Expeditie Robinson
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Ik zal wel onder een steen hebben geleefd de afgelopen jaren, of liever gezegd zoveel stenen dat je er een hunebed van kan bouwen, maar van de 14 dit jaar deelnemende BEKENDE Nederlanders ken ik er 10 niet. Nog sterker: Alleen Edith herkende ik direct en bij 3 had ik echt het introductie filmpje nodig om te denken “oh, ja, wel eens van gehoord”. We zijn dus afgezakt tot categorie Z van de bekende Nederlanders. Alleen de producenten schijnen nog niet te beseffen dat het potje met echt bekende mensen al een paar jaar leeg is.

  [ # 1 ] 03 September 2013 07:41 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik ook. Ik kende er 3.

  [ # 2 ] 03 September 2013 08:31 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik ken er maar twee niet haha.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 3 ] 03 September 2013 09:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ik kende er heel veel .. Dat krijg je als je alles wil zien op tv haha..
Maar ik snap dat je niet iedereen kent hoor, het zijn ook niet de bekendste Nederlanders!

Ik vind het trouwens wel fijn dat er dit jaar geen Belgen mee doen.. Het is namelijk elk jaar een complot. De Belgen willen de Nederlanders eruit geven, of de Nederlanders willen de Belgen er uit hebben.

Ik ben benieuwd wie er gaat winnen 😊

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 4 ] 03 September 2013 11:56 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik ben een beetje talentenjachten- en RTL5-moe, dus ik sla Robinson dit jaar met veel plezier over. Ik heb me eigenlijk niet zo verdiept in de deelnemers enzo, heb opgevangen dat Everon Jackson Hooi meedoet en dat ze alleen Nederlanders hebben, maar daar houdt het wel mee op. Ik heb een paar jaar het programma gevolgd en moet zeggen dat ik altijd meer Belgen kende dan Nederlanders. Ik heb nooit begrepen waarom de Nederlanders en de Belgen altijd twee kampen vormden…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 5 ] 03 September 2013 01:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik ken ook bijna niemand, maar dat vind ik niet zo erg. Ik vind het wel heel jammer dat er geen Belgen meedoen dit jaar. Ik vind die twee kampen altijd wel leuk. Gelukkig is Evi er nog wel. Maar een serie met onbekende mensen zou ik ook wel weer eens leuk vinden. Weet iemand al wie die twee op dat bootje waren?

  [ # 6 ] 03 September 2013 01:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

Ik denk dat het twee “nieuwe” kandidaten zijn, mensen die we nog helemaal niet hebben gezien.

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 7 ] 03 September 2013 03:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Dat waren Paulien Huizenga en Robbert Kranenborg toch? http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/robert-kranenborg-ook-mee-met-expeditie

  [ # 8 ] 06 September 2013 01:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Met de komst van Robbert en Paulien moet ik mijn statistieken aanpassen:
3 direct herkend
3 met hulp filmpje
10 onbekend

Wordt heel bijzonder jaar met nu al 4! kampen.

‹‹ zomertijd 3, 4 , 5 en 7      Tourist Trophy ››