4 of 7 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Exclusevening Willemijn Verkaik
  [ # 46 ] 18 October 2012 11:46 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Ik hoop ergens dat ze geen wickednummers doet. Ik vind wicked top, maar Willemijn kan veel meer dan Wicked alleen (en als ik wicked wil horen kan ik nu ook naar den haag). Ik hoop dat ze wat eigen nummers doet en dat ze een nummer uit aida/we will rock you/elisabeth doet. Maar wat ze ook gaat doen, het is altijd goed 😊

  [ # 47 ] 18 October 2012 01:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Een paar van die prachtige nummers die ze met Stephen Schwartz heeft gezongen zou ook geweldig zijn.
Bijvoorbeeld Forgivenesess Embrace.

Zo balen dat ik er niet bij kan zijn.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 48 ] 18 October 2012 02:14 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  93
Geregistreerd  2011-10-03

Veel nummers die ze zong bij ‘As I am’ kende ik voorheen ook niet… en nu kan ik ze dromen! Al zingt ze iets van K3, ik vind het leuk! 😊

  [ # 49 ] 18 October 2012 07:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Marit - 18 October 2012 11:46 AM

Ik hoop dat ze wat eigen nummers doet en dat ze een nummer uit aida/we will rock you/elisabeth doet. Maar wat ze ook gaat doen, het is altijd goed 😊

Eigen nummers zou inderdaad leuk zijn. Ik denk en hoop dat ze dat eigenlijk ook wel gaat doen… Ik ben vooral een voorstander van “mijn leven is van mij” uit Elisabeth. Als is het voor haar misschien toepasselijker om hem in het Duits te doen. Las ook ergens dat iemand “thuis” uit The Wiz noemde. Lijkt me ook wel wat.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 50 ] 18 October 2012 08:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Mijn leven is van mij lijkt mij ook heel vet, omdat ik Willemijn nog nooit live zo hoog heb horen zingen. Thuis hoeft van mij niet zo, ik vind dat nummer niet zo leuk. Als we het dan over the Wizz hebben lijkt het me wel grappig als ze ‘‘geen gezeik’’ doet, alleen maar dan omdat dat ‘‘Elphaba’’ voor moest stellen (of niet? ik heb de Wiz niet gezien..)

Maar ik vind ‘say goodbye’’ van Scott Alan ook heel mooi =). En ‘‘Mein sin für still’’ vind ik ook héél erg leuk. Maar ik kwam op youtube ook ‘‘what a kind of man is this’’ tegen en die vind ik ook mooi. Ik vind eigenlijk alles wat Willemijn zingt leuk! Dus zoveel maakt het niet uit 😊

En mocht ze wel ervoor kiezen om iets van Wicked te doen en het wordt ‘‘ik lach om de zwaartekracht’’ dan hoop ik toch dat het ‘‘Defying gravity’’ of ‘‘Frei und schwerelos’’ wordt. Want ik vind de Nederlandse teksten lang zo mooi niet dan de Duitse of Engelse.
Ik vind Populair leuk, maar ik denk dat dat lang zo grappig niet is als er geen ‘‘Glinda’’ bij is. Dat je in je verbeelding ziet dat Elphaba, Glinda gaat helpen, dat je bv Céline hebt die er naast staat waarop gereageerd kan worden.  En als je alleen Willemijn hebt dat je dat effect niet/minder krijgt. Maar ik zie Willemijn er ook wel voor aan dat ze het (ook al is ze alleen) het geweldig zou weten te brengen!

Toch jammer dat er maar drie kwartier gezongen wordt, er zou vaker van deze events georganiseerd worden moeten worden 😊

  [ # 51 ] 19 October 2012 08:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Veilig in het Donker, ook een mooi nummer

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 52 ] 20 October 2012 03:44 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  39
Geregistreerd  2012-02-12

Marit - 18 October 2012 08:26 PM

Toch jammer dat er maar drie kwartier gezongen wordt, er zou vaker van deze events georganiseerd worden moeten worden 😊

Mee eens!

