1 of 3 |  1 2 3 > 
The Voice of Holland 3
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  263
Geregistreerd  2008-04-23

Sorry, weet niet of het onder het goede topic staat, maar nieuwtje.

Ron Link was vandaag bij de Blind Auditions van The Voice! Weet verder niet of hij door is, ga ik even natrekken.

  [ # 1 ] 13 July 2012 05:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  263
Geregistreerd  2008-04-23

Ron Link deed gister mee met de blind auditions van The Voice. Ik zal nog even natrekken of hij door is.

  [ # 2 ] 13 July 2012 05:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Berberh - 13 July 2012 05:02 PM

Ron Link deed gister mee met de blind auditions van The Voice. Ik zal nog even natrekken of hij door is.

Dat zou ik nog maar niet vertellen als ik jou was. Volgens mij moeten degenen die erbij zijn iets ondertekenen waarin staat dat ze niet mogen zeggen of iemand door is of niet.

  [ # 3 ] 13 July 2012 05:12 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Sandra12 - 13 July 2012 05:08 PM
Berberh - 13 July 2012 05:02 PM

Ron Link deed gister mee met de blind auditions van The Voice. Ik zal nog even natrekken of hij door is.

Dat zou ik nog maar niet vertellen als ik jou was. Volgens mij moeten degenen die erbij zijn iets ondertekenen waarin staat dat ze niet mogen zeggen of iemand door is of niet.

Volgens mij stond er zelfs bij Beat the Best een boete van €2.500,- op, dus dat zal bij The Voice nog wel hoger zijn. Ben je er zelf niet geweest, vraag het dan vooral niet na bij de mensen die er wel zijn geweest want dat zullen ze best gaan uitzoeken. 😉

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 4 ] 13 July 2012 05:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  263
Geregistreerd  2008-04-23

June - 13 July 2012 05:12 PM
Sandra12 - 13 July 2012 05:08 PM
Berberh - 13 July 2012 05:02 PM

Ron Link deed gister mee met de blind auditions van The Voice. Ik zal nog even natrekken of hij door is.

Dat zou ik nog maar niet vertellen als ik jou was. Volgens mij moeten degenen die erbij zijn iets ondertekenen waarin staat dat ze niet mogen zeggen of iemand door is of niet.

Volgens mij stond er zelfs bij Beat the Best een boete van €2.500,- op, dus dat zal bij The Voice nog wel hoger zijn. Ben je er zelf niet geweest, vraag het dan vooral niet na bij de mensen die er wel zijn geweest want dat zullen ze best gaan uitzoeken. 😉

Oeps…. haha, ik dacht heb ik eindelijk ook eens een nieuwtje… Haha, maar dan post ik het niet. Hij doet in ieder geval mee. Dat kunnen ze toch niet geheimhouden, als er veel publiek in de zaal zit!

  [ # 5 ] 13 July 2012 05:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Berberh - 13 July 2012 05:22 PM

Oeps…. haha, ik dacht heb ik eindelijk ook eens een nieuwtje… Haha, maar dan post ik het niet. Hij doet in ieder geval mee. Dat kunnen ze toch niet geheimhouden, als er veel publiek in de zaal zit!

Nou, ik heb bij Beat the Best ook een bekende voorbij zien komen en daar lees ik nog niks over op internet (al is Ron Link wel een stuk bekender, maar oké)... Maar goed, ik denk dat je erger kan voorkomen door de uitslag niet online te gooien. 😉

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 6 ] 13 July 2012 11:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Je moet een lijst invulllen maar daar kan je van alles opschrijven, ze kunnen het moeilijk controleren!
Het is om af te schrikken, want verder kunnen ze het nooit achterhalen wie wat schrijft.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 7 ] 14 July 2012 12:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  492
Geregistreerd  2009-05-23

June - 13 July 2012 05:27 PM
Berberh - 13 July 2012 05:22 PM

Oeps…. haha, ik dacht heb ik eindelijk ook eens een nieuwtje… Haha, maar dan post ik het niet. Hij doet in ieder geval mee. Dat kunnen ze toch niet geheimhouden, als er veel publiek in de zaal zit!

