[9-11/4]Allard Blom tribute in Klein Carré
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

In 1999 promoveerde ALLARD BLOM in Theaterwetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Het jaar ervoor al kreeg hij zijn eerste professionele opdracht en vertaalde hij Brel Blues. Sindsdien vertaalde, bewerkte en schreef Allard meer dan 30 voorstellingen!

In België werd hij in totaal 9 keer genomineerd voor Vlaamse musicalprijzen, waarvan hij er 6 won. In Nederland ontving Allard 4 nominaties voor een Musical Award, waarvan hij er ​1 won voor Beste Liedteksten voor de voorstelling Op Hoop van Zegen. Daarnaast mocht hij de muziekprijs Originele Rembrandt voor Wat zien ik?! en een Zapp Theaterprijs voor Dik Trom in ontvangst nemen.

De hoogste tijd voor een bescheiden hommage aan een jong, maar inmiddels groots schrijver. Met DE WERELD DRAAIT DOOR presenteert het Frank Sanders Produktiehuis een bijzondere avond met een greep uit het inmiddels rijke oeuvre van schrijver en vertaler ALLARD BLOM. In regie van FRANK SANDERS met achter de piano Billy Maluw.

EXCLUSIEF te zien op donderdag 9, vrijdag 10 en zaterdag 11 april in Klein Carré, Onbekende Gracht (artiesteningang Koninklijk Theater Carré), Amsterdam.

Met: David van den Tempel, Marije Konings, Bastiaan de Haan, Tobias van Harmelen, Mike Levens, Eva Jonker, Nienke Strik, Esther Lindenbergh, Lotte Haen, Rob Bakker, Coen Vink, Liza van Zeijderveld, Tessa Wowor en Mitch Blaauw.

Normaal € 11,00
CJP/65+/studenten € 9,00
(oud) FSA student € 5,00

Aanmelden kan door een mail te sturen naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) met de volgende inhoud:

Graag wil ik reserveren voor De Wereld Draait Door.
Datum:
Aantal kaarten:
Naam:

Let op: de entree tot Klein Carré is via de artiesteningang van Koninklijk Theater Carré. De artiesteningang ligt in de straat met de meest verwarrende naam van Amsterdam: de Onbekende Gracht.

De titel zal veel mensen verwarren, maar is natuurlijk (ook) een nummer uit Ganesha/Een perfecte God, wat mij betreft een meesterlijke musical.

[ Gewijzigd: 26 March 2015 11:45 AM by Jeroen ]