1 of 12 |  1 2 3 >  Last ›
Musicals in Concert 2015
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Vanmiddag bevestigd door musicaljournaal ‘Musicals in concert’ komt terug.

  [ # 1 ] 20 March 2015 11:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Musicals in Concert was vorig jaar erg goed vond ik.
Van mij hoeven ze het niet nog eens te gaan herhalen, anders valt het misschien tegen vergeleken met de vorige keer.

  [ # 2 ] 21 March 2015 08:07 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Denk dat het ook beter is om dit niet nà³g eens te doen, aangezien mensen toch steeds Wicked/TPOTO/Miss Saigon etc. verwachten, m.a.w. ze willen steeds hetzelfde en er zou niet veel nieuws zijn t.o.v. vorig jaar.

  [ # 3 ] 21 March 2015 09:09 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Als ze nou besluiten om het in een kleinere zaal te doen, dan wil ik nog wel overwegen om te gaan… Maar inderdaad, het repertoire zal niet veel verschillen met vorig jaar… Grote kans dat een groot deel van de bezoekers van vorig jaar daarom afhaakt…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 4 ] 21 March 2015 09:49 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik vind het wel weer leuk dat het terugkomt! Ik ga ook wel weer 😊

Sws grote kans denk ik dat bv Pia Douwes nu ook meedoet, nu ze weer in NL werkt (en niet zoals vorig jaar middenin repetities zit)

Vergelijkend: Holland Zingt Hazes is nu ook voor het 3e jaar terug en volgens mij nog steeds een succes. Dat repertoire is ook niet echt veranderd volgens mij en al zijn nummers vergelijkend met alle mogelijke musicalnummers heb je bij HZH minder te keus om te wisselen qua nummers dan bij MiC.

  [ # 5 ] 21 March 2015 12:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Misschien doen ze het aan de hand van een thema zoals ze ook bij de tweede en derde editie van Musicals In Ahoy deden. Mocht het thema “diva’s” zijn, koop ik zeker een kaartje. Pia Douwes, Willemijn Verkaik, misschien kunnen ze wat buitenlandse namen krijgen: Idina Menzel, Sutton Foster, Kerry Ellis, Patti LuPone, Bernadette Peters.

  [ # 6 ] 31 March 2015 03:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Bericht op Nu.nl:

(...)

Op 13 en 14 november brengen weer talloze Nederlandse zangers musicalnummers ten gehore in de Ziggo Dome in Amsterdam.

(...)

Het is nog niet duidelijk welke namen dit jaar aan het concert zijn verbonden, maar een woordvoerder belooft ‘de crème de la crème van de Nederlandse artiesten’. De kaartverkoop gaat volgende week van start.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 7 ] 31 March 2015 04:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

‘Nederlandse artiesten’. Musical artiesten hoop ik!.

En anders zien we wellicht Dries Roelvink als Valjean, Glennis Grace als Maria von Trapp, Dre en Roxanne zingen ‘Dit ene moment’ en de Toppers doen een medley uit Elisabeth met Very Special Guest Star Gordon als….Elisabeth

Ik wacht nog heel even met kaartjes kopen totdat de eerste namen bekend worden..

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 8 ] 31 March 2015 05:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Topaz… Echt.. Als dat de casting zou zijn dan zou dat juist een reden zijn voor mij om te gaan! :p

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 9 ] 31 March 2015 05:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Serieus graag!
Ik zou Ferry Doedens wel heel graag als Beauty willen zien. Dan kom ik geheid!

  [ # 10 ] 31 March 2015 10:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Ik denk dat veel mensen even wachten met een kaartje kopen. Gezien de aanbiedingen vorig jaar. Of ze moeten nu ineens veel lager met de prijs gaan.

  [ # 11 ] 01 April 2015 08:16 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  70
Geregistreerd  2009-11-22

Via Clubziggo kan je nu al kaarten kopen (zogenaamde pre-sale) 
https://www.clubziggo.nl/activatie/musicals-in-concert-2015
Prijzen zijn hetzelfde als vorig jaar.

  [ # 12 ] 01 April 2015 10:30 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Yup, 75 euro voor de golden circle.
Ik denk dat ik wacht totdat ze weer voor de helft worden verkocht en de line-up bekend is.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 13 ] 02 April 2015 10:22 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Kaarten inmiddels binnen, vrijdag de 13e ben ik erbij!

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

  [ # 14 ] 02 April 2015 12:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Vorig jaar vond ik een heel groot feest! Ontzettend genoten van twee goede shows dus ik ben er aankomend jaar weer bij.
Hoop enorm op Celinde (desnoods weer een phantom-cover, want wauw, wat was ze goed!)
Heb nu de volle mep betaald waar ik waarschijnlijk net als vorig jaar weer gruwelijke spijt van ga krijgen, maar het is mij die 55 euro meer dan waard.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 15 ] 02 April 2015 12:10 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Anniek - 02 April 2015 12:03 PM

Vorig jaar vond ik een heel groot feest! Ontzettend genoten van twee goede shows dus ik ben er aankomend jaar weer bij.
Hoop enorm op Celinde (desnoods weer een phantom-cover, want wauw, wat was ze goed!)
Heb nu de volle mep betaald waar ik waarschijnlijk net als vorig jaar weer gruwelijke spijt van ga krijgen, maar het is mij die 55 euro meer dan waard.

Ik heb kaarten van 65 euro maar heb daarvoor wel zo’n beetje de mooiste zitplaatsen. Wellicht dat straks kaarten elders goedkoper aangeboden worden maar dit zijn dan nog altijd de restplaatsen daar waar de mooiste plaatsen al verkocht zijn. Volgens mij mag een mooie avond met mooie plekken gewoon iets kosten en boeit het niet of anderen wellicht minder betaald hebben. De vorige keer vond ik het elke cent waard.

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

 1 2 3 >  Last ›
1 of 12