De Parade 2014
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik ga zaterdag naar de Parade.
Is iemand hier al geweest en zijn er (absolute) aanraders?

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 1 ] 26 July 2014 02:26 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Ik ben er ook vanavond en mocht de try out van Punt. door BASTIAAN al zien. Een absurdistische, dadaïstische electro opera.
Grote bek, kneiterstrakke beats, veel te veel energie en een overdosis glitter. Ik werd er extreem vrolijk van.

We nemen het niet meer! We gaan het es effe helemaal anders doen vanavond. Punt. is een elektro opera, zinderend van zelf opgewekt ongenoegen, torenhoge ambities en bijkans in elkaar zakkend van de funky beats en romantische zeggingskracht. Een vrolijke koortsdroom met voor ieder wat wils. Welkom bij droomvlucht revisited, een trip down memory lane met een appelfrisse blik op de toekomst. Avanti! Wij zijn hier voor u en niet andersom, tenzij u de moeder van Niels bent. Zetel uw zeer hooggeëerde derrière en laaf u aan onze op maat gesneden natte regenboogdroom.

Utrecht 26 t/m 30 juli
Amsterdam 20 t/m 24 augustus

compositie & uitvoering: Bas van Rijnsoever, Niels Kuiters en Gijs Lichthart
tekst & regie: Roeland Hofman
scenografie & beeld: Udo Thijssen
techniek: Jurriaan Giele
producent: Stichting Nieuwe Helden

http://www.bastiaanmusic.nl

http://www.deparade.nl/show/bastiaan/

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 2 ] 26 July 2014 02:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Ik ben al in Den Haag geweest en heb al aardig wat gezien, maar twee absolute uitschieters waren: Barbaren van toneelgroep Oostpool: fantastisch spel en heel komisch. Je moet er wel tegen kunnen, want het is soms wat grof, maar absoluut de moeite waard.
En Marktplaatsmuziek, hele mooie, komische, grappige en soms zelfs ontroerende voorstelling over marktplaatsadvertenties.
Of deze voorstellingen ook in Utrecht staan weet ik niet, dus dat zou je dan even moeten checken…

  [ # 3 ] 26 July 2014 10:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ben inmiddels geweest! Was zoals altijd weer gezellig. Mijn zus en ik zijn geweest naar:
-Buurman & Buurman: geweldig! Een volwassen variant op de serie van tv, hilarisch!
-Fado: een geweldige moderne dans op Fado-muziek.
-Who run the World: een one woman show. Heb erg moeten lachen, maar weet niet goed hoe het te omschrijven…
Ik heb Stephanie Louwrier vorig jaar gezien in Tango Fight, dat was in een woord geweldig, en dit is echt iets heel anders!

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 4 ] 29 July 2014 01:47 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  188
Geregistreerd  2005-11-26

Heb mij laten vertellen dat N.I.K.: de natte droom van de Parade, ook erg goed moet zijn. Vriendin van mij heeft ze in Den Haag gezien, en ze staan t/m morgen ook in Utrecht.