2 of 2 |  < 1 2
Studio 100 schrapt plannen Musical Assepoester
  [ # 16 ] 16 May 2013 09:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Music Hall all over again. Als musicalartiest zou ik nooit meer bij andere musicalproducenten willen werken dan Studio 100 (die als het goed is wel uitbetaald) tenzij ik van te voren betaald word…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 17 ] 16 May 2013 10:00 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Dus… Assepoester van Studio100 is van de baan? Goh. Was ‘ie dan op de baan?

Het is nog altijd de enige musical van hen die ik nog niet heb gezien, alleen op cd heb gehoord. Waarom? Assepoester is een musical waar, zoals ze me zelf ooit hebben gezegd, ze ‘niet zo trots’ op zijn. Het zou niet echt een goede voorstelling geweest, met de nodige gebreken. Ze hebben de musical ooit eerder als reprise aangekondigd als opvolger van de Nederlandse tournee van de musical Sneeuwwitje, maar ook toen is de musical teruggetrokken. Ze noemen de titel ook zelden ergens en toen een paar jaar geleden alle cast albums opnieuw werden uitgebrachten werder ze allemaal uitgebracht… behalve Assepoester. Op hun studio100-internettv pagina vind je videoclips van alle musicals, ook van de oude versie van Robin Hood… behalve Assepoester.

Helemaal afgezien van het wel-of-niet-eerlijk verhaal ten opzichte van MvV lijkt dit bericht van Studio100 eerder een het-is-niet-eerlijk-en-wij-zijn-verhaal, dan dat ze daadwerkelijk van plan waren de musical Assepoester weer van stal te halen. Ik denk namelijk dat we daar, heel bewust, nooit meer iets van gaan horen.

[ Gewijzigd: 16 May 2013 10:02 AM by Lance ]
  [ # 18 ] 16 May 2013 02:23 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Ik vind de muziek van Assepoester juist prachtig!

  [ # 19 ] 16 May 2013 05:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Lance - 16 May 2013 10:00 AM

Dus… Assepoester van Studio100 is van de baan? Goh. Was ‘ie dan op de baan?

Het is nog altijd de enige musical van hen die ik nog niet heb gezien, alleen op cd heb gehoord. Waarom? Assepoester is een musical waar, zoals ze me zelf ooit hebben gezegd, ze ‘niet zo trots’ op zijn. Het zou niet echt een goede voorstelling geweest, met de nodige gebreken. Ze hebben de musical ooit eerder als reprise aangekondigd als opvolger van de Nederlandse tournee van de musical Sneeuwwitje, maar ook toen is de musical teruggetrokken. Ze noemen de titel ook zelden ergens en toen een paar jaar geleden alle cast albums opnieuw werden uitgebrachten werder ze allemaal uitgebracht… behalve Assepoester. Op hun studio100-internettv pagina vind je videoclips van alle musicals, ook van de oude versie van Robin Hood… behalve Assepoester.

Helemaal afgezien van het wel-of-niet-eerlijk verhaal ten opzichte van MvV lijkt dit bericht van Studio100 eerder een het-is-niet-eerlijk-en-wij-zijn-verhaal, dan dat ze daadwerkelijk van plan waren de musical Assepoester weer van stal te halen. Ik denk namelijk dat we daar, heel bewust, nooit meer iets van gaan horen.

Toen de albums opnieuw werden uitgebracht, stond die van Assepoester tesamen met Robin Hood op de planning. Een aantal maanden daarop werden deze van de planning gehaald. Later werd het album van RH toch uitgegeven bij de herneming van de musical. Dus was er tussen de studio 100 fan kringen al wel een vermoeden dat de musical zou terugkomen.

Dat er geen clipjes op Studio100tv staan is heel erg simpel, omdat deze nooit gecapteerd is (volgens Studio 100 dan toch).

  [ # 20 ] 17 May 2013 12:14 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  112
Geregistreerd  2008-08-18

Anubis4ever1 - 16 May 2013 05:51 PM

Dat er geen clipjes op Studio100tv staan is heel erg simpel, omdat deze nooit gecapteerd is (volgens Studio 100 dan toch).

Dit is niet geheel waar, de voorstelling is wel degelijk gefilmd, ik heb hier zelfs enkele fragmenten van gezien (o.a. van het nummer ‘De Markt’) Evengoed zijn de 2 Nederlandse tours van Doornroosje, de eerste 2 versies van Sneeuwwitje en de Vlaamse versie van De Kleine Zeemeermin ook volledig gefilmd, en ook hiervan is niets terug te vinden op studio100tv.be. Waarom dat het geval is weet ik niet.

  [ # 21 ] 17 May 2013 02:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Ik zeg dan ook dat het door Studio 100 als reden werd opgegeven!

 < 1 2
2 of 2