Loserville The Musical op West End
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De nieuwe musical ‘Loserville’ van Elliot Davis en James Bourne is de opvolger van ‘Chicago’ in het Garrick Theatre. Volgens de Daily Mail is de eerste voorstelling op 1 okotber 2012.

http://www.loservillemusical.tv

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1 ] 22 August 2012 07:29 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2012-06-05

Wat ziet dit er leuk uit!!!!!!

  [ # 2 ] 23 August 2012 02:00 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Goed nieuws! Was een van de gelukkigen die naar de première mocht in Leeds en een enorm leuke avond gehad. Er mankeerde nog van alles aan de show, maar het enthousiasme van iedereen op en achter het toneel was zo aanstekelijk dat de hele zaal vrolijk naar buiten ging. Loserville is een show die op papier verschrikkelijk is, maar in het theater echt onweerstaanbaar.

  [ # 3 ] 23 August 2012 03:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Inmiddels ook officieel bekend gemaakt en de voorverkoop is begonnen. Zoals eerder aangekondigd is de eerste voorstelling op 1 oktober en de West End première op 17 oktober 2012.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 4 ] 19 October 2012 09:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Deze week ging de nieuwe musical ‘Loserville’ in première in Londen’s Garrick Theatre. Hieronder een aantal van de recensies. Ik twijfel nog of ik deze musical wil gaan zien.

The Telegraph Charles Spencer **

Daily Mail Quentin Letts **

Evening Standard Henry Hitchings ***

Whatsonstage Michael Coveney ***

The Stage Mark Shenton

The Independent Paul Taylor **

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 5 ] 19 October 2012 10:06 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Ik zou gewoon gaan. Ik heb de productie in Leeds gezien en hoewel het zeker niet de meest briljante musical van de laatste jaren is, kom je wel heel vrolijk naar buiten. De cast is enorm energiek, het decor inventief en de choreografie fantastisch. Het is daadwerkelijk een soort Grease van de jaren ‘70. En als we heel eerlijk zijn; die show loopt ook niet over van de prachtige melodieën of briljante teksten. Ik verkies Loserville zonder twijfel boven Rock of Ages of Thriller.

  [ # 6 ] 10 November 2012 08:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

‘Loserville’ heeft het niet gered. Volgens geruchten sluit de voorstelling sluit op 5 januari 2013.

*edit* Inmiddels zijn de geruchten door de producenten bevestigd

[ Gewijzigd: 10 November 2012 09:16 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 7 ] 10 November 2012 09:23 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Dat was te verwachten, ik zag deze voorstelling een paar weken geleden en de zaal zat denk ik net voor de helft gevuld (met een groot deel scholieren zelfs) en toen was ie dus nog niet eens in premiere geweest.
Ik heb mij prima vermaakt die middag, leuke jonge en energieke cast en het verhaal is leuk met grappige dingetjes er in. Ik kwam er erg vrolijk van naar buiten.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 8 ] 10 November 2012 11:45 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Hmm. dan heb ik mazzel dat ik voor die tijd nog naar Londen ga.

  [ # 9 ] 18 November 2012 09:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik moet zeggen, ging er met weinig verwachtingen naar toe en ik heb echt een leuke avond gehad!

Lekkere pop/rock songs, slimme set design en een paar verrassende effecten! Ik vond de cortooneske stijl echt grappig gedaan en pakte leuk uit.
Misschien zou het beter als tour passen dan in een West End Theatre, maar ik vond het zeker niet slecht!

Dus ben je in London en wil je even een andere musical dan de “normale” love song show! Ga dit dan zeker zien!

  [ # 10 ] 19 November 2012 11:45 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2009-02-02

In oktober Loserville bezocht in Londen. Dat beviel zo goed op donderdag dat we er (belachelijk maar toch) op zaterdag weer heen zijn geweest. Geweldige show met zoveel energie!

Helaas toen al (pas een halve maand na de premiere) met een half lege zaal. Het bericht dat de show begin januari stopt, is dus niet echt een verrassing, wel jammer!