Nou, ik heb bij Beat the Best ook een bekende voorbij zien komen en daar lees ik nog niks over op internet (al is Ron Link wel een stuk bekender, maar oké)... Maar goed, ik denk dat je erger kan voorkomen door de uitslag niet online te gooien. 😉


Ik heb bij Beat the Best ook een paar bekende voor bij zien komen. Maar ik zeg niets: Hint :engel:

[ Gewijzigd: 14 July 2012 12:22 PM by richard.2000 ]
  [ # 8 ] 14 July 2012 10:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Een meisje van mijn oude school is benaderd door Talpa en mocht uiteindelijk ook naar de blind auditions komen. Lijkt me erg leuk om te zien wat dat geworden is!

  [ # 9 ] 01 September 2012 02:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Inmiddels zijn al weer twee van de Blind Auditions uitzendingen achter de rug. Van de eerste uitzending moet ik vooral toch de “derde” Aida Leona Philippo noemen, volkomen terecht dat ze door is.

Gisteren dan wat meer musicalmensen. Ron Link is een goede zanger en ik snap wel dat hij door is, maar qua uitstraling ben ik niet kapot van hem. Ryan van den Akker is van dezelfde leeftijd als Simone Kleinsma, maar krijgt, anders dan Simone, zoals Ryan zelf zij, geen musicalrollen meer. Van de ene kant triest want ze was erg goed 15 jaar geleden, maar heeft nogal wat problemen in de persoonlijke sfeer gehad de laatste 8 jaar en dat heeft z’n sporen nagelaten. “Sleeping Satellite” was redelijk gezongen, maar ze kon zoveel beter.

Ik had Anne Nobel graag door gezien, ik vond haar auditie met Anouks “For Bitter or Worse” bijna briljant.

De auditie van Barbara Straathof gaf mij een beetje Susan Boyle gevoel.

  [ # 10 ] 01 September 2012 04:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik vind de reactie van Dorian in de “te zien op TV ...”-topic niet zo geslaagd. Slechts een handjevol mensen hier bekend was bij die auditie (ik niet maar bekenden van mij wel, dus ik wist al aardig wat), dus kan dat verhaal niet controleren. Overigens zei ze op TV: “Mag ik weg?” dus dat stukje is niet eruit geknipt.

Dat musicalmensen auditie doen bij The Voice is gewoon voor hen een manier om te proberen een uitweg te vinden uit de economische crisis. Ze gaan echt niet voor het grote geld en roem, maar voor een leuke baan en een stukje inkomen.

  [ # 11 ] 01 September 2012 04:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Hanstmf - 01 September 2012 04:20 PM

Ik vind de reactie van Dorian in de “te zien op TV ...”-topic niet zo geslaagd. Slechts een handjevol mensen hier bekend was bij die auditie (ik niet maar bekenden van mij wel, dus ik wist al aardig wat), dus kan dat verhaal niet controleren. Overigens zei ze op TV: “Mag ik weg?” dus dat stukje is niet eruit geknipt.

Dat musicalmensen auditie doen bij The Voice is gewoon voor hen een manier om te proberen een uitweg te vinden uit de economische crisis. Ze gaan echt niet voor het grote geld en roem, maar voor een leuke baan en een stukje inkomen.

Zo had ik het nog niet bekeken. Ik gun het ze allemaal van harte natuurlijk, alleen vind ik het ergens gewoon sonde van hun talent, maar als je het zo bekijkt is het niet meer dan logisch.

Ik heb het programma alleen het eerste seizoen gevolgd maar ik hoef het niet meer te zien omdat ik van mening ben dat het programma niet waar maakt waar ze reclame mee maken(dat er niet op uiterlijk oid gestemd word maar puur op de zang kwaliteit, maar laten we even eerlijk zijn: Ben Saunders is niet de beste zanger en zeker niet van dat seizoen).

Maar nu ben ik nog steeds benieuwd wat er gebeurd is in die auditie van Ryan van den Akker? Iemand die mij dit kan vertellen?

[ Gewijzigd: 01 September 2012 04:58 PM by HOI. ]
  [ # 12 ] 01 September 2012 05:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Zie ook enkele posts hierboven.
Ryans stem was minder, ouder, doorleefd, ...
Voor mij nog steeds goed genoeg, maar ik wist als “thuiscoach” natuurlijk wie ze was…

  [ # 13 ] 01 September 2012 05:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

In het kort: Ryan deed haar auditie en zong zoals ik dat ook wel eens in musicals gehoord hebt: ‘netjes’. Wel ook ouder geworden, en niet meer zo zuiver als ik ze eens gehoord hebt. Tussen alle zwoele, rockende rokkerstemmen en soulzangers en zangeressen valt ze niet op. Maar musicalzingen is een hèle andere discipline dan popzingen. Er zijn uitzonderingen in musicalland: heel veel artiesten kunnen pop/rock èn musical zingen, maar er zijn er ook veel die alleen ‘musical’ kunnen zingen.

