4 of 6 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
Once upon a time
  [ # 46 ] 26 September 2013 06:21 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

En volgende week wordt er een soort samenvatting uitgezonden van het eerste seizoen. 😊

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 47 ] 26 September 2013 08:15 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

O, die had ik gemist. Nog beter, nog maar 1week dus…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 48 ] 09 October 2013 06:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Zie ik nou werkelijk een soort van dementor (Harry Potter)?

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 49 ] 10 October 2013 07:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Dat was ook mijn eerste associatie… Hadden jij en ik dat verzonnen hadden we gegarandeerd Warner Bros. op ons dak.

Ik weet overigens nog niet wat ik van dit seizoen moet vinden.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 50 ] 10 October 2013 08:16 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Of J. K. Rowling 😉

Ik was vooral in de war van het begin, dacht echt dat ik naar andere zender zat te kijken :lol:

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 51 ] 10 October 2013 11:19 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Huh? Kijkt iedereen hier alleen op de Nederlandse televisie mee? Zijn er hier geen mensen die seizoen 3 al volgen?

Nou, in ieder geval, ik vond het tweede seizoen in het algemeen al stukken beter dan het eerste seizoen. En geniet van alle nieuwe personages! 😊 En er komt nog één enorme onthulling ergens halverwege dit seizoen, dat is echt maf hahaha. Enjoy dus! En ik hoor graag hier van de mensen die net als ik met Amerika meekijken en al bij seizoen 3 zijn!

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 52 ] 10 October 2013 11:48 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik kijk met Amerika mee! Heb de eerste aflevering van seizoen 3 gezien, ga denk ik vanavond of anders morgenavond de tweede aflevering kijken. En zondag is de derde er alweer.

Ik moet zeggen dat ik seizoen 1 beter vond dan seizoen 2, maar ik vind het nog steeds een leuke serie. We zijn nu wel een beetje klaar met de parallellen tussen het leven in Storybrooke en het sprookjesbestaan, en hoe de sprookjes allemaal nét even anders zijn dan wij ze kennen. In seizoen 2 en 3 lopen de twee werelden nog steeds door elkaar, maar op een andere manier. Terwijl ik die parallellen juist zo leuk vond, maar goed, daar kunnen ze ook niet eeuwig mee doorgaan.

Iemand die ook de spin off Once Upon a Time in Wonderland volgt/gaat volgen?? Ik (nog) niet, weet niet of ik daar aan ga beginnen.

  [ # 53 ] 10 October 2013 12:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ook ik zit al in Neverland. Vind het een heerlijke serie.

Ga ook zeker Once Upon a Time in Wonderland kijken.

  [ # 54 ] 16 December 2013 07:42 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Ik volg dit met Amerika mee (de gewone en wonderland) en het was een heftige aflevering! Nu een eeuwigheid wachten tot de volgende aflevering. Maar de promo is veelbelovend! Ik wachtte al een tijdje op dit karakter.. #wickediscoming, al geloof ik niet dat het Elphie is, maar de échte wicked witch van vroeger..

  [ # 55 ] 16 December 2013 07:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Oh ja, wat een verschikkelijke aflevering! :( Ik hoop niet dat Rumpel echt dood is! Ik vond deze aflevering voor iedereen zo ontzettend zielig.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 56 ] 16 December 2013 09:02 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Maar kan Rumple echt dood zijn? Ik kan me ergens niet voorstellen dat hij zelfmoord kan plegen.. Als Pan hem met dat mes neergestoken had, was ik er wel overtuigd van geweest.. Ik zou het ergens jammer vinden, omdat het om een super leuk personage gaat. Aan de andere kant moet je in dit programma ook wel afscheid nemen van personages.. Anders wordt het zo slap

  [ # 57 ] 16 December 2013 09:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Net ook de aflevering gezien. Wat een twist zeg! Zag ik totaal niet aankomen. Maar ik merkte wel dat ik toe was aan iets anders. Ik vond Neverland fantastisch en vond het jammer dat ze daar weer weg waren. Storybrooke had ik wel een beetje gezien voor mijn gevoel.

Kan me ook niet voorstellen dat Rumple dood is. De serie heeft hem echt nodig voor mijn gevoel. Hij is veel slechter dan Regina. Regina begint steeds menselijker te worden. Rumple ook wel, maar hij blijft altijd iets slechts hebben. Ik vind hem ook de beste acteur van de serie. Maar in deze serie is natuurlijk alles mogelijk.

Ik ben ook erg enthousiast over Once Upon a Time in Wonderland. Jammer dat die serie over vijf afleveringen stopt. Had best meer willen zien. Alleen vind ik de mond van Emma Rigby nogal afleiden 😊 Hopelijk komen ze met meer spin-offs.

Nu bijna drie maanden wachten tot beide series weer beginnen.

  [ # 58 ] 17 December 2013 09:19 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Ik ben nog niet helemaal bij met once upon a time in wonderland. Ik heb denk ik 1 aflevering nog niet gezien, maar die ga ik vanavond kijken. Ik ben erg benieuwd hoe die verder gaat.
Maar ik ben ook érg benieuwd of ze naar oz gaan… Anders kun je de volgende aflevering niet ‘‘wicked is coming’’ noemen toch? Ik was er wel wat op aan het wachten.. The wizard of oz is zo’n groot sprookje in Amerika dat ik eigenlijk al wat verbaasd was dat hij nog helemaal niet voorgekomen is…

  [ # 59 ] 17 December 2013 10:18 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

“Wicked is coming” is een vrij algemene uitspraak, net als bijvoorbeeld “Something wicked this way comes”, maar ik in dit geval denk ik inderdaad dat ze naar Oz gaan. In de trailer van de eerstvolgende aflevering is een groene vrouw te zien en dat beeld is zo onlosmakelijk verbonden met the wicked witch of the west. Mijn vermoeden is nu dat Rumple op de een of andere manier in Oz zit. Hij is tenslotte niet met de rest ‘verdwenen’. In Oz is ook magie dus dat zou kunnen verklaren dat hij nog leeft. Waarschijnlijk gaat het toch mis en loopt hij gevaar. De rest komt op de een of andere manier te weten hoe het met Rumple gaat en besluit hem te redden. Hij heeft de hele groep tenslotte ook proberen te redden. Belle wil natuurlijk ook terug naar Rumple. Daar ontmoeten ze waarschijnlijk de wicked witch en dan gaat alles fout. Maar Hook heeft zijn schip nog, dus kan hij naar onze wereld om Emma en Henry om hulp te vragen. Klopt vast niks van, maar je moet iets als je drie maanden moet wachten.

  [ # 60 ] 17 December 2013 10:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Je kunt ook je tijd vullen door seizoen 2 op NET 5 mee te kijken 😜 .
Ik ben erg nieuwsgierig naar seizoen 3 (en Wonderland). Ik had op Film1 kunnen kijken, maar omdat ik nog met seizoen 2 bezig ben heb ik dat maar niet gedaan. Heb het helaas ook niet kunnen opnemen…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
4 of 6