Motown West End
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Het gaat dan toch gebeuren ten koste van Memphis (of zij gaan verhuizen?)

http://motownthemusical.co.uk


Tickets for the West End production of Motown the Musical, opening at the Shaftesbury Theatre in February 2016, are released for sale today (15 May 2015). With music and lyrics from the legendary Motown catalogue and book by Motown founder Berry Gordy, Motown the Musical is directed by Charles Randolph-Wright. London previews will begin on 11 February 2016 with press night on 8 March 2016 with the show booking to 22 October 2016. Casting and further information about Motown the Musical will be released shortly.

http://www.broadwayworld.com/westend/article/West-Ends-MOTOWN-THE-MUSICAL-Sets-Dates-Theater-20150515

  [ # 1 ] 13 March 2016 02:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Heeft iemand deze voorstelling al gezien ? Ik lees er weinig over en de recensies afgelopen week waren op een paar uitzonderingen niet erg enthousiast. Ik twijfel dan ook of ik moet gaan.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 14 March 2016 08:54 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Zelf nog niet gezien. Aantal positieve recensies gelezen (maar daar zat dan wel een soort sponsorship aan vast), maar voornamelijk negatieve geluiden die de klok slaan.
Naa het schijnt zitten er een aantal clap/sing along momentjes in de show… BAH. Klappen doe ik wel aan het eind!
Ik wil er graag heen, ik hou van Motown muziek en van een goede jukebox op z’n tijd, maar de kaartprijzen zijn belachelijk, en gezien de reacties ga ik niet eerder dan een £15 time out deal voorbij komt.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 3 ] 14 March 2016 12:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Ja, al geweest. Nog geen tijd gehad om een review te schrijven.
Vond het een vermakelijke avond maar geen topshow. Verhaal is m.i. niet bijster interessant, je gaat voor de muziek zullen we maar zeggen en die is uitermate lekker te noemen.  Er komen heel veel songs voorbij, waarbij de meesten slechts gedeeltelijk vertolkt worden.  Het publiek ging echter niet echt los, wat je bij Memphis bijvoorbeeld wel meteen had. Energieniveau ligt hier ook aanmerkelijk lager.
Singalong moment is genant, een man en vrouw moesten ieder naar voren komen om reach out and touch met Diana Ross mee te zingen.  De een kon aardig toon houden en dan valt het allemaal mee, de ander kon er niets van en dat zou voor mij een moment zijn om met zweetoksels de rest van de voorstelling uit te zitten.
Al met al leuk om gezien te hebben, maar het zal geen favoriet van me worden.

  [ # 4 ] 14 March 2016 12:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik las iets over playbackende acteurs. Iets van gemerkt Mark?

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 5 ] 14 March 2016 01:41 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Poeh, nee, niets van gemerkt, ik denk dat het me wel bijgebleven zou zijn. Maar was door werk erg vermoeid die avond dus helemaal scherp was ik niet…

  [ # 6 ] 14 March 2016 06:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Oké bedankt. Ik sla over dan. Als ik ergens allergisch voor ben is het wel publieksparticipatie. Ik heb nog twee keuzes in te vullen rondom de Harry Potter voorstellingen, maar heb nog even om erover na te denken. Er komt vast nog wel iets leuks voorbij.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl