1 of 2 |  1 2 > 
Voor je ‘t weet/ Next Thing You Know
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

Lieve MW leden,

Misschien hebben jullie al iets gelezen in de nieuwsrubriek van MW over de voorstelling Voor je ‘t weet, die binnenkort twee weken in Amsterdam te zien zal zijn.
Graag wil ik hiervoor even jullie aandacht vragen.
Momenteel is het voor jong professionals ontzettend moeilijk om aan de bak te komen. Ensembles worden volgepropt met stagiaires en bekende koppies moeten het publiek naar de theaters trekken.
Ontzettend jammer als je bedenkt dat er erg veel getalenteerde mensen rondlopen die om deze reden niet het beroep kunnen uitoefenen waarvoor ze zo hard gestudeerd hebben.
Steun daarom dit nieuwe initiatief van vier jong professionals die niet thuis blijven zitten maar zelf aanpakken. Ze hebben als ‘De Brug Musicaltheater’ de rechten verworven van de off-broadway productie ‘Next Thing You Know’ en spelen vanaf volgende week twee lange weekenden de Nederlandse versie met een zeskoppig live orkest onder leiding van Alan Evans! Regisseur en artistiek leider is Steven Moonen.

Het is een prachtig initiatief en het beloofd een hele gave voorstelling te worden. Laat je verrassen en geef deze jonge enthousiastelingen een kans, zij verdienen ook volle zalen. Een kaartje is 15 euro, dus voor de prijs hoef je het zeker niet te laten ! Ik zou zeggen, kom allemaal kijken want voor je ‘t weet heb je straks iets moois gemist.
http://www.voorjehetweet.nl

[ Gewijzigd: 23 June 2014 02:33 PM by Angel ]
  [ # 1 ] 05 July 2014 09:57 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Gisteren de eerste try-out gezien en aangenaam verrast door het niveau van de voorstelling. Een voor mij totaal onbekend stuk, dat niet heel diep gaat, maar wel enorm weet te bekoren Er wordt uitstekend gezongen, het stuk is prima geënsceneerd en het spel is voor een eerste voorstelling voor publiek al bijzonder goed. Een uitgebreid verslag komt ongetwijfeld met de recensie na de première aanstaande maandag.,

De zaal was gisteren nog niet zo vol. dat zou toch anders moeten. Ben je in de gelegenheid, ga lekker kijken.

  [ # 2 ] 05 July 2014 07:43 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

Ik sluit me helemaal bij Jeroen aan. Het is een enthousiast en gretig stel acteurs/zangers dat ook al in Onder de Pannen met veel gedrevenheid aan de weg timmerde. Voor deze voorstelling hebben ze de vertalingen van de dialogen en nummers ook zelf gedaan.  Het stuk is nu geënsceneerd in Amsterdam.

De muziek ligt buitengewoon goed in het gehoor (en het zijn geen makkelijke nummers), zowel de uptempo nummers als de ballads. Veel mooie duetten ook. De muzikanten zijn trouwens ook helemaal top!  Ik zat regelmatig mee te swingen in mijn stoel.

Misschien ga ik nog wel een keer, ik heb echt een leuke avond gehad!

  [ # 3 ] 07 July 2014 09:18 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ben in Amsterdam vanavond en even gebeld of er nog kaarten zijn. Ja dus ondanks dat het vanavond premiere is.

Zit nu de Off Broadway cd te beluisteren.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 4 ] 08 July 2014 06:02 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Ook ik was erbij gisterenavond en ik heb genoten. Wat is er toch veel talent in Nederland en wat worden er mooie dingen gemaakt. Alles klopt aan deze voorstelling. Ga dit zien mensen!

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 5 ] 08 July 2014 07:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De recensie van deze heerlijke voorstelling is terug te vinden op de homepage.

  [ # 6 ] 09 July 2014 06:41 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

Nieuwschierig geworden door deze prachtige recensie ?

‘Voor je ’t weet’ is nog van 11 t/m 14 juli te zien in De Doelenzaal, Kloveniersburgwal 87 in Amsterdam. Reserveren kan via 020-6239112 of .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Ik zou het zeker doen, want voor je ‘t weet.. mis je een topper
http://www.voorjehetweet.nl

[ Gewijzigd: 09 July 2014 07:39 AM by Angel ]
  [ # 7 ] 10 July 2014 08:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ook ik sluit mij erbij aan! Ga dit zien!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 8 ] 11 July 2014 07:19 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

Voor aanstaande zondag is er een aktie.

zondag 13 juli, 20:00 uur, het 2e kaartje met 50% korting!
Actiecode: ‘Fussballkater’
Reserveren ovv actiecode via .(JavaScript must be enabled to view this email address) of 020-6239112

  [ # 9 ] 14 July 2014 08:41 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Vanavond de laatste kans om te gaan Ik heb het helaas te druk voor een derde bezoek, maar als je kunt, grijp m dan,.

  [ # 10 ] 14 July 2014 11:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Gehoorzaam als ik ben heb ik jullie aansporingen om te gaan kijken toch maar opgevolgd. En daar heb ik geen seconde spijt van gehad, want ik heb echt genoten. Een heerlijk stuk, dat uitstekend werd neergezet door vier getalenteerde en enthousiaste acteurs (en natuurlijk ook het orkest). Ik weet niet hoe de bezetting was bij de andere voorstellingen, maar bij de laatste zat de zaal zo goed als vol. Meer dan verdiend.

Wat is het toch jammer dat het voor dit soort jonge musicalacteurs op het moment zo moeilijk is om aan de bak te komen (hetzelfde geldt voor al die talenten die ik de afgelopen jaren in het M-Lab aan het werk heb gezien).

Ik hoop in ieder geval dat we meer gaan horen van De Brug Musicaltheater, en soortgelijke (moedige) initiatieven.

  [ # 11 ] 23 October 2014 04:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

De voorstelling gaat van 27 november t/m 30 november in reprise in het M-Lab.

http://www.m-lab.nl/voor-je-t-weet

  [ # 12 ] 23 October 2014 08:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Leuk! Als je ‘m nog niet gezien hebt: overweeg eens te gaan. Dit soort initiatieven zijn heel erg goed.

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 13 ] 02 November 2014 10:45 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

Lieve mensen er is een kortingsactie. Boek và³à³r 9 november en betaal slechts 15 euro voor een kaartje in plaats van 20 euro!

Kaarten reserveren kan via http://www.m-lab.nl/agenda

  [ # 14 ] 21 November 2014 11:09 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

Deze jong professionals steken hun nek uit en verdienen het om gezien te worden !

Verras jezelf en kom kijken naar de reprise van 27 t/m 30 november in M-Lab !

http://www.voorjehetweet.nl
http://www.m-lab.nl/agenda

  [ # 15 ] 27 November 2014 12:30 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld.TV woonde een repetitie bij van de musical Voor je ‘t weet, komend weekend in M-Lab Amsterdam.

De videoreportage, met beelden van songs en gesprekken met cast, is te zien onder Artikelen
of op Musicalworld.TV’s eigen plek.

 1 2 > 
1 of 2