2 of 2 |  < 1 2
Vaginamonologen
  [ # 16 ] 15 September 2012 06:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

MoNieky - 13 September 2012 10:36 AM

Weet iemand hoe lang de show duurt?

Op de website van Delamar staat 25 minuten. Dacht dat het veel langer zou duren.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 17 ] 16 September 2012 03:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

margotjansen6 - 13 September 2012 07:55 PM

Weet iemand of het echt voor volwassenen is?

Daar ga ik wel vanuit.. Ook gezien het thema van de voorstelling..

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 18 ] 16 September 2012 05:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

Ben net terug uit Amsterdam, en het was echt super!!
Het is vooral veel humor hoewel er wel 1 blok is wat echt heel erg heftig is (verkrachting e.d.)
Maar bij heel veel monologen kwam ik gewoon niet meer bij, vooral van Céline waarvan ik niet wist dat ze op zoveel manieren kon kreunen haha, geweldig!
Verder voegde de muzikale begeleiding wel echt iets toe vond ik.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat alle monologen uit het hoofd waren, maar dat is niet. Ze dragen het, allemaal, erg goed voor. Met veel humor, je kan zien dat het goed voorbereid is.

Zeker de moeite waard om naar toe te gaan, al ligt het er denk ik wel aan welke artiesten je hebt.

De show duurde trouwens anderhalf uur.

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 19 ] 16 September 2012 06:12 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  227
Geregistreerd  2012-01-23

Ik heb echt een topmiddag gehad. Was van te voren niet heel enthousiast. Ik ben zelf 16 dus ik dacht dat ik er wat te jong voor zou zijn maar ben toch gegaan. En het was echt HILARISCH, vooral die kreunscene inderdaad. Maar ook heel heftig die verhalen over verminking en verkrachting. Wel mooi dat dat er ook in zit! Ook heel leuk om te zien dat ze ook om elkaar moesten lachen.

   Handtekening   

L’audace, toujours l’audace!

28/03/2013 Bert Visscher - Afijn

  [ # 20 ] 16 September 2012 08:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

xkathyy - 16 September 2012 06:12 PM

Ik heb echt een topmiddag gehad. Was van te voren niet heel enthousiast. Ik ben zelf 16 dus ik dacht dat ik er wat te jong voor zou zijn maar ben toch gegaan. En het was echt HILARISCH, vooral die kreunscene inderdaad. Maar ook heel heftig die verhalen over verminking en verkrachting. Wel mooi dat dat er ook in zit! Ook heel leuk om te zien dat ze ook om elkaar moesten lachen.

Ja ik ben zelf ook 17, dus ik wist ook niet echt wat ik ervan kon verwachten.
Inderdaad leuk dat ze ook om elkaar moesten lachen en dat Renée ook het publiek nog extra aanspoorde om na de kreunscène van Céline te gaan klappen!

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 21 ] 17 September 2012 11:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het is geen voorstelling waar je denk ik je kinderen mee naartoe moet nemen (sowieso niet, denk ik, ongeacht hun leeftijd :tong:) maar ik (23) en mijn vriendin (16) hebben de grootste lol gehad. Serieuze stukken afgewisseld met humor (waarbij er ook door de drie op het podium vrolijk meegelachen werd). Zoals gezegd: de teksten werden niet volledig uit het hoofd gedaan, maar heb ik me eraan gestoord? Nee. Ik dacht dat ik dat wel zou doen - ik had de trailer gezien met o.a. Catherine Keyl en maakte me daar een beetje zorgen om - maar deze drie leken zich in ieder geval goed voorbereid te hebben en maakte het zich voor mijn gevoel erg eigen. Ik maakte me verder een beetje zorgen om de duur die Delamar op de website aangaf, maar gelukkig duurde het langer. 😉 Ik had dit absoluut niet willen missen, dus wie nog geen kaartjes heeft: doen. 😄 Ik denk niet dat ik nu nog langer met een serieus gezicht de sirene kan doen als stemopwarming bij zangles…  :engel:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 22 ] 17 September 2012 01:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

June - 17 September 2012 11:32 AM

Het is geen voorstelling waar je denk ik je kinderen mee naartoe moet nemen (sowieso niet, denk ik, ongeacht hun leeftijd :tong:) maar ik (23) en mijn vriendin (16) hebben de grootste lol gehad. Serieuze stukken afgewisseld met humor (waarbij er ook door de drie op het podium vrolijk meegelachen werd). Zoals gezegd: de teksten werden niet volledig uit het hoofd gedaan, maar heb ik me eraan gestoord? Nee. Ik dacht dat ik dat wel zou doen - ik had de trailer gezien met o.a. Catherine Keyl en maakte me daar een beetje zorgen om - maar deze drie leken zich in ieder geval goed voorbereid te hebben en maakte het zich voor mijn gevoel erg eigen. Ik maakte me verder een beetje zorgen om de duur die Delamar op de website aangaf, maar gelukkig duurde het langer. 😉 Ik had dit absoluut niet willen missen, dus wie nog geen kaartjes heeft: doen. 😄 Ik denk niet dat ik nu nog langer met een serieus gezicht de sirene kan doen als stemopwarming bij zangles…  :engel:

haha inderdaad! En ik ga ook wel anders denken als ik ineens een baby hoor ben ik bang..

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 23 ] 01 November 2012 12:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Céline gaat 26 november nog één keer op bij de Vagina Monologen, aldus Céline zelf op Facebook. Ze vertelde er niet bij of ze dat weer samen doet met Renée en Mariska, maar het lijkt me haast wel…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 24 ] 12 November 2012 12:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik hoop het, heb kaarten voor de 26ste… De data in september dat zij met z’n drieën speelden kon ik niet, dus nu misschien herkansing, in elk geval wat Céline betreft. Kan bij Renée daar nog niets over terug vinden.

Céline speelde met Violet Valkenburg en Cystine Carreon. Ik heb een geweldige avond gehad!
Ook denk ik dat iedere voorstelling dezelfde monologen bevat maar dat de variatie er in zit in hoe iedere speler het brengt en hoe de onderlinge chemie is. Het was hoe dan ook hilarisch.

[ Gewijzigd: 27 November 2012 06:10 PM by Madelonne ]
   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 25 ] 18 December 2013 06:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Renee van Wegberg speelt van 7 tot en met 13 mei voorstellingen van de tour. Bron: Renée’s twitter/Facebook. Ik gok dat ze dan niet samen met Céline Purcell speelt aangezien die dan onderhand moet/is bevallen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

 < 1 2
2 of 2