1 of 2 |  1 2 > 
Dress Circle in Londen gaat sluiten
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Volgens een bericht op de Facebook-pagina van John Yap, die de winkel 35 jaar geleden in Covent Garden begon, sluit Dress Circle in Londen op 15 augustus definitief de deuren. Of de winkel op internet doorgaat is nog niet bekend.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1 ] 31 July 2012 10:39 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Vreselijk jammer als dit inderdaad het geval is.

  [ # 2 ] 31 July 2012 10:44 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Jammer. Ik kwam er graag. Moet wel eerlijk zeggen dat ik er zelden iets kocht omdat het allemaal vrij duur is. Het vakkundige personeel was wel altijd heel fijn. Gaven altijd goede tips.

  [ # 3 ] 31 July 2012 11:06 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Jammer! Ik vond het een leuke winkel om te komen.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 4 ] 31 July 2012 11:13 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Jammer , ik kwam er altijd graag

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 5 ] 31 July 2012 11:35 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

wat jammer, dat is echt een snoepwinkel voor theater liefhebbers heb daar mijn mooie Phantom muziek doosje gekocht.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 6 ] 31 July 2012 12:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

It is with regret that we announce that on 15th August 2012 the Dress Circle shop in Covent Garden, London will be closing its doors for the very last time.

Over the past months we have tried in vain to negotiate with our landlord to move our shop into smaller and more cost effective premises. The cost of keeping Dress Circle open in the current location is too high, and it has become apparent that we will not be able to dispose of our current lease. The downturn in the economy has also taken its toll on us, as well as the ever changing way that people are buying music. With CD’s becoming relics and downloads being more popular, Dress Circle, the shop, has struggled to keep up for a long time and we have reached the point that we are no longer able to continue
....
The Dress Circle website will continue to trade and supply the very best of Musical Theatre all over the world, as it has always done. We have plans currently underway to improve the website and we hope to be bigger, better and more musical than ever before.

We hope that all of our regular customers and new ones will continue to support us as they have done in the past. Dress Circle will continue online and remain an important part of the Theatre community. We hope to somehow, somewhere, continue with our signings and look forward to meeting our loyal customers once again. For more information please visit http://www.dresscircle.com.

With thanks to everyone that has supported Dress Circle over the years

From,

Michael, Richard, John, Andrew, Aggie, Chris, Helen, Mark and Murray

Het hele bericht is na te lezen op de
site van Dress Circle

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 7 ] 31 July 2012 12:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

OMG- wat vreselijk. Dress Circle is een belangrijk onderdeel van de Londen-belevenis. Ik vind dit echt heel erg jammer!

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 8 ] 31 July 2012 12:48 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

:O oké dit vind ik enorm jammer !!!!

  [ # 9 ] 31 July 2012 01:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Wat zonde. Echt een super zaak. Verheugde me er al op om weer de halve winkel leeg te kopen!

  [ # 10 ] 31 July 2012 02:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Mo - 31 July 2012 12:40 PM

OMG- wat vreselijk. Dress Circle is een belangrijk onderdeel van de Londen-belevenis. Ik vind dit echt heel erg jammer!

Precies! Het hoorde er gewoon bij. Geen trip naar Londen zonder ook naar Dress Circle te zijn geweest. Zal het echt missen. En ik kwam toch altijd weer naar buiten met net iets teveel cd’s… Jammer, echt erg.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 11 ] 31 July 2012 04:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik vind het ook enorm jammer dat de winkel gaat sluiten. Een bezoek aan Dress Circle aan de Seven Dials hoorde toch standaard bij een bezoek aan Londen. Hoewel de CD’s er inderdaad vrij duur zijn ben ik toch al die jaren ook bij Dress Circle blijven kopen.

Ver voor de tijd van internet was het altijd een feest als de nieuwe catalogus of één van de updates in de brievenbus viel om te kijken welke nieuwe CD’s of merchandise er nu weer te bestellen waren.

De mensen die er werken zijn toch in al die jaren ook een bekend gezicht geworden en het voelde vertrouwd om de winkel weer binnen te lopen. Zomaar even kijken denk je om toch altijd weer met een aantal CD’s de zaak verlaten 😊 Gelukkig blijven ze dan wel op internet bestaan, maar het zal wel vreemd zijn om deze bekende winkel aan Monmouth Street te missen als ik weer in Londen ben.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 12 ] 31 July 2012 04:39 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Svenn - 31 July 2012 02:25 PM
Mo - 31 July 2012 12:40 PM

OMG- wat vreselijk. Dress Circle is een belangrijk onderdeel van de Londen-belevenis. Ik vind dit echt heel erg jammer!

Precies! Het hoorde er gewoon bij. Geen trip naar Londen zonder ook naar Dress Circle te zijn geweest. Zal het echt missen. En ik kwam toch altijd weer naar buiten met net iets teveel cd’s… Jammer, echt erg.

Inderdaad, een tripje londen zal vanaf dan incompleet voelen…

  [ # 13 ] 31 July 2012 06:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

Inderdaad heel erg jammer, vond het altijd leuk eens binnen te stappen en met wat leuks naar buiten te komen, al goed dat ze online blijven bestaan al s dat natuurlijk niet hetzelfde als de winkel echt binnen te gaan

  [ # 14 ] 31 July 2012 07:06 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Met verzendkosten werd het me veel te duur en de site vind ik zeker niet een shopervaring, De winkel was wel fantastisch. Ook ik heb deze zaak regelmatig met stapels cd’s verlaten. Nog 2 weken, en dat is net even te kort om er zelf nog een keer langs te kunnen gaan. Eeuwig zonde. Blijft alleen Essen nog over….

  [ # 15 ] 31 July 2012 08:41 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2009-01-10

Wat jammer!! Was ons vorig jaar in Londen niet gelukt om er heen te gaan, ga over 3 weken weer naar Londen maar dan is hij dus al dicht :(

 1 2 > 
1 of 2