Pippin De Musical in 2015 naar Nederland?
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Volgens Broadway.com komt Pippin De Musical in 2015 naar Londen, Australië én Amsterdam.
Zou dit dan door Joop vdE/Stage worden geproduceerd of…?

Pippin will hit the road in a U.S. tour beginning September 2014, with productions also planned for London, Australia and Amsterdam in 2015.

Lees het artikel op Broadway.com http://www.broadway.com/buzz/173362/pippin-brings-the-box-office-magic-tony-winning-musical-recoups-on-broadway/

Lees het artikel op Avro Musical: http://cultuurgids.avro.nl/front/detailmusical.html?item=8309668

[ Gewijzigd: 03 December 2013 04:03 PM by jonahke ]
  [ # 1 ] 03 December 2013 04:42 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  187
Geregistreerd  2011-11-05

Laten we hoopen dat Stage het gaat doen, als meneer Verlinde het gaat doen krijgen we weer zo’n goedkope afgeslankte versie….
Leuk nieuws trouwens!!

  [ # 2 ] 03 December 2013 11:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

Ik heb de revival gezien en ik vond t geweldig op een hele vreemde manier. Vind het idee dat deze productie naar NL zou kunnen komen echt geweldig.

Maar het is naar mijn mening ook wel een show die veel talent vereist en anders helemaal dood valt. De druk op Pippin en de Leading Player is ZEER hoog, maar ook alle bijrollen moeten stralen en in t ensemble zitten ook nog een aantal “contortionists” en circusartiesten voor t visuele spektakel. En zonder humor is de show nergens en dat moet ook ook iedereen op t podium kunnen!

Dus misschien..heel misschien..is er wel een andere partij die deze show heeft aangekocht? Een nieuwe producent in NL die al wel wat ervaring in het vak heeft?? Eerlijk gezegd zou ik dat niet eens een slecht idee vinden..

En dan nog kan dit een gerucht zijn of een foutje van broadway.com. Er is in ieder geval nog geen officieel bericht uit in/naar Nederland dat dit ook echt het geval gaat zijn.

Ana Milva Gomez met een flinke mean streak als Leading Player? YES PLEASE!

  [ # 3 ] 04 December 2013 09:49 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2004-11-15

Goed, erg goed nieuws!
Ben erg benieuwd naar inderdaad zowel de producent als de casting!
#kannietwachten

   Handtekening   

Dit jaar Side Show bij sempresereno.nl/sideshow

  [ # 4 ] 04 December 2013 10:41 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Als Stage het gaat doen denk/vrees ik dat Stanley Burleson de Leading Player wordt.

[ Gewijzigd: 04 December 2013 10:45 AM by martijn-j ]
  [ # 5 ] 04 December 2013 06:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Denk het ook en nee dat moeten ze niet doen

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 6 ] 04 December 2013 06:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Is er een reden dat in eerdere versies steeds een man hebben gecast als Leading Player en in de recent Broadway revival een vrouw?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 7 ] 04 December 2013 08:15 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

En laten we ook niet hopen op Carolina Dijkhuizen (ondanks talent) in navolging van Patina!

  [ # 8 ] 05 December 2013 01:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Jan Joost - 03 December 2013 11:21 PM

Ik heb de revival gezien en ik vond t geweldig op een hele vreemde manier. Vind het idee dat deze productie naar NL zou kunnen komen echt geweldig.

Maar het is naar mijn mening ook wel een show die veel talent vereist en anders helemaal dood valt. De druk op Pippin en de Leading Player is ZEER hoog, maar ook alle bijrollen moeten stralen en in t ensemble zitten ook nog een aantal “contortionists” en circusartiesten voor t visuele spektakel. En zonder humor is de show nergens en dat moet ook ook iedereen op t podium kunnen!

Dus misschien..heel misschien..is er wel een andere partij die deze show heeft aangekocht? Een nieuwe producent in NL die al wel wat ervaring in het vak heeft?? Eerlijk gezegd zou ik dat niet eens een slecht idee vinden..

En dan nog kan dit een gerucht zijn of een foutje van broadway.com. Er is in ieder geval nog geen officieel bericht uit in/naar Nederland dat dit ook echt het geval gaat zijn.

Ana Milva Gomez met een flinke mean streak als Leading Player? YES PLEASE!

Ik zit ook wel stiekem te hopen op een andere/nieuwe producent. Ik denk dat concurrentie alleen maar goed is 😉 (zolang de kwaliteit natuurlijk hoog blijft)

  [ # 9 ] 04 November 2014 06:46 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Pippin gaat sluiten op Broadway. Ondanks dat, staat de Amsterdamse productie nog wel steeds in de planning volgens BWW: http://www.broadwayworld.com/article/Breaking-News-So-Long-to-the-Big-Top—Broadways-PIPPIN-Will-Play-Final-Performance-in-January-20141103

  [ # 10 ] 20 November 2014 05:53 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2014-11-19

Iemand al enige info waneer deze geweldige musical komt naar nl