Mijn Hemel in het M Lab
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

MIJN HEMEL! in M-Lab
De succesvolle Theatergroep Parbleu! is van 2 t/m 7 oktober 2012 opnieuw te gast in M-Lab in
Amsterdam-Noord met de nieuwe, zelf geschreven, muziektheaterproductie MIJN HEMEL!
MIJN HEMEL! speelt zich af in de hemel, althans, een hemel. Met bewoners, personeel en

nieuwkomers. Aardse overwegingen en hemelse gedachten wisselen elkaar af. Terugkijken op het
aardse leven gebeurt met en lach en een traan. In de hemel zijn is immer onomkeerbaar en verloren
geliefde terugzien uitgesloten. Of toch niet? Niets is wat het lijkt in deze hemel. Mocht er in deze
voorstelling al een boodschap van ‘boven’ komen, dan is het wel CARPE DIEM: Pluk De Dag!

Het script voor MIJN HEMEL! werd bedacht door de leden van Parbleu! en ontwikkeld door Merel
Holl, Arjen Göbel en Bas Groenenberg, die ook voor de eindredactie en regie tekent. Bas
Groenenberg regisseerde eerder bij Parbleu! de voorstellingen Illyria, Airport en Bad Girl en voor Van
Hoorne Theaterproducties 1953 de Musical en Thomas de Stoomlocomotief. De choreografie wordt
verzorgd door Myrthe Wissink en Maaike van Agteren en Arjen Göbel heeft de muzikale leiding.
Voor de muziek in MIJN HEMEL! worden nummers gebruikt van onder andere Coldplay, Paul
McCartney, Joe Cocker, Jim Croce, BeeGees, Tavares, Rob de Nijs, Blà¸f, Mathilde Santing, Frans
Halsema, Mylou Frencken en diverse musicalnummers.

MIJN HEMEL! is de 17e productie van Parbleu!, na onder andere drie musicals van Annie M.G.
Schmidt en Harry Bannink, de muzikale theatershows Rock The Boat (2000), Airport (2009), de
Shakespeare-musical Illyria (2004), A Chorus Line (2007) en Bad Girls (2010).

MIJN HEMEL! wordt van dinsdag 2 tot en met zondag 7 oktober as. gespeeld in M-Lab,
Aambeeldstraat 10E, 1021 KB Amsterdam (Noord). De voorstelling begint van dinsdag tot en met
zaterdag om 20.15 uur en op zondag om 14.30 uur. Kaarten kosten € 20 (CJP/Pas65/Stadspas € 2,50
korting) en kunnen gereserveerd worden via de website van M-Lab: http://www.m-lab.nl

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹‹ BATON      Danscompetitie ››