Nurlaila Karim “Unplugged”
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

- PERSBERICHT -

Op zondag 30 juni aanstaande treedt Nurlaila samen met gitarist Patrick Drabe in een intieme setting op in restaurant La Galleria in Scheveningen. Liedjes van haar nieuwe CD Chameleon worden afgewisseld met signeersessies en de gelegenheid om te spreken met deze bijzondere zangeres.  Sinds een aantal weken speelt Nurlaila regelmatig de hoofdrol in Sister Act in het AFAS Circustheater op een steenworp afstand van La Galleria Boulevard Scheveningen. Nurlaila kent het restaurant en ook Scheveningen goed. — “Ik geef wekelijks zangles in mijn studio hier om de hoek. Bovendien wilde ik heel graag een keer een laagdrempelig “unplugged” concert geven met direct contact en een signeersessie voor de gasten. De eigenaren van La Galleria waren razend enthousiast over dit plan. De nummers op mijn CD zijn bijzonder geschikt om in zo’n huiskamer sfeer te vertolken en op 30 juni is het zover. Een aantal collega’s van mij komen ook kijken en ik heb er enorm veel zin in !” -
Het concert is gratis toegankelijk en begint om 20.30 uur. Reserveren is gewenst : bel 070-3063658 of mail naar .(JavaScript must be enabled to view this email address).
Tevens de mogelijkheid tot het boeken van een VIP-tafel inclusief Moet & Chandon champagne, bronwater en uitgebreid hapjesassortiment voor € 50,- per persoon. Uiteraard is het ook mogelijk te dineren voorafgaand of tijdens het concert. / http://www.lagalleria.nl /www.nurlailakarim.nl