Maar verder, over die auditie: Marco Borsato vond het genant toen hij zag dat het Ryan van den Akker was die hij net gehoord had; hij weet dat ze zà³veel beter kan en ze heeft hem meerdere malen tot ‘tranen toe’ geroerd in musicals. Waarop Ryan dan nog iets zei wat er een beetje ongelukkig uitkwam (zoiets van: ja, schaam je; dat zal het niet letterlijk geweest zijn maar iets in die richting). Overigens kenden de andere coaches haar niet (maar goed, die kenden ook Charly Luske niet - op Angela Groothuizen na - dus ja, daar moet je niet te veel van verwachten).

Verder kreeg Ryan ook nog het commentaar dat men het idee had dat ze was aan het inzingen (waarop ze zei: “Inderdaad. En nu ga ik echt beginnen.”) Ze zei het overigens wel allemaal lachend. Het enige waarbij ik een beetje met kromme tenen zat, was toen ze zei ‘Mag ik weg?’.

Maar ik kan het me voorstellen: jarenlang ben je de hemel in geprezen (zelfde met Chaira Borderslee - al stond zij minder lang aan de top dan Ryan) en hier draait geen stoel voor je om. Dat is zuur. Het geheel is natuurlijk allemaal niet bevorderlijk voor het image van de musical in Nederland. Het ‘feit’ dat de beste zangers van Nederland in musicals en opera’s staan begint steeds meer af te brokkelen. (Als ik hier zie hoe er soms cynisch wordt gedaan over The Voice, denk ik: jongens, doe niet zo kinderachtig, pop/rockzang ligt bij de massa nou eenmaal veel prettiger in het oor dan musical).

Dat Ron Link door was is niet meer dan logisch: zijn auditie was gewoon goed, en hij is ook veel meer een popzanger.

  [ # 14 ] 01 September 2012 06:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik ken Ryan eigenlijk alleen van haar bekendste stemmenwerk… Ik dacht nog: “naa, dat kan niet, vast iemand met dezelfde naam”, maar zei wel tegen m’n moeder dat het volgens mij toch echt Alfred was. Toen het er inderdaad over ging vroeg mijn moeder nog: “en dat hoor jij meteen?” Nee, want het is een stemmetje wat ze opzet, maar de naam kwam me meteen bekend voor. In ieder geval: ik had haar volgens mij nog nooit horen zingen met haar eigen stem. ... Dit had ik écht niet verwacht. Het feit dat ze jarenlang met een andere stem gesproken heeft voor tekenfilms doet mij vermoeden dat ze echt een hoop techniek in huis heeft, maar haar stemgeluid klonk niet helemaal lekker, erg nasaal en het nummer was een beetje staccato gebracht. En dan luister ik “Mijn leven is van mij” en dan denk ik alleen maar dat ik daar wel voor gedraaid zou hebben. Jammer hoor! Toen ze haar commentaar kreeg zag ik eigenlijk iemand die niet zo goed is in het ontvangen van kritiek in een situatie waarin ze het liefste zou wegkruipen onder een deken met een kop warme thee (geen melk!) met honing met op schoot een pak tissues. Erg jammer… :sad:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 15 ] 01 September 2012 11:33 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  148
Geregistreerd  2009-01-14

Het enige wat ik in het andere topic zei, was wat er tijdens die auditie gebeurd is, maar wat niet is uitgezonden. Het is verder totaal niet mijn bedoeling Ryan onderuit te halen, want zoals ik ook zei daar, heb ik er echt wel respect voor dat iemand met zo’n verleden nog auditie komt doen in een programma als The Voice.
Ik vind alleen dat ze eigenlijk nog ontzettend geluk heeft gehad met hoe het nu allemaal is uitgezonden, omdat het bij het jury commentaar gewoon écht genant werd op een gegeven moment. Als het alleen bij die ene keer ‘Mag ik weg’ was gebleven, dan was het zo erg nog niet geweest…

Dus sorry als je mijn reactie niet geslaagd vindt, ik zeg alleen maar wat ik toen gezien en gehoord heb… Heb er verder geen belang bij om dat te verdraaien 😉

 1 2 3 > 
1 of 3