1 of 7 |  1 2 3 >  Last ›
Aida 2013-2014
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  192
Geregistreerd  2011-07-25

Tijdens de laatste Wicked van Chantal Janzen gister, zat achter mij iemand die voor Stage werkte, welke tegen haar gezelschap vertelde dat Stage in 2013-2014 een grote reizende tourproductie van Aida zal presenteren. Momenteel waren castings voor de drie hoofdrollen, iemand van Idols zou in de race zijn voor Rademes. Ben benieuwd of dit doorgaat, of dat na Blood Brothers en Ghost straks weer een productie wordt uitgesteld.

  [ # 1 ] 30 July 2012 10:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Dat moet dan wel Joël de Tombe zijn!

  [ # 2 ] 30 July 2012 10:22 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Hanstmf - 30 July 2012 10:09 PM

Dat moet dan wel Joël de Tombe zijn!

Want?

Zou dit ook niet bijvoorbeeld Ron Link kunnen zijn of Jamai?

  [ # 3 ] 30 July 2012 10:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Hanstmf - 30 July 2012 10:09 PM

Dat moet dan wel Joël de Tombe zijn!

Och, liever niet, zie hem er niet zo in. Ach, laten we niet te snel oordelen. Het zou igg wel echt SUPER zijn als AIDA terug komt! Blijft toch een van de mooiste musicals, de muziek is echt prachtig!

  [ # 4 ] 30 July 2012 10:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Als dat toch eens waar is!!!! Wat zou dat gaaf zijn!

Zullen we alvast gaan casten?

Aida:
Radames: Tommie Christiaan
Amneris: Renee van wegberg, Celine Purcell, Noortje Herlaar, Michelle Splietelhof,... (te veel keus)
Mereb:
Zoser:
Farao:
Nehebka:

Ben vooral benieuwd naar alle suggesties van jullie!

  [ # 5 ] 30 July 2012 11:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  338
Geregistreerd  2009-12-01

Renee van Wegberg zou qua stem volgens mij perfect zijn voor Amneris, maar dan moet ze dat sukkelige grijnsje die ze heel vaak doet echt afleren. Verder vind ik haar echt heel leuk en goed, maar dat wordt echt irritant na en tijdje…

maar goed nieuws :D wil graag deze productie nog eens zien.
wel raar dat ze dat zo hard in het openbaar zeggen…

   Handtekening   

M.Saigon2x,Tarzan,POTO,LoveNeverDies,Cabaret,Cats,
BBSugar,Petticoat,LaCage,AvenueQ,Dusty,YabYum
Joseph,LoveMeTender,SunsetBlvd,Aida,IntoTheWoods,
Urinetown,WWRY,Zorro,N2N,Ramses,TLM,Wicked,AoL

  [ # 6 ] 30 July 2012 11:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Willemijn Verkaik als Amneris?! Die rol heeft ze al eens gespeeld toch? Verder zie ik Pearl wel als Aida(of eigenlijk liever een nieuw talent). Kelsey Blikslager van SNF, zou de rol niet iets voor haar zijn?

  [ # 7 ] 31 July 2012 03:35 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Zou geweldig zijn. Maar volgens mij heb ik Willemijn ergens horen zeggen dat ze zich na Wicked wil concentreren op haar eigen muziek.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 8 ] 31 July 2012 08:03 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

als dit waar is

aida: pearl Jozefzoon
radames: ruud van overdijk
amneris: waarom niet weer antje monteiro

andere rollen weet ik zo niet

dit klinkt toch wel errug goed
https://www.youtube.com/watch?v=URi0LIut60A

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 9 ] 31 July 2012 08:06 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Antje lijkt me nu echt te oud om een jonge prinses te spelen die samen is opgegroeid met de jonge kapitein Radames (die twee zijn ongeveer even oud!) en op het punt staat te trouwen..

Ik hou me nog even niet bezig met casten..durf nog niet te geloven dat dit echt waar is, maar wat zou het fantastisch zijn!

  [ # 10 ] 31 July 2012 08:08 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  146
Geregistreerd  2010-07-29

Antje is niet te oud als ook René weer gecast wordt 😉
Maar dat zal idd wel niet gebeuren :sad:

Marlon als Mereb kan/moet dan gewoon wel!

