3 of 3 |  < 1 2 3
2x JCS in Concert - Utrecht & Amsterdam
  [ # 31 ] 26 March 2013 06:51 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2013-03-26

Wat is het origineel?  de filmversie?  Ted neely werd destijds ook bekritiseerd vanwege zijn mindere zang. Neem even de moeite om op you tube de verdie van Micheal Ball te luisteren,  zo kan het ook

  [ # 32 ] 26 March 2013 07:31 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik heb Michael Ball net bekeken, maar persoonlijk blijft Freek me meer aanspreken, dus ja: zo kan het ook, maar heeft niet mijn voorkeur. Ik vind die hoge noten juist zorgen voor meer emotie en word daar meer door geraakt dan de versie van Michael.

Ik snap alleen ‘OOK bekritiseerd vanwege zijn mindere zang’ niet precies, want Freek kan echt wel wat beter zingen dan Ted Neely.

Maar zoals ik al zei: ieder z’n smaak….

(en we moeten oppassen dat we nu niet teveel off-topic, dus niet meer met het concert zelf, gaan denk ik…)

  [ # 33 ] 26 March 2013 09:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Genoten van een prachtig concert!
Renee van Wegberg is en blijft een topper. Martin van der Starre is niet te evenaren als Judas.
Zeer verrast door Marcel Jonker! Tommie en Kok deden het ook goed.
Freek vind ik geweldig, maar wij vonden hem gisteren niet op zijn best. Desalniettemin ook van hem enorm genoten!

De muziek is ook zonder decor en poespas prachtig. Zeker wanneer er een steengoede band zit en er een goed koor staat, zoals gisteren zeker het geval was.

Prachtig, deze concertante versie! Voor herhaling vatbaar.

Leuk om te zien dat er ook de nodige musicalcollega’s waren (Mathijs Pater, Rick Sessink, Stefan de Kogel)


Volgend jaar nog maar een keer gaan, als het dan weer is 😉

  [ # 34 ] 01 April 2013 09:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Prachtig ! Wat een mooie avond in De La Mar. Mag er een standbeeld komen voor Casey ? Vooral ” I don’t know how to love him” vond ik adembenemend mooi uitgevoerd door haar. Maar iedereen was goed. Heerlijke avond, volgend jaar weer graag.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 35 ] 02 April 2013 04:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2011-02-28

Gisteren ook geweest. In een woord: WAUW!!. Casey was betoverend mooi. Vind “I don’t know how to love him” zo’n kapotgedraaid nummer, maar zoals zij het zingt… Kippenvel! Zoveel bezieling en inleving. We zaten op rij 3 (dus effectief rij 2) en zaten zowat tegenover haar. Er gleed zelfs een traan over haar linkerwang (voor de kijker rechts). Echt emotioneel om te zien. Verder is er natuurlijk maar één Judas en dat is Martin vd Starre. Wat een strot! Ben ook erg weg van René van Kooten als Jezus. En wat een stem heeft die Marcel Jonker… Niets dan lof over deze avond. Heb genoten! Graag volgend jaar weer en dan weer in een theater i.p.v. in een congrescentrum…
(Zag overigens ook Frans van Musicalworld vooraan zitten en hoop dus ook op een verslag 😉 )

  [ # 36 ] 02 April 2013 05:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Frans was er in Utrecht ook, maar ook geen verslag, dus zou er niet op rekenen. wss gewoon voor zn plezier.

 < 1 2 3
3 of 3