19 of 19 | ‹ First  < 17 18 19
Flashdance
  [ # 271 ] 24 November 2013 09:43 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  193
Geregistreerd  2011-03-08

Lars - 24 November 2013 08:45 PM

Wie is de understudie van tess?

Merel Schaftenaar

  [ # 272 ] 25 November 2013 07:37 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  57
Geregistreerd  2011-05-30

Ik ben gisteravond geweest en heb me goed vermaakt 😊 geen Jim en Anouk, maar Rowen en Joey. Heb geen vergelijkingsmateriaal maar ik vond dat ze het beiden erg goed deden!  Leuke avond gehad 😊

  [ # 273 ] 26 November 2013 02:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Leuk om te horen dat hun ook goed waren!

   Handtekening   

- Live your life

  [ # 274 ] 07 December 2013 05:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Afgelopen donderdag enorm genoten van deze voorstelling in Maastricht.

Anouk Maas als Alex
Jim Bakkum als Nick
Carry Tefsen als hannah
Jente Slebioda als Gloria
Rowen Aida Ben Rabaa als Tess
Rubiën Vyet als kiki
Joey Schalker als Jimmy
Gery Mendes al CC
Simon Zwiers als Harry/ Joe
Melise de winter als Ms Wilde/ Louise

Ik kwam extra om Jantien te zien als Gloria maar helaas was zij er niet. Dat wordt nu dus nog een keertje gaan.
Jente wat de rol nu speelden was deed het helemaal niet slecht ik vond haar ijzersterk als Gloria alleen mis ik toch op bepaalde momenten Jantien.
De rest van de cast was geweldig en met name Anouk wat heeft zij dit verdient.
Ik raad iedereen aan hier heen te gaan want het is een top musical.

  [ # 275 ] 09 December 2013 01:32 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2011-08-21

Weet iemand hoe lang de voorstelling duurt?

  [ # 276 ] 09 December 2013 03:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ja, zo’n kleine drie uur inclusief pauze….

  [ # 277 ] 15 December 2013 05:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  136
Geregistreerd  2010-11-02

Zaterdagavond naar Flashdance in de Harmonie.
Voor zover ik het kon bekijken volledig de eerste cast.
Recensie in een van de regionale dagbladen (voorstelling van vrijdagavond was niet echt goed). Wel veel lof voor Anouk Maas, maar verder vond men de voorstelling vlak en zouden de dansnummer de vaart uit de voorstelling halen. Iets waar in ik me niet kan vinden. Ook kritiek op de verstaanbaarheid van het ensemble, dat komt in bijna alle recensies terug en dat is denk ik wel terecht.
Zaterdagavond was de zaal in de Harmonie vrijwel helemaal vol en ook het balkon was beslist niet leeg te noemen. Publiek was enthousiast waardoor de show natuurlijk extra energie kreeg.
Anouk zette weer een topprestatie neer, ze draagt de show en is ook daadwerkelijk de ster van de show.
Jim zong geweldig en met overgave en het acteren was ook goed. Er is chemie als hij samen met Anouk speelt en zingt.
Joey Schalker had de lachers op zijn hand en weet meesterlijk de wat sullige, onhandige Jimmy neer te zetten.
Carry Teffsen zet een kwetsbare ouddanseres neer en oogt echt breekbaar en ziek, dat zo neer te zetten lijkt me niet makkelijk.
Ook de anderen zoals Jantien en Rowen Aïda zetten hun rollen goed neer en gaven de show kleur.
Ensemble danste geweldig, energie spatte er van af.
Ik heb echt genoten en aan de reakties in de garderobe hoorde ik wel dat de meeste mensen onder de indruk waren. Naast mij zaten oudere mensen, niet echt de doelgroep, maar ook die waren enthousiast.
Zelf vind ik ook dat een van de thema’s: het hebben van dromen en of je die waar maakt en bereidt ben risico’s te nemen om ze waar te maken aanspreekt. Als je ziet dan anderen falen, ga je dan door of haak je af?
Als je de mogelijkheid hebt om te gaan, koop dan kaartjes. Mi echt de moeite waard.

  [ # 278 ] 04 January 2014 10:13 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Gister 3 januari ben ik weer naar Flashdance gegaan.
Jammer genoeg had ik precies dezelfde cast dan in Maastricht.

Ik vond het enorm jammer dat Jantien (voor wie ik eigenlijk kwam) er weer niet was.
Jente deed het deze keer zeker niet verkeerd en je ziet dat ze gegroeid is in de rol maar toch mis ik altijd nog Jantien jammer genoeg.

Verder viel me op dat Sarah uit het ensemble een nieuw kostuum had tijdens de dansscène.

Ook was James Jackson Harwood niet alle scènes en werd op bepaalde momenten vervanger door Joren Lefebvre zoals bijv. bij het nummer Gloria en in het begin tijdens het straatdansen met de agent.

Verder was het een geweldige avond en kwamen Jente en Martijn nog signeren na het einde van de show.

  [ # 279 ] 19 January 2014 07:09 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

afgelopen woensdag heen geweest, ik wist dat Anouk Maas getalenteerd was, maar WAUW….. wat is ze goed (en afgetraind)  :wow: ook Rowen viel mij op als Tess, maar dat is gewoon een leuke/grappige rol, jammer dat ik niet meer de gelegenheid ben om haar als Alex te zien, de nieuwsgierigheid was wel gewekt namelijk

de ensemble dans stukken vielen mij het meest tegen, het ging alles behalve synchroon, het oogde slordig in mijn ogen in ieder geval…... en het aantal ballads, ik was er op een gegeven moment wel klaar mee, de einddans vond ik wel mooi, hoop dat AVE nog vaak producties met Anouk gaan doen 😊

‹ First  < 17 18 19
19 of 19
‹‹ Woef Side Story      West Side Story ››