  [ # 11 ] 31 July 2012 08:29 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Gaaf als dit waar zou zijn! ‘k Heb even geen idee wie ze voor Aïda zelf moeten casten, maar Renée van Wegberg als Amneris zou inderdaad wel gaaf zijn, dat kan ze prima.

Zeg ik trouwens iets heel geks als ik zomaar ineens Chantal Janzen dat ook wel zie doen, zeker die scène van ‘Mijn pakkie an’ met de kleertjes, veertjes en strikjes 😄 . Ook Amneris maakt de groei door van dom blondje naar volwassen wijze vrouw, ik zie wel overeenkomsten tussen die rol en G(a)linda uit Wicked.

Nou ja, ik ben erg benieuwd. Laat maar komen zou ik zeggen!

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 12 ] 31 July 2012 09:02 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

hannetje - 31 July 2012 08:29 AM

Gaaf als dit waar zou zijn! ‘k Heb even geen idee wie ze voor Aïda zelf moeten casten, maar Renée van Wegberg als Amneris zou inderdaad wel gaaf zijn, dat kan ze prima.

Zeg ik trouwens iets heel geks als ik zomaar ineens Chantal Janzen dat ook wel zie doen, zeker die scène van ‘Mijn pakkie an’ met de kleertjes, veertjes en strikjes 😄 . Ook Amneris maakt de groei door van dom blondje naar volwassen wijze vrouw, ik zie wel overeenkomsten tussen die rol en G(a)linda uit Wicked.

Nou ja, ik ben erg benieuwd. Laat maar komen zou ik zeggen!

JAAA! Aida. Laat maar weer komen.

Idd, Kelsey! Pearl vind ik een geweldige zangeres maar wel nog wat ‘mat’ qua stagepresence. Bij Aida verwacht ik meer vuur in de niet romantische scenes… maar goed, misschien transformeert ze dan 😊

Chantal? Nee. Ze heeft me als Glinda positief verbaasd qua zang, maar haar volume is voor Amneris niet goed genoeg. Je moet echt knallen in die rol, en dat kan Chantal dus juist niet qua zang. Die is toch nog steeds te iel en dat zal een jaar zangles niet kunnen veranderen. En ik vind haar ook te meisjesachtig voor Amneris… dat is in iedere productie toch meer een ‘vrouw’ dan een meisje a la Belle of Glinda.
Ik zeg nu Michelle… en wat dachten we van Cindy Bell??? Extreem geestig en een van de betere zangeressen van dit moment in musicalland wat mij betreft.

[ Gewijzigd: 31 July 2012 09:06 AM by Martje ]
  [ # 13 ] 31 July 2012 09:45 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  122
Geregistreerd  2012-07-19

Bij Wicked dacht iedereen ook dat het niet zou lukken!
Als Chantal iets heel graag wil gaat ze er helemaal voor!

  [ # 14 ] 31 July 2012 09:50 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

Geen Rene van Wegberg als Amneris alsjeblieft.
“Ik zie het nu” is een van mijn favoriete nummers en daar is een hele mooie kopstem voor nodig in het stukje “Ik zie het nu en het steekt mij, ik zie het nu en het breeeeekt mij”.

Rene heeft die kopstem niet, in “As long as you’re mine” in Wicked slaat ze heel vaak over met haar stem in het stukje “nu zijn we samen, of gaat het voorbij”.

Antje Monteiro destijds verpestte dat stukje ook altijd.

Michelle Splietelhof is misschien een goede keuze. Amneris mag die bitchy uitstraling wel hebben vind ik.

  [ # 15 ] 31 July 2012 09:54 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Michelle Splietelhoff lijkt me ook wel een goede Amneris.

En ik weet helemaal niet of ze het aankan, maar ik dacht: is Cinthia de Neef niet wat voor Aïda? Ik weet dat ik haar in All Shook Up/Love Me Tender goed vond en ik denk dat ze wel in het plaatje past. Maar da’s alweer een tijdje geleden, dus misschien is het in mijn herinneringen wel beter geweest dan het daadwerkelijk was 😉

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

 1 2 3 >  Last ›
1 of 7