2 of 3 |  < 1 2 3 > 
The Voice of Holland 3
  [ # 16 ] 07 September 2012 05:13 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Vanavond is de auditie van Floortje Smit te zien.

  [ # 17 ] 07 September 2012 08:44 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Hanstmf - 07 September 2012 05:13 AM

Vanavond is de auditie van Floortje Smit te zien.

En ze blies iedereen weg, wat is zij goed zeg!

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 18 ] 07 September 2012 09:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ik vond haar erg goed !! Ik genoot ook altijd erg als ze het nummer zong “no one but you” bij WWRY 😊 fijn om haar stem weer te horen, en ik denk dat ze wel ver zal komen !!

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 19 ] 07 September 2012 09:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Heb net haar auditie ff op de site terug gekeken en het klinkt indd geweldig! Als zij in de finale komt ga ik wel kijken…

  [ # 20 ] 08 September 2012 08:50 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Gisteravond tegen het einde weer een auditie gehoord waarvoor ik ook meteen zou draaien. En dan bedoel ik natuurlijk die van Floortje. Vooral het begin was adembenemend goed! Tot ziens in de finale…

  [ # 21 ] 08 September 2012 05:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Floortje was idd erg goed. De auditie van Ryan vond ik gewoon ook niet goed. Ze zal vast toen ze nog in musicals speelde heel goed zijn geweest, daar kan ik niet over oordelen want het enige wat ik ooit van haar heb gehoord is een nummer uit Rex(?) op cd. Maar deze auditie?  Sorry, die deed het voor mij ook niet. Haar reactie daar op, daar ga ik verder niet over oordelen. Maar ik vond het wel terecht dat er niemand draaide voor deze auditie. Nogmaals, ze zal vast ontzettend goed zijn en veel beter kunnen, maar dat heeft ze tijdens de auditie niet laten zien, en daar wordt je nou eenmaal op beoordeeld tijdens dit programma.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 22 ] 08 September 2012 08:38 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Floortje knalde even met haar auditie inderdaad! Ongelofelijk. De rest van de kandidaten probeer ik me even te herinneren verder van gisteren. Al moet ik zeggen dat ik Omrie (?) die jongen uit Rotterdam wel een leuke auditie had.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 23 ] 21 September 2012 08:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Volgens mij kwam Ruud van Overdijk net voorbij in de voorfloten van volgende week.

  [ # 24 ] 26 September 2012 06:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik dacht hem ook te zien idd, maar twijfelde.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 25 ] 26 October 2012 08:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Zo jammer dat Desi van Doeveren niet door is in de battles…

  [ # 26 ] 30 November 2012 04:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

De liveshows zijn inmiddels al weer een eind op weg. Dit jaar gaan ze anders: eerst alle optredens van alle teamleden per team en daarna meteen de exit. De coaches geven elk één cijfer, tussen 0 en 10 en het publiek mag 100 punten verdelen over de kandidaten. Daarmee heeft het publiek veel meer inspraak! Dat levert soms verrassende uitslagen op: Johannes die van de jury steevast de minste punten krijgt wordt telkens gered door de publieksstemmen.

Wie zitten er nog in? Ron niet meer, Claudia niet meer..

Team Trijntje: Tessa, Sandra en Leona. Zeer sterk team, mijn “dreamteam” en stiekum hoop ik dat Tessa wint. Al verwacht ik dat ze vandaag naar huis wordt gestuurd.

Team Marco: Barbara, Anja en Ivar. Barbara doet mij denken aan Susan Boyle maar wat een strot! Het zal tussen Anja en Ivar gaan wie vandaag naar huis mag.

Team VanVelzen: Floortje, Eyelar en Marjet. Ik hoop dat Floortje ooit nog eens “No One but You” uit WWRY mag zingen, bijvoorbeeld in de finale op 14 oktober, want ik verwacht dat ze die wel haalt.

Team Nick & Simon: Johannes, Maame, Salà³me. Mag alsjeblieft Johannes eruit??
Eigenlijk mag dit hele team eruit dan kunnen Tessa en Sandra nog enkele weken blijven 😉

  [ # 27 ] 30 November 2012 06:03 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Mijn voorspelling van vanavond:
Team Trijntje: Tessa eruit, helaas…. maar zie maar eens op te boksen tegen Sandra en Leona.
Team Marco: Anja eruit, vanwege de gunfactor bij Ivar denk ik. Anja is kwalitatief beter dan Ivar vind ik….
Team VanVelzen: Marjet eruit, Nederlandstalig slaat vrees ik niet genoeg aan en Eyelar heeft denk ik meer gunfactor.
Team N&S: Salomé eruit, tja… Johannes schijnt maar niet weggestemd te (kunnen) worden. Fryslan boppe :tong:.

Ik ben het met hanstmf eens dat heel team N&S naar huis mag….
Ik hoop dat ze volgende week alles op één hoop gooien en de vier slechtsten naar huis sturen, want je kan het toch niet verantwoorden dat op 14 december Johannes (of Maame for that matter) naast Sandra, Floortje of Barbara in de finale staat en Leona of Tessa bijvoorbeeld niet! Nou ja, dat is dan de stem van het publiek, brrrr…

Overigens ben ik er bij de finale bij, yes!! 📣

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 28 ] 30 November 2012 10:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik lees hier iets over Eyelar en de gunfactor hebben. Opeens besef ik me dat, dat helemaal waar is! Ik volg dit seizoen niet echt zo, maar ik had toevallig haar auditie wel gezien. Gisteren heb ik voor het eerst een show helemaal gezien en ik vind haar helemaal niet zo heel goed, maar wel heel leuk. Ik merkte dat ik vorige week echt zat te hopen dat ze door zou gaan.

  [ # 29 ] 09 December 2012 11:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Inderdaad ging vorige week Tessa eruit na weer een prachtige solo te hebben neergezet, de derde op rij. Het is vijf jaar geleden dat Marjolein Teepen mij net zo verraste in liveshow 5 t/m 7 van Op Zoek naar Evita.

Tessa komt er wel en ook Sandra die er afgelopen vrijdag voor het laatst was. Onverwachts nog twee jongens in de finale, Johannes (die was niet onverwacht, de publiekslieveling blijkbaar - doet me denken qua stem aan Martijn Terporten van Starmaker/K-otic) maar Ivar was wel onverwacht, die nota bene Barbara versloeg.

Maar de echte stemmen komen natuurlijk van Floortje en Leona en terecht dat ze door zijn. Ik hoop dat wederom een vrouw wint!

  [ # 30 ] 10 December 2012 06:50 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Heb het vrijdag niet gezien maar gisteren de liedjes bij Life 4 You. Ik vind Leona geweldig, mag zeker winnen, maar wat een bout versie van Could You be Loved zeg….ze had beter een ander nummer kunnen kiezen. Waarom Johannes in de finale staat…...still beats me.
Ze hadden overigens beter het gegeven dat er van elke coach iemand moet afvallen kunnen loslaten bij de kwartfinales/ halve finales dan hou je echt de besten over voor het laatste stadium

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

 < 1 2 3 > 
2 of 3