Disney in Concert
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

The Voice winnares Leona Philippo ook in Disney in Concert
Leona Philippo zal ook op zondag 25 oktober aanstaande te horen en te zien zijn in de indrukwekkende show Disney in Concert. Producenten Van Lambaart Entertainment en MOJO hebben eerder bekendgemaakt dat sterren als Anita Meijer, Kim-Lian van der Meij, Jamai Loman, Sjors van der Panne en Thomas Berge optreden in de Ziggo Dome Amsterdam. Onder begeleiding van het wereldberoemde Metropole Orkest (65 musici) zingen zij hits uit Frozen, The Lion King, De Kleine Zeemeermin, Mulan, Pocahontas, Alladin en nog veel meer andere Disney-klassiekers.
In 2012 won Leona Philippo derde seizoen van The Voice of Holland. Dit betekende direct haar grote doorbraak. Dat ze nu voor Disney in Concert is gevraagd, vindt Leona een heel grote eer. ‘Zo lang ik me kan herinneren kijk ik naar Disney films. De liedjes vond ik als klein meisje al prachtig, wanneer ik deze zong, was ik in een andere wereld. Nu hoop ik dat ik de bezoekers van Disney in Concert een droomavond kan bezorgen.’ Leona heeft al eerder voor Disney gewerkt. In 2014 sprak ze de stem in van het karakter Dipper voor de Disney animatiefilm Planes 2.
Al vele jaren zorgt Disney in Concert voor uitverkochte zalen. Tot twee keer toe is de imponerende show in het prestigieuze Concertgebouw te zien geweest. Maar de vraag naar kaarten is zo groot dat men de overstap naar de Ziggo Dome maakt, waar met twee concerten straks plaats is voor tweeëntwintigduizend mensen.
Deze tienduizenden mensen krijgen straks een unieke show te zien die zijn weerga niet kent. Terwijl het Metropole Orkest de prachtige en ontroerende muziek live speelt, worden op een groot HD scherm de bijbehorende en legendarische filmbeelden vertoond. Zowel volwassenen als kinderen zullen worden meegevoerd in de sprookjeswereld die Disney heet. Beleef het avontuur, tezamen met alle Disneyfiguren, en droom door de magische muziek even weg uit de realiteit.
Kaarten zijn vanaf heden te koop via http://www.eventim.nl

  [ # 1 ] 09 October 2015 01:31 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Houten, 8 oktober 2015

Jim Bakkum en Guido Spek special guest bij Disney in Concert

Naast de imponerende lijst van sterren die bij Disney in Concert op 25 oktober optreden, zijn er nog twee namen toegevoegd. Zojuist is bekend geworden dat zowel Jim Bakkum als Guido Spek dé special guests op deze dag zijn. Eerder werd al bekend dat Thomas Berge, Anita Meyer, Sjors van der Panne, Kim-Lian van der Meij, Voice-winnares Leona Philippo en Jamai op gaan treden. Met de komst van Jim betekent dit dat hij opnieuw met Jamai op het podium staat. Twaalf jaar geleden stonden zij samen in de finale van het eerste seizoen van Idols en sindsdien lijken hun namen voor altijd aan elkaar verweven. ‘Ik kijk er enorm naar uit om én met Jamai én Disneyliedjes te zingen,’ laat Jim weten. ‘Als vader van twee kinderen zijn de Disneyfilms niet uit ons huis weg te denken. Daarom vind ik het heel bijzonder om nu zelf een paar van deze wereldsongs te zingen.’

Alle Disneyliedjes worden ten gehore gebracht in een spectaculair decor, met daarin een indrukwekkende lichtshow en speciale effecten. Vele grote hits uit de wereldberoemde Disney films, zoals Frozen, The Lion King, De Kleine Zeemeermin, Mulan, Pocahontas en Aladdin komen tijdens deze middag voorbij. Jamai Loman neemt tevens de presentatie van deze familie-hit van het jaar voor zijn rekening nemen.

Jim Bakkum en Guido Spek hebben al eerder samen op het podium gestaan. In de succesvolle theaterproductie Hartsvrienden speelden zij de tweelingbroers die na hun geboorte werden afgestaan en elkaar later weer ontmoetten. Voor de Goede Tijden Slechte Tijden acteur Guido Spek was dit zijn musicaldebuut. ‘Het smaakte toen al naar meer en ik ben heel erg blij met deze kans.’

Op 25 oktober vinden er twee shows van Disney in Concert plaats in de Ziggo Dome. De tienduizenden mensen krijgen een unieke voorstelling te zien die zijn weerga niet kent. Terwijl het Metropole Orkest de prachtige en ontroerende muziek live speelt, worden op een groot HD scherm de bijbehorende en legendarische filmbeelden vertoond. Zowel volwassenen als kinderen zullen worden meegevoerd in de sprookjeswereld die Disney heet. Beleef het avontuur, tezamen met alle Disneyfiguren, en droom door de magische muziek even weg uit de realiteit.
Kaarten zijn vanaf heden te koop via http://www.disneyinconcert.nl

  [ # 2 ] 09 October 2015 02:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Ben vorig jaar geweest toen Celinde, Carolina, Jim en Jamai optraden. Ik vond t erg leuk toen maar de artiesten spreken me nu minder aan. Heb niks met Thomas Berge.

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 3 ] 09 October 2015 03:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

De artiesten spreken mij ook niet echt aan, maar toch lijkt het me best wel leuk om een keer naar Disney in Concert te gaan.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 4 ] 09 October 2015 08:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Vorig jaar was t in t Concertgebouw in Amsterdam, een heel ander soort lokatie dan t Ziggodome. Minder massaal en niet inhaken en meezingen. De enigen die meezongen waren de kinderen in t publiek.  Het was mooi en intiem, en ik krijg nog kippenvel als ik aan de uitvoering van Pirates of the Carribean door het Metropole Orkest denk. Wat was dat goed!

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 5 ] 10 October 2015 12:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Klinkt inderdaad een stuk beter. Heb ik jammer genoeg gemist, maar iedere keer heb ik niet zoveel met de artiesten die komen. Maar nu heb ik toch zo het gevoel dat ik er toch graag een keer heen wil. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik nu ga. Ziggodome spreekt me sowieso ook al niet aan.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 6 ] 26 October 2015 09:16 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

Iemand geweest? Hoe was het?

  [ # 7 ] 28 October 2015 08:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

Ik ben tot nu toe alle jaren geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ziggodome een afgang was. Natuurlijk mis je de pracht van het concertgebouw orkest gebouw, maar het niveau van de artiesten was gewoon slecht op Jamai na, maar die was een herhaling van zichzelf geworden. Kim Lian moest bij een nummer van frozen de achtergrond zangeres de lastige stukken laten zingen. Dat kan toch niet, veel opzeggen van de monitors en tja de artiesten wisten gewoon niet de gevoelige snaar in je hart te raken. Jammer, was zo leuk in voorgaande jaren.

   Handtekening   

It´s magic

‹‹ Ruilen?      Nieuw handboek kinderaudities ››