Julia met Stanley Burleson
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het Rotterdams Philharmonisch presenteert Julia, een adembenemende show in Ahoy op vrijdag 12 en zaterdag 13 juni. Julia is een klassiek liefdesverhaal, verteld in een voorstelling die symfonische muziek laat samenvloeien met dans, zang, luchtacrobatiek en andere live acts op topniveau. Om dat alles bijeen te brengen tot één geheel nam het orkest Guy Caron in de arm: de man die het Cirque du Soleil groot maakte. Ons verhaal begint als een visioen. Julia ziet haar Romeo: een even overweldigende als onbereikbare liefde. Daarop volgt een koortsachtige zoektocht door water en vuur, tussen hemel en aarde, op leven en dood. Terwijl ontelbare Romeo’s haar pad kruisen, net zo hard op zoek als zijzelf, zien we hoe Julia steeds een andere gedaante aanneemt. Ze is flamencozangeres, danseres of acrobate — iedereen die geraakt wordt door de liefde kan Julia zijn.

Het geheel wordt begeleid door Stanley Burleson als verteller. Het ene moment komt hij vanaf het plafond naar beneden, het andere stuitert hij over het podium, dansend, acterend, vertellend: met zijn sleutelrol in Julia verlegt musical-duizendpoot Stanley Burleson zijn eigen grenzen.

  [ # 1 ] 03 June 2015 08:27 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Ik ben benieuwd, ik mag het 12 juni gaan beleven!

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 2 ] 15 June 2015 03:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Weet niet wat ik er van vind…
Volgens promotie het verhaal van Julia en Romeo. Zij stonden idd centraal, maar echt één verhaal vond ik het niet.
En sommige stukken, zoals bv de ‘kwallen’snapte ik niet helemaal.
Muziek, dans en circuselementen vond ik wel geweldig.
De verteller (Stanley Burleson) had een zeer kleine rol, maar mocht gelukkig ook nog een dans meedoen.  😉

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 3 ] 16 June 2015 07:50 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  146
Geregistreerd  2010-07-29

Er staat recensie en foto’s op Musicalnieuws.nl :
http://www.musicalnieuws.nl/news/read/julia-zet-ahoy-in-vuur-en-vlam.html