongen! Anders zouden we tijd tekort hebben dus het is wel lekker om dat zelf al even te doen 😊

  [ # 14 ] 03 May 2012 09:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Goed om te weten! Bedankt!

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 15 ] 03 May 2012 11:26 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2012-05-02

Heyhey! Ik snap even iets niet.. (ik ben nieuw op deze site.) Ik heb me opgegeven, hoor ik nou iets van bericht te krijgen ofzo? Heb ik nl niet gehad en ik wil natuurlijk wel heel graag mee doen! Ik hoop op een snelle reactie!

 1 2 > 
1 of 2