   Handtekening   

Wicked, Fame, Miss Saigon, Next to Normal, Alles komt goed.

20 nov. Exclusevening 11 jan. Wicked

  [ # 53 ] 26 October 2012 08:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Marit - 18 October 2012 08:26 PM

Mijn leven is van mij lijkt mij ook heel vet, omdat ik Willemijn nog nooit live zo hoog heb horen zingen. Thuis hoeft van mij niet zo, ik vind dat nummer niet zo leuk. Als we het dan over the Wizz hebben lijkt het me wel grappig als ze ‘‘geen gezeik’’ doet, alleen maar dan omdat dat ‘‘Elphaba’’ voor moest stellen (of niet? ik heb de Wiz niet gezien..)

Toch jammer dat er maar drie kwartier gezongen wordt, er zou vaker van deze events georganiseerd worden moeten worden 😊

Ik vind “mijn leven is van mij” een fijn nummer om te horen. Ik zou het haar graag willen horen zingen, omdat ik haar inderdaad net als jij, nog nooit zo hoog heb horen zingen. Volgens mij is “geen gezeik” van Sadista. Ik dacht dat Sadista Elphaba was in The Wiz, maar zeker weten doe ik het niet hoor. Was destijds niet zo onder de indruk van die musical en heb dus veel verdrongen.

Overigens vind ik “Colors of the Wind” ook wel wat. Vind ik ook een fijn nummer. Verder ben ik het wel mee eens dat het jammer is dat ze “maar” 3 kwartier gaat zingen. Al ben ik al blij dat ze gaat zingen.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 54 ] 26 October 2012 09:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Dit lijkt me ook wel wat, dit is ‘Elphaba’ in The Wizard of Oz, vlak voor ze de vliegende apen er op uit stuurt om Dorothy gevangen te nemen.
https://www.youtube.com/watch?v=MjZiBhgu2ds

[ Gewijzigd: 26 October 2012 09:31 PM by Madelonne ]
   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 55 ] 26 October 2012 09:36 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

En ik dacht dat G(a)linda een schoenenfetish had….. 😉
Wat een hilarisch nummer, die eindnoot heerlijk over de top! Ik zie het Willemijn zo zingen, ha ha!

The slippers are mine, you’re welcome my pretty to dieieieieie, 📣

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 56 ] 26 October 2012 09:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

hannetje - 26 October 2012 09:36 PM

En ik dacht dat G(a)linda een schoenenfetish had….. 😉
Wat een hilarisch nummer, die eindnoot heerlijk over de top! Ik zie het Willemijn zo zingen, ha ha!

The slippers are mine, you’re welcome my pretty to dieieieieie, 📣

Nou ja… Elphie wil nu eenmaal Dorothy’s (Nessa’s) schoentjes hebben… 😉
Glinda zegt niet voor niets dat ze niet meer spoort :tong:

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 57 ] 18 November 2012 11:00 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2012-07-19

Er zullen vast meer mensen met het ov komen. Misschien een idee om met die mensen rond 17.00/17.15 uur op Utrecht Lunetten af te spreken en samen te lopen?

   Handtekening   

So though I can’t imagine how, I hope you’re happy right now.

  [ # 58 ] 18 November 2012 11:09 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Ik kom om 17:15 aan op lunetten 😊

  [ # 59 ] 18 November 2012 12:51 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  93
Geregistreerd  2011-10-03

Esmee, jij hebt mijn nummer. Het is heel bekend terrein voor mij dus mochten jullie verdwalen…. bel me! 😉

Btw, NOG 2 DAGEN! :D

  [ # 60 ] 19 November 2012 09:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik kom ook met het OV, anders dan gepland vanuit Rotterdam omdat ik daar nog een afspraak heb. Ik ga proberen om er ook om 17:00-17:15u te zijn. Is er een punt waar we goed kunnen afspreken op Lunetten? Ik ben daar niet bekend namelijk… 😄

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 7