4 of 4 | ‹ First  < 2 3 4
Musicalgerelateerde kattennaam
  [ # 46 ] 07 November 2012 06:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ja, ik heb nu ook besloten dat ik er een ga adopteren.. Ben momenteel verliefd op een heel schattig poesje, Maarja ik woon nog niet op mezelf.. Als ik alles heb ingericht ga ik informeren of ze er nog is.. Zo ja, adopteer ik haar.. Zo nee, wacht ik totdat ik op een ander poesje verliefd word 😉

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 47 ] 10 November 2012 04:38 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2012-10-17

Leuk topic! Ook ik denk al geruime tijd na over een kitten/jonge kat uit asiel maar ook hier het nadeel dat ik nog niet op mezelf woon. Maar hij/zij komt er zeker, hihi! Namen vind ik lastig.

Vind Lila en Amyra erg leuk! Beiden namen uit musical Droomvlucht, vond ik een heel mooi verhaal!
Elphie/Elfie is hier ook wel favoriet voor een poezenmaatje

  [ # 48 ] 13 November 2012 09:06 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

à‰én van mijn katten heet Sjakoo. Weet niet of veel mensen die musical op het ij gezien hebben, maar mijn kat is daarnaar vernoemd

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 49 ] 10 January 2013 08:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Yoehoe !! eigen huisje, en zaterdag ga ik 2 kittens ophalen !! 😊 een kater en een poes.. ik neem wel voorzorgs maatregelen 😉

Elphie (zwart) & Frex (denk ik) (zwart/wit)

De zwarte gaat Elphie heten, alleen over de zwart-witte zit ik nog een beetje in dubio.. ik vind Frex wel een leuke naam, maar misschien kom ik nog op andere namen 😉

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

‹ First  < 2 3 4
4 of 4