90 of 97 | ‹ First  < 88 89 90 91 92 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1336 ] 30 June 2017 08:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Wat een overdreven hard gejoel en geklap tijdens I will always love you zeg, vanavond.. En echt zo goed was het écht niet.. Romy zat er zelfs meermalen naast in de hoogte op het eind.. En ow ja, de halve zaal lag plat van het lachen op het moment dat Romy Roy een kus op de wang gaf op het eind.. En waarom?! God mag het weten.. Bloedirritant…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1337 ] 30 June 2017 09:32 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  206
Geregistreerd  2004-08-20

Oh dus dat overgedreven gejoel is niet elke avond? Het verneukte een beetje het nummer, ook al zat Romy er een aantal keer naast. En dat gegil voor ferry…zo leuk was ie niet. Iets te makkelijk scoren met hysterisch doen. En ik snapte inderdaad ook niet wat er te lachen voel toen Romy Roy een zoen gaf. Maar volgens mij gebeurde er iets hilarisch op de achterste rijen ofzo, iedereen in het voorste gedeelte keek zo van wtf?

  [ # 1338 ] 30 June 2017 09:54 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Dat gejoel is idd niet elke avond.. Het gebeurt vooral als Romy speelt, maar niet zo extreem als vanavond.. Het irriteert me trouwens dat er nooit zo voor April wordt gejoeld en gedaan, terwijl zij echt véél beter is.. Ach, het begon al toen Romy opkwam met een luid applaus, wat eigenlijk bijna nooit meer gebeurt..
Idd keek het hele voorste gedeelte een beetje van wtf bij dat gelach, want het sloeg écht werkelijk nergens op..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1339 ] 01 July 2017 10:17 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2017-02-25

Helemaal met jullie eens, ik was er gisteravond namelijk ook. Dat geklap snap ik ook niet tenzij iets super goed is. En dat gelach op het eind… bloedirritant! Je zag Roy en Romy ook naar elkaar kijken van ‘wat is dit nou weer’... op zo’n emotioneel moment de halve zaal in een deuk. Mocht iemand weten waarom er zo gelachen werd, ik hoor het graag!

Iets anders wat ik niet snap: als je zo de speellijst van deze laatste weken bekijkt dan gaat Romy misschien nog maar een handjevol keren op als Rachel. Als ik zo’n hoofdrol als Rachel Marron zou mogen spelen dan zou ik zo vaak als ik kon op gaan. Dit is toch een te gekke rol! Ik snap dat echt niet en zeker niet omdat de show al bijna stopt…

  [ # 1340 ] 01 July 2017 10:49 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Romy zelf zegt dat zij wordt ingepland door Stage Entertainment en dat ze daar zelf weinig over te zeggen heeft. Aan de ene kant denk ik dan dat Stage echt veel te makkelijk wil scoren, Romy zal wel te duur zijn om alle dagen te laten spelen. Maar langs de andere kant, als je het echt leuk vindt om te doen, waarom ga je dan niet naar je werkgever en vraag je om meer speeldagen? Dat is het enige wat ik me hierbij nog afvraag.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1341 ] 01 July 2017 11:22 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2017-03-19

Ik was er gisteravond ook en ik hoorde van mensen die meer achter in de zaal zaten dat Romy Roy een kus gaf en Roy iel zei. Dat was alleen achter in de zaal te horen.

   Handtekening   

I have nothing!

  [ # 1342 ] 01 July 2017 11:25 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Er was een klein meisje dat achter in de zaal iel had geroepen tijdens de kus.. Dat vertelde Romy tegen ons.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1343 ] 01 July 2017 12:30 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

June - 01 July 2017 10:49 AM

Romy zelf zegt dat zij wordt ingepland door Stage Entertainment en dat ze daar zelf weinig over te zeggen heeft. Aan de ene kant denk ik dan dat Stage echt veel te makkelijk wil scoren, Romy zal wel te duur zijn om alle dagen te laten spelen. Maar langs de andere kant, als je het echt leuk vindt om te doen, waarom ga je dan niet naar je werkgever en vraag je om meer speeldagen? Dat is het enige wat ik me hierbij nog afvraag.

Romy wilde destijds liever schnabbelen dan spelen. Waarom denken jullie dat ze anders van de gevel etc is gehaald? Niet omdat ze niet ingepland werd, maar omdat ze liever andere dingen deed, ziek melde en Stage te laat ingreep omdat de show zo lekker verkocht als de Romy Montero show.

  [ # 1344 ] 01 July 2017 02:23 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

musicfever - 01 July 2017 12:30 PM

Niet omdat ze niet ingepland werd, maar omdat ze liever andere dingen deed, ziek melde en Stage te laat ingreep

Kan dat zomaar, jezelf ziek melden en dan wel ergens anders gaan werken? Ze blijft een werknemer van een bedrijf, hoeveel macht wil je die geven (als werkgever)?!

  [ # 1345 ] 01 July 2017 03:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Laush - 01 July 2017 02:23 PM
musicfever - 01 July 2017 12:30 PM

Niet omdat ze niet ingepland werd, maar omdat ze liever andere dingen deed, ziek melde en Stage te laat ingreep

Kan dat zomaar, jezelf ziek melden en dan wel ergens anders gaan werken? Ze blijft een werknemer van een bedrijf, hoeveel macht wil je die geven (als werkgever)?!

Ze melde zich vooral ziek omdat ze dan te vermoeid was om shows de doen. Maar dat is logisch als je de avonden er voor op feesten en partijen door heel Nederland staat te zingen. Ook ken ik de verhalen dat Romy ziek was gemeld, en men haar vervolgens shoppende in b.v. Groningen of Utrecht spotte.. Het hele circus aan understudy’s en alternates is niets voor niets geweest. En ze hebben April niet voor niets ook first cast gemaakt!

  [ # 1346 ] 01 July 2017 04:03 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Wie zegt dat ze zich ziek meldde en dan ging shoppen? Dit lijkt me echt een staaltje roddelen.. Want als dat écht zo zou zijn zou ze daar toch wel problemen mee krijgen.. Net als elke andere werknemer die zich ziekmeldt en dat niet is..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1347 ] 01 July 2017 04:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Wat me trouwens gisteravond heel erg opviel is hoe dun ze is geworden..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1348 ] 01 July 2017 06:35 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

.

[ Gewijzigd: 01 July 2017 06:42 PM by AfterForever ]
  [ # 1349 ] 01 July 2017 10:33 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Afgelopen middag de voorstelling gezien. En zoals ik van te voren al dacht is het niet mijn musical. Hoogtepunt in de musical vond ik de stalker Bram Blankenstijn. Wow wat was hij eng! Ferry enorm irritant als Sy spector. Ik weet niet hoe die rol door anderen wordt gespeeld maar ik vond het nogal over de top en niet grappig. April en Dave vond ik allebei erg goed.

  [ # 1350 ] 02 July 2017 09:26 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Klopt, Ferry maakt er echt een karikatuur van, Patrick vind ik de rol veel meer naturel spelen, maar toch erg grappig

‹ First  < 88 89 90 91 92 >  Last ›
